עוקבים ישראלים, לייקים ישראלים, תגובות מישראלים, צפיות מישראלים, הגדלת החשיפה, שירותים בלעדיים כאן בתן לייק במחירים הזולים ביותר! נצלו את ההטבות קוד הקופון הבלעדיות שלנו ותהנו ממבצעים מטורפים! זמינים לכל שאלה כאן tenlikeisrael@gmail.com

התחברות

עוקבים ישראלים, לייקים ישראלים, תגובות מישראלים, צפיות מישראלים, הגדלת החשיפה, שירותים בלעדיים כאן בתן לייק במחירים הזולים ביותר! נצלו את ההטבות קוד הקופון הבלעדיות שלנו ותהנו ממבצעים מטורפים! זמינים לכל שאלה כאן tenlikeisrael@gmail.com

טיפים לשיווק באינסטגרם שאסור לכם להתעלם

טיפים לשיווק באינסטגרם שאסור לכם להתעלם
On 28 באוקטובר 2022

טיפים לשיווק באינסטגרם שאסור לכם להתעלם

מספר המותגים המשלבים שיווק באינסטגרם באסטרטגיה העסקית שלהם עלה בשנים האחרונות. בעוד שקצת יותר ממחצית מהמשווקים בארה"ב השתמשו באינסטגרם ב-2016, יותר מ -75% יעשו זאת עד 2025. אין זה פלא: לאינסטגרם יש מיליארד משתמשים פעילים חודשיים , וקהל פרסומי של יותר מ -849 מיליון .

שיווק באינסטגרם: הקמת חשבון אינסטגרם לעסקים

לפני שתתחיל עם שיווק באינסטגרם, אתה צריך חשבון אינסטגרם לעסקים או חשבון Instagram Creator . אם כבר יש לך אחד, דלג קדימה לטיפים שלהלן. אם כבר יש לך חשבון אישי, תוכל לדלג לשלב מס'. 3 מההוראות הללו.

אם אתה חדש לגמרי או שאתה יוצר חשבון חדש לגמרי, הנה מה לעשות:

שלב 1: הורד את אפליקציית אינסטגרם

עבור iOS
עבור אנדרואיד

טיפים לשיווק באינסטגרם שאסור לכם להתעלם
שלב 2: הירשמו
פתח את האפליקציה. הקש על צור חשבון חדש (ב-iOS) או הירשם באמצעות דואר אלקטרוני או מספר טלפון (באנדרואיד). הזן את המייל או מספר הטלפון שלך. צור את שם המשתמש והסיסמה שלך. מלא את פרטי הפרופיל שלך (עוד על כך בטיפ 4) והקש על סיום.
שלב 3: עבור לחשבון העסקי
עבור לפרופיל שלך והקש על סמל ההמבורגר בפינה השמאלית העליונה. הקש על הגדרות ולאחר מכן על חשבון . חבר את החשבון שלך לדף העסקי שלך בפייסבוק, אם יש לך כזה. הוסף את פרטי העסק שלך. הקש על סיום .

השתמשו בחשבון עסקי

למקרה שדילגת על הסעיף למעלה ומתכננת לצלול לשאר הטיפים תוך כדי שימוש בחשבון אישי, הנה הסיבה שכדאי לך לשקול מחדש.

חשבון עסקי נותן לך גישה לתכונות שאינך יכול להשתמש בהן עם חשבון אישי, כולל:

 תובנות אינסטגרם
מודעות אינסטגרם
קניות באינסטגרם
פרטי יצירת קשר וכפתור קריאה לפעולה בפרופיל שלך

לחשבון יוצר יש סט יתרונות משלו עבור משפיענים ויוצרי תוכן. אבל עבור רוב המשווקים, חשבון עסקי הוא המקום שבו הוא נמצא. קפוץ חזרה לראש הפוסט הזה והמר את חשבונך אם עדיין לא עשית זאת.

שיווק באינסטגרם : הגדירו בבירור את המטרות שלכם

כל הפלטפורמות החברתיות הן כלים. אבל אתה לא יכול להשתמש בכלים האלה ביעילות אלא אם כן אתה יודע מה אתה מנסה לבנות. שיווק באינסטגרם יכול להיות אומר דברים שונים למשווקים שונים. האם אתה מחפש:
להגביר את המודעות למותג? להשיג לידים חדשים? לבסס את המותג שלך כמוביל בתעשייה? לעשות מכירות?

אולי אפילו תרצה לשלב כמה תוצאות שונות. אבל אם אתה לא יודע לאן אתה רוצה שאסטרטגיית האינסטגרם שלך תיקח אותך, לא סביר שתגיע לשם.

שיווק באינסטגרם : הגדירו את הקהל שלכם

מחקר ראשוני קטן יכול לעזור לך להבין למי אתה יכול להגיע בצורה הטובה ביותר באמצעות אינסטגרם. לדוגמה, הפוסט שלנו בדמוגרפיה באינסטגרם מראה כי: האינסטגרם הפעילים ביותר הם בין 18 ל-29. ארצות הברית היא שוק האינסטגרם הגדול ביותר. יותר תושבים עירוניים משתמשים באינסטגרם מאשר בני גילם בפרברים. אבל זה לא אומר שאתה צריך להשתמש באינסטגרם רק כדי לנסות להגיע לאמריקנים אורבניים בשנות ה-20 לחייהם. במקום זאת, עליך להגדיר את שוק היעד שלך כדי שתוכל ליצור תוכן שמדבר ישירות לקהל זה. זה יהפוך קריטי גם כשיגיע הזמן לבחור אפשרויות מיקוד למודעות האינסטגרם שלך.

שיווק באינסטגרם : בצעו אופטימיזציה לפרופיל שלכם

ב-150 תווים בלבד, הביוגרפיה שלך באינסטגרם צריכה לעשות רושם ראשוני נהדר, להעביר את אישיות המותג שלך ולספר לאנשים למה הם צריכים לטרוח לעקוב אחר חשבון האינסטגרם שלך. זה הרבה לבקש מחלל קטן. למרבה המזל, אתה מקבל גם כמה שדות אחרים בפרופיל האינסטגרם שלך כדי להציג את מהות המותג שלך ולהקל על אנשים למצוא אותך. אלו כוללים: השם שלך: 30 תווים, כלול בחיפוש. שם המשתמש שלך: AKA הידית שלך. עד 30 תווים, כלולים בחיפוש. האתר שלך: כתובת אתר שניתן ללחוץ עליה שתוכל לשנות בתדירות שתרצה. קטגוריה: תכונה עסקית שאומרת לאנשים במה אתם עוסקים מבלי להשתמש בדמויות ביו. פרטי קשר: ספר לאנשים היכן למצוא אותך. כפתורי קריאה לפעולה: תן לאינסטגרם דרך ליצור איתך אינטראקציה ישירות מדף הפרופיל שלך. G Adventures עושה עבודה טובה כדי להפיק את המרב מכל התחומים שיש לפרופיל להציע.

שיווק באינסטגרם : בחרו תמונת פרופיל נכונה

עבור רוב המותגים, תמונת הפרופיל שלך באינסטגרם צריכה להיות הלוגו שלך. זה עוזר לספק אמינות ומאפשר למבקרים לראות במבט חטוף מי אתה. שלך באינסטגרם תמונת הפרופיל מוצגת ב-110 על 110 פיקסלים, חתוכה לעיגול בקוטר של 110 פיקסלים. עם זאת, הוא מאוחסן ב-320 על 320 פיקסלים, אז כדאי להעלות קובץ כל כך גדול כדי לוודא שהוא עדיין נראה טוב אם אינסטגרם משנה את אופן הצגת תמונות הפרופיל. אם הלוגו שלך הוא ריבוע, תצטרך להתרחק כדי לוודא שכל העניין יופיע בתוך המעגל, כמו שהום דיפו עושה

שיווק באינסטגרם : צרו תוכן מרתק מבחינה ויזואלית

אינסטגרם הוא מדיום ויזואלי, אז הפוסטים שלך פשוט צריכים להיראות נהדר. אתה לא צריך ציוד צילום מקצועי, אבל התמונות שלך כן צריכות להיות חדות , מוארות היטב, מורכבות היטב וממוקדות, לכל הפחות. חשוב עוד יותר, התוכן החזותי שלך צריך להיות משכנע. תמונות נהדרות הן נחמדות, אבל אם הן לא מספרות סיפור, או מרגשות את הצופים, הן לא יעזרו לך להשתמש באינסטגרם לשיווק. לא בטוחים מה לפרסם? הנה כמה רעיונות: פוסטים מאחורי הקלעים: תן לעוקבים מבט על המשרד שלך, חזית החנות שלך או תהליך הייצור שלך. ציטוטים ותמונות מבוססות טקסט: שחק עם טקסט כדי ליצור תוכן מעניין ויזואלית ללא צורך בתמונות. רגרמות ו-UGC: תוכן שנוצר על ידי משתמשים הוא מטבעו אותנטי ומשכנע. פוסטים הדרכה: ללמד עוקבים כיצד להשיג מטרה זה משכנע ככל שיהיה. סרטונים: האורך המרבי של פוסט וידאו באינסטגרם הוא 60 שניות, אבל אתה יכול להמשיך הרבה יותר עם IGTV .

שיווק באינסטגרם : קבעו את המראה של המותג שלכם

לאחר שתחליט איזה סוג של תוכן לפרסם, אתה צריך להחליט איך הוא יראה. כפי שאנו מסבירים בפוסט שלנו על יצירת אסתטיקה באינסטגרם , הצבע משפיע על החלטות הקנייה והכרת המותג. המראה שלך באינסטגרם צריך להיות עקבי בכל הפוסטים שלך, ולעזור לעוקבים לזהות בקלות את התוכן שלך בעדכונים שלהם. דוגמה מצוינת לכך היא חשבון האינסטגרם mr.pokee , ביתם של קיפוד וחתול המכונה "ההרפתקנים החמודים בעולם".

השתמשו בהאשטגים בחוכמה

Hashtags הם דרך מפתח להגביר את הנראות והגילוי שלך. אתה יכול להשתמש בעד 30 hashtags בפוסט באינסטגרם. אבל, באופן מציאותי, אתה כנראה לא רוצה לעשות את זה. אנו ממליצים להשתמש בין חמישה לתשעה האשטגים לכל פוסט. יותר מזה יכול להיראות כמו מילוי האשטאג, טקטיקה של ספאמי שמכבה עוקבים. גרוע מכך, אם אתה משתמש בהאשטאגים לא רלוונטיים או שחוזרים על עצמם, משתמשים יכולים לבחור לא לראות את התוכן שלך עבור התג הזה. כדי להפיק את המרב, בחר בהאשטאגים ש: רלוונטיים הם ספציפיים לנישה שלך אל תעודדו החלפת מעקב או לייק (חשבו #like4like או #followme)
טיפים לשיווק באינסטגרם שאסור לכם להתעלם

אל תזניחו את הסטורי בשיווק באינסטגרם

מחצית מהעסקים באינסטגרם משתמשים בסטוריז. והם משיגים תוצאות נהדרות: שליש מהסיפורים הנצפים ביותר מתפרסמים על ידי עסקים. סיפורים הם חלק מרכזי באסטרטגיית שיווק טובה באינסטגרם. סיפורי אינסטגרם נעלמים לאחר 24 שעות בלבד. העוקבים מצפים שהם יהיו אמיתיים וגולמיים יותר מעדכון האינסטגרם שלך. הם מספקים הזדמנות מצוינת להתחבר לעוקבים ולבנות מערכות יחסים. בפוסט שלנו על הדרכים הטובות ביותר להשתמש בסיפורי אינסטגרם לעסקים , אנו מדגישים את האסטרטגיות הבאות: ספר סיפור: זכור מסר, אפילו עבור הפורמט הזה של הרגע. הפוך לאינטראקטיבי: השתמש בתכונות של Stories כמו סקרים ושאלות. שאפו לחיבור אישי: סיפורים הם מניע עצום של הודעות ישירות באינסטגרם שעוזרות לבנות נאמנות לעוקבים. השתמש בקריאה לפעולה: אל תסתמך על שכבות-העל הקטנות של אינסטגרם "החלק למעלה" לקישורים חיצוניים. השתמש בטקסט כדי לספר לעוקבים מדוע עליהם להחליק. היו עקביים: כמו עדכון האינסטגרם שלכם, הסטוריז שלכם צריכים להתאים לקול המותג שלכם ולאסתטיקה.

אולי יעניין אותכם גם

לייקים באינסטגרם: מרכיב חיוני לקידום המותג שלך באינסטגרם

לייקים באינסטגרם: מרכיב חיוני לקידום המותג שלך באינסטגרם

לייקים באינסטגרם: מרכיב חיוני לקידום המותג שלך באינסטגרםבעידן הדיגיטלי, שבו כל פיסת מידע נמצאת במרחק קליק אחד, עולם השיווק עבר שינוי פרדיגמה. ופלטפורמה אחת ששינתה באופן קיצוני את הדרך שבה עסקים מתקשרים עם הקהלים שלהם היא אינסטגרם. אינסטגרם הצליחה להמיר 'לייקים' צנועים...

החשיבות של לייקים באינסטגרם בעידן השיווק הדיגיטלי

החשיבות של לייקים באינסטגרם בעידן השיווק הדיגיטלי

החשיבות של לייקים באינסטגרם בעידן השיווק הדיגיטליבעידן הטכנולוגיה של היום, שיווק דיגיטלי הוא מחליף משחקים, שמניע עסקים לקראת הצלחה. בין ההיבטים הרבים של שיווק דיגיטלי, תפקידה של המדיה החברתית הוא משמעותי במיוחד. מבין פלטפורמות המדיה החברתית הללו, אינסטגרם מחזיקה בעמדה...

מדוע יותר עוקבים ישראלים באינסטגרם מביאים להשפעה רבה יותר

מדוע יותר עוקבים ישראלים באינסטגרם מביאים להשפעה רבה יותר

מדוע יותר עוקבים ישראלים באינסטגרם מביאים להשפעה רבה יותרבעולם המקושר של המאה ה-21, אי אפשר להפריז בחשיבות השיווק הדיגיטלי. בין פלטפורמות המדיה החברתית המרובות המתחרות על תשומת הלב, אינסטגרם מזדקפת, שליטה עצומה על השוק העולמי. ובשוק הדיגיטלי המתפתח במהירות, לדמוגרפי...

0
    0
    סל קניות
    הסל קניות שלכם ריקחזור לדף החנות
    דילוג לתוכן