עוקבים ישראלים, לייקים ישראלים, תגובות מישראלים, צפיות מישראלים, הגדלת החשיפה, שירותים בלעדיים כאן בתן לייק במחירים הזולים ביותר! נצלו את ההטבות קוד הקופון הבלעדיות שלנו ותהנו ממבצעים מטורפים! זמינים לכל שאלה כאן tenlikeisrael@gmail.com

התחברות

עוקבים ישראלים, לייקים ישראלים, תגובות מישראלים, צפיות מישראלים, הגדלת החשיפה, שירותים בלעדיים כאן בתן לייק במחירים הזולים ביותר! נצלו את ההטבות קוד הקופון הבלעדיות שלנו ותהנו ממבצעים מטורפים! זמינים לכל שאלה כאן tenlikeisrael@gmail.com

תקנון ותנאי שימוש

תקנון ותנאי שימוש

עודכן לאחרונה בתאריך – 01/01/2022

טבלת תכנים

תנאי שימוש

תודה שנרשמת והבעת עניין במוצרים ובשירותים שלנו. יצרנו אותם במיוחד בחשבון שלך. כל השירותים המוצעים לך נעשים באמצעות תן לייק. בקבלת ההחלטה להיכנס לאתר האינטרנט שלנו ולרכוש את השירותים שלנו, אתה נותן את הסכמתך להיות מחויב לתנאים והגבלות של האתר. הם נוצרים בהתאם לחוקים ולתקנות החלים. באמצעות מתן הסכמתך, אתה גם מסכים שאתה לוקח אחריות להבטיח שעמידה בתנאים אלה תישמר מצדך ואינם מפרים את החוקים המקומיים. למי שלא נותן את הסכמתו והסכמתו לתנאים אלה, נאסר על כן להיכנס לאתר או להשתמש באתר. כל החומרים שלנו שנמצאים באתר זה מוגנים על ידי חוקי סימנים מסחריים וזכויות יוצרים רלוונטיים.

שימוש ברישיון

ניתנת רשות למשתמש להיות זכאי להוריד, באופן זמני בלבד, עותק יחיד אחד של החומרים (שהם מידע או תוכנה) המפורטים באתר האינטרנט של תן לייק. זאת בהסכמה שקיימת הסכמה הדדית חומרים אלו ישמשו רק לשימוש אישי או לצפייה ארעית לא מסחרית בלבד. אין זה בשום אופן הענקת הרישיון, וגם לא העברת התואר. תוך הסכמה לשימוש ברישיון זה, אינך רשאי בשום אופן, בשום פנים ואופן, לבצע:

  • לשנות או לשכפל את החומרים;
  • להשתמש בחומרים שלנו לכל מטרה מסחרית, או לכל צורה של הצגה פומבית (מסחרית או לא מסחרית);
  • ניסיון לבצע דה-קומפילציה או הנדסה לאחור של כל אחת מהתוכנות המופיעות באתר של תן לייק;
  • למחוק כל זכויות יוצרים או סימני פטנט אחרים מהחומרים;
    או, להעביר את המשאבים למישהו אחר או לחקות את החומרים בשרת אחר.

בהסכמתך לשימוש ברישיון, אתה גם מאשר כי ל- תן לייק יש את הזכות להפסיק את השימוש ברישיון בכל זמן נתון אם יש ראיות כלשהן להפרה של ההסכם בנוגע להגבלות השימוש. המשמעות היא שלאחר סיום הרישיון, המשתמש מחויב להשמיד כל חומר שעדיין נמצא ברשותו, לרבות הן בפורמט דיגיטלי והן בהדפסה.

התנערות

כל התוכן והחומר באתר של תן לייק נעשים בתנאי "כמות שהם". משמעות הדבר היא כי ל- תן לייק אין חובה לספק אחריות מפורשת או משתמעת. זה כולל גם אחריות שמגיעות עם מגבלות, תנאי סחירות או התאמה למטרה. כמו כן, אין חובה לתת אחריות בגין אי-הפרה של קניין רוחני כלשהו או הפרה של הזכויות האמורות. אין מצגי שווא של תן לייק בכל הנוגע לדיוק, תוצאות או מהימנות של התוכן והחומר באתר של תן לייק, או של אתרים המקושרים לאתר זה.

מגבלות

בשום מקרה לא יהיו תן לייק או הספקים שלהם אחראים לכל נזק שעלול להיגרם מהשירותים או החומרים שסופקו. זה כולל, בין היתר, נזק שנגרם בגין אובדן נתונים או הכנסה, או אפילו פרשנות עסקית. הוא כולל גם, בין היתר, כל בעיה שתתעורר כתוצאה משימוש או חוסר יכולת להשתמש בחומרים באתר של תן לייק , אפילו בתרחיש בו תן לייק או נציג מורשה של תן לייק קיבלו הודעה על הנזק שקרה ב פורמט בעל פה או בכתב. אנו מכירים בכך שתחומי שיפוט מסוימים אינם מתירים הגבלות על אחריות משתמעת, או הגבלות של אחריות לנזקים תוצאתיים או מקריים. ברגע זה, סביר להניח שהמגבלות הללו לא יחולו עליך.

חיוב

תשלומים ל- תן לייק מעובדים על ידי שער תשלום מאובטח ומאומת. המשמעות היא שלא יהיה שום מידע פיננסי רגיש שיעבור דרך האתר שלנו. השיטה המאובטחת לעיבוד וקבלת תשלומים נעשית באמצעות הצפנת SSL. כאשר אתה רוכש את השירותים שלנו, אתה מסכים בבירור שיש לך הבנה טובה של הרכישה ואתה מסכים לתנאים של מה שאתה רוכש; זה, בתורו, אומר שלא תגיש מחלוקת הונאה באמצעות PayPal, כרטיס אשראי או מוסד כרטיס חיוב. בנוסף, אתה גם מצהיר שיש לך הרשאה להשתמש בכרטיס האשראי, בכרטיס החיוב, בחשבון PayPal או בכל מקור תשלום אחר ששימש לביצוע הרכישה. אם תבחר להגיש ניסיון הונאה למחלוקת או חיוב חוזר, אנו שומרים לעצמנו את הזכות, במידת הצורך, לבטל את כל השירותים שלנו לספק לך עוקבים ולייקים, לסיים את חשבון המשתמש שלך ואפילו לחסום את כתובת ה-IP שלך ללא הגבלת זמן. . כמשתמשים, אתה נותן אישור לכך שכל חיוב חוזר, מחלוקת או ביטול תשלומים לא יושלם עד שתעלה את המצב לראשונה עם צוות התמיכה שלנו.

תיקונים

החומרים המופיעים באתר של תן לייק עשויים לכלול שגיאות טכניות, דפוסיות או צילומיות. במקרים אלו, תן לייק אינה מתחייבת כי החומרים המוצגים באתר הינם נכונים, מקיפים או עדכניים. ל- תן לייק הזכות לבצע עריכות או תיקונים בחומרים הרשומים באתר בכל עת, ללא צורך במתן הודעה כלשהי. בעוד תן לייק מקפידה לספק את החומר הרלוונטי והמדויק ביותר האפשרי, אין עליהם, בכל מקרה, חובה לעדכן את החומרים באתר כפי שהם לפי שיקול דעתם.

קישורים

תן לייק לא בדקה את כל האתרים המקושרים לאתר האינטרנט שלה ולפיכך, אינה אחראית לתוכן שנמצא באתר מקושר כזה. הכללת קישור לאתר אינה מעידה על איזושהי תמיכה מצד תן לייק בהקשר כזה. השימוש בכל אתר מקושר כזה הוא על פי שיקול דעתו של המשתמש בו אין ל-תן לייק אחריות.

שינויים בתנאי השימוש באתר

תן לייק רשאית לעדכן תנאים והגבלות אלה לשימוש באתר האינטרנט שלה בכל עת שימצא לנכון ואינה נדרשת לתת כל הודעה או אזהרה. על ידי שימוש באתר זה, המשתמש מסכים כי הוא יהיה כפוף לגרסה העדכנית של תנאי שימוש אלה המופיעים באתר באותו תאריך ושעה נתונים.

החוק החל

כל תביעות הקשורות לאתר ינוהלו על ידי דומיין תן לייק , ללא התחשבות בהוראות ניגוד החוק. התנאים וההגבלות הכלליים קבילים לשימוש באתר.

תמיכה

תן לייק נלהב לספק למשתמשים שלהם תמיכה מובילה בתעשייה. כל משתמש יכול ליצור קשר עם המכירות או השאלות הטכניות שלו בכל עת על ידי שליחת דוא"ל לצוות התמיכה בכתובת info@tenlike.co.il.

החזרים

אתה כפוף להחזר על שירותים שלא סופקו בהתבסס על המדיניות הבאה. מדיניות ההחזרים שלנו קובעת כדלקמן, אם יש לך בעיות בהזמנה, שלח דוא"ל (info@tenlike.co.il) לצוות שירות הלקוחות שלנו ותן לנו 3 ימי עסקים לבצע את ההזמנה שלך כמו שצריך. אם לא תיקנו את ההזמנה שלך תוך 5 ימי עסקים מרגע ששלחת לנו אימייל, נספק החזר מלא או חלקי. אם אתם חווים ירידה בשירות, פנו אלינו ואנו נמלא מחדש את כל השירותים שאבדו כל עוד זה יהיה בתוך 30 יום ממועד הזמנת הרכש. ישנם גם חריגים לפיהם לא יינתנו החזרים למי שרכש לראשונה את השירותים בזיכוי חינם. איחור במשלוח לא הופך אותך זכאי להחזר. ,תן לייק  אחראית לעמידה בשביעות רצון הלקוחות ותתבצע בדיקת נאותות כמרכיב עיקרי בתהליך ההחזר.

שירות

ל- תן לייק אין שותפים של צד שלישי, כולל אינסטגרם או פייסבוק.
על המשתמש מוטלת האחריות הבלעדית לציית לכל כללי אינסטגרם ולחקיקה שהמשתמשים בפלטפורמה זו כפופים לה. אלה שמשתמשים ב- תן לייק עושים זאת על אחריותם בלבד.
תן לייק אינה אחראית לפעולות של משתמש כלשהו ולהשלכות צפויות להתרחש. אם חשבון אינסטגרם של משתמש נאסר מכל סיבה שהיא, איננו אחראים לכך.
תן לייק דורש את שם המשתמש שלך באינסטגרם כדי שיוכלו לקבל גישה ל-Instagram API הרלוונטי שלך. הם אינם שומרים, מפיצים או משתפים שם משתמש כלשהו לצדדים שלישיים.
לעולם לא מובטח למשתמש שמספר העוקבים, הלייקים והצפיות הצפוי יסופקו על ידי תן לייק בכל דרך שהיא.
תן לייק לא יכולה להבטיח דיוק של 100% עם פעולות מתמשכות, ללא הפרעות או ללא שגיאות של השירותים, למרות שאנו עושים כמיטב יכולתנו להתקרב.
הלקוח הוא האחראי היחיד להפיכת חשבון המדיה החברתית שלו ל"ציבורי" במהלך השימוש בשירותי תן לייק. כל עיכוב או הפסקה בשירות ביחס ללקוח שישנה את הפרופיל שלו להגדרה "פרטי" לא יזכה בכל החזר תשלום עבור פרק הזמן הזה.
הלקוח מסכים כי עם רכישת השירות של תן לייק, ללקוח יש הבנה טובה והוא מסכים למה שהוא רוכש, ובכך גם מסכים לא להגיש מחלוקת הונאה דרך מעבד התשלומים שלו.
תן לייק שומרת לעצמה את הזכות להתאים, לעצור או להסיר את השירות כולו, או חלק ממנו, בכל עת ללא צורך במתן הודעה ומבלי לשאת באחריות כלשהי.
ערבויות החלפה תקפות ל-14 ימים כדי לאבד עוקבים ולייקים עקב השירותים שלנו. זה חל רק על ההזמנה האחרונה ואינו יורד מתחת למספר נמוך יותר ממה שהיה לפני תחילת השירות שלנו.
באחריות המשתמש עצמו לבצע בדיקת נאותות בכל עדכון לתנאים וההגבלות המפורטים על ידי תן לייק.

מדיניות פרטיות

איזה מידע אנחנו אוספים?

אנו אוספים מידע אישי שאתם מוסרים לנו מרצונכם כאשר אתם נרשמים לאתר, מביעים עניין בקבלת מידע אודותינו או על המוצרים והשירותים שלנו, כאשר אתם משתתפים בפעילויות באתר או בדרך אחרת כאשר אתם יוצרים איתנו קשר.

המידע האישי שאנו אוספים תלוי בהקשר של האינטראקציות שלכם איתנו ועם האתר, הבחירות שאתם עושים והמוצרים והתכונות שבהם אתה משתמש. המידע האישי שאנו אוספים עשוי לכלול את הדברים הבאים:

מידע אישי שסופק על ידכם. אנו אוספים שמות; מספרי טלפון; כתובות דוא"ל; שמות משתמש; סיסמאות; כתובות חיוב; מספרי כרטיסי חיוב/אשראי; נתוני קשר או אימות; ומידע דומה אחר.

נתוני תשלום. אנו עשויים לאסוף נתונים הדרושים לעיבוד התשלום שלך אם תבצעו רכישות, כגון מספר אמצעי התשלום שלכם (כגון מספר כרטיס אשראי), וקוד האבטחה המשויך לאמצעי התשלום שלכם . כל נתוני התשלום מאוחסנים על ידי Icredit ו-Paypal. תוכלו למצוא קישורים להודעת הפרטיות שלהם כאן: https://icredit.rivhit.co.il/ ו-https://www.paypal.com/myaccount/privacy/privacyhub.

כל המידע האישי שאתם מספקים לנו חייב להיות נכון, מלא ומדויק, ועליכם להודיע ​​לנו על כל שינוי במידע אישי כזה.

מידע נאסף אוטומטית

אנחנו אוספים מידע מסוים באופן אוטומטי כאשר אתם מבקרים, משתמשים או מנווטים באתר. מידע זה אינו חושף את זהותכם הספציפית (כמו שמכם או פרטי איש קשר) אך עשוי לכלול מידע על מכשיר ושימוש, כגון כתובת ה-IP שלכם, מאפייני הדפדפן והמכשיר, מערכת הפעלה, העדפות שפה, כתובות אתרים מפנה, שם מכשיר, מדינה, מיקום , מידע על איך ומתי אתם משתמשים באתר שלנו ומידע טכני אחר. מידע זה נחוץ בעיקר כדי לשמור על האבטחה והתפעול של האתר שלנו, ולמטרות הניתוח והדיווח הפנימיים שלנו.

כמו עסקים רבים, גם אנו אוספים מידע באמצעות קובצי Cookie וטכנולוגיות דומות.

המידע שאנו אוספים כולל:

  • נתוני יומן ונתוני שימוש.
    נתוני יומן ונתוני שימוש הם מידע הקשור לשירות, אבחון, שימוש וביצועים שהשרתים שלנו אוספים באופן אוטומטי כאשר אתם ניגש או משתמשים באתר שלנו, ואשר אנו מתעדים בקובצי יומן. בהתאם לאופן שבו אתם מתקשרים איתנו, נתוני יומן זה עשויים לכלול את כתובת ה-IP שלכם , פרטי המכשיר, סוג הדפדפן וההגדרות ומידע על הפעילות שלכם באתר (כגון חותמות תאריך/שעה הקשורות לשימוש שלכם , דפים וקבצים שנצפו, חיפושים ופעולות אחרות שאתם נוקטים כגון באילו תכונות אתם משתמשים), מידע על אירועי מכשיר (כגון פעילות מערכת, דוחות שגיאות (הנקראים לפעמים 'מזריקות קריסה') והגדרות חומרה).
  • נתוני מכשיר.
    אנו אוספים נתוני מכשיר כגון מידע על המחשב, הטלפון, הטאבלט או מכשיר אחר שבו אתם משתמשים כדי לגשת לאתר. בהתאם למכשיר שבו נעשה שימוש, נתוני התקן אלה עשויים לכלול מידע כגון כתובת ה-IP שלכם (או שרת ה-proxy), מספרי זיהוי של מכשיר ואפליקציה, מיקום, סוג דפדפן, דגם חומרה ספק שירותי אינטרנט ו/או ספק סלולרי, מערכת הפעלה ותצורת מערכת מֵידָע.
  • נתוני מיקום.
    אנו אוספים נתוני מיקום כגון מידע על מיקום המכשיר שלכם, שיכול להיות מדויק או לא מדויק. כמות המידע שאנו אוספים תלויה בסוג ובהגדרות של המכשיר שבו אתה משתמש כדי לגשת לאתר. לדוגמה, אנו עשויים להשתמש ב-GPS ובטכנולוגיות אחרות כדי לאסוף נתוני מיקום גיאוגרפי שמספרים לנו את מיקומכם הנוכחי (בהתבסס על כתובת ה-IP שלכם). אתה יכול לבטל את הסכמתכם לאפשר לנו לאסוף מידע זה על ידי סירוב גישה למידע או על ידי השבתת הגדרת המיקום שלך במכשיר שלכם. שים לב, עם זאת, אם תבחרו לבטל את הסכמתכם, ייתכן שלא תוכלו להשתמש בהיבטים מסוימים של השירותים.

למידע נוסף לגבי מדיניות פרטיות אנא ביקרו בלינק הזה

0
    0
    סל קניות
    הסל קניות שלכם ריקחזור לדף החנות
    דילוג לתוכן