עוקבים ישראלים, לייקים ישראלים, תגובות מישראלים, צפיות מישראלים, הגדלת החשיפה, שירותים בלעדיים כאן בתן לייק במחירים הזולים ביותר! נצלו את ההטבות קוד הקופון הבלעדיות שלנו ותהנו ממבצעים מטורפים! זמינים לכל שאלה כאן tenlikeisrael@gmail.com

התחברות

עוקבים ישראלים, לייקים ישראלים, תגובות מישראלים, צפיות מישראלים, הגדלת החשיפה, שירותים בלעדיים כאן בתן לייק במחירים הזולים ביותר! נצלו את ההטבות קוד הקופון הבלעדיות שלנו ותהנו ממבצעים מטורפים! זמינים לכל שאלה כאן tenlikeisrael@gmail.com

איך למחוק סטורי באינסטגרם

איך למחוק סטורי באינסטגרם
On 27 באוקטובר 2022

איך למחוק סטורי באינסטגרם

אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית המובילות לשיתוף תמונות עם עוקבים מכיוון שהיא מתמקדת אך ורק בוויזואליה. אינסטגרם מצליחה לייחד את עצמה מפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית בכך שהיא מאפשרת לאנשים להשתתף בסיפורים שלהם. אתה ללא ספק יכול להציע לעוקבים שלך הצצה לחיים שלך באמצעות סיפורי אינסטגרם. אבל הסיפור לא נגמר כאן. אתה עלול להרגיש שתמונה שהעלית לסטורי שלך לא מתאימה לדרך שבה מתנהלים שאר הסיפורים שלך. יתרה מכך, אתה עלול לחשוב שהעוקבים שלך לא שמים לב לאחד מהסיפורים שלך באינסטגרם, או שאתה יכול פשוט להתחרט על פרסום תמונה שצילמת. בלי קשר לסיבה שלך, אנחנו כאן כדי לספר לך שיש דרך למחוק סיפור באינסטגרם.
לכן, כדי לעזור לכם להבין איך מוחקים סטורי באינסטגרם, נסביר במאמר זה מהו סטורי באינסטגרם ואיך הוא עובד. אנו נספק גם שלבים למחיקת סיפורי אינסטגרם מהאפליקציה ומארכיוני האינסטגרם שלך.
 איך למחוק סטורי באינסטגרם

מבוא לסטורי

אולי כדאי שתשתף את מה שאתה עושה עם העוקבים שלך באינסטגרם, בין אם זה אירוע, הצצה למה שקורה מאחורי הקלעים בעבודה, או טיולים שאתה מוציא. אנו מתייחסים לסיפורי אינסטגרם כאל "שיתוף במה שקורה כרגע". Instagram Stories מאפשר לך להוסיף טקסט, פילטרים, שרבוטים, מדבקות ו-GIFS לחומר שלך ולפרסם מספר תמונות וסרטונים. תמונה או מצגת וידאו זו נשארת בסיפורי האינסטגרם שלך למשך 24 שעות.
אתה יכול לבדוק מי צופה בסטורי שלך באינסטגרם ולתת לאחרים הצצה אל היום שלך כשאתה משתמש בסיפורי אינסטגרם. עבור אנשים שרוצים לשתף מגוון תמונות או סרטונים שהם מצלמים במהלך היום ואוהבים לפרסם את התוכן שלהם לרגע, זו תכונת אינסטגרם מצוינת. בנוסף, אתה יכול להוסיף דגשים לפרופיל האינסטגרם שלך אם אתה רוצה לשמור קומץ מהתמונות שפרסמת בסיפורים שלך לצמיתות.
סיפורי אינסטגרם מצוינים גם ליצירת מעורבות רבה. על פי מומחי מדיה חברתית, שימוש בסיפורי אינסטגרם ותכונות סליל מגביר את המעורבות של משתמשי אינסטגרם עבור מותגים ומשפיענים. יותר מסתם הוספת תמונות אטרקטיביות לעדכון שלך, סיפורי אינסטגרם מספקים יותר. מכיוון שהם מתארים את מה שאתה עושה באותו רגע, הם מרגישים יותר אמיתיים.

איך לשתף סטורי באינסטגרם

למרבה המזל, פרסום סיפור באינסטגרם לוקח פחות זמן ומאמץ מרוב תכונות האינסטגרם. ייקח לך כמה שניות להעלות סטורי באינסטגרם אלא אם תחפש מראה אסתטי. אז איך אנחנו משתפים סיפור אינסטגרם עם העוקבים שלנו?
  1. תחילה עליך להיכנס לחשבון האינסטגרם שלך כדי לפרסם סיפור באינסטגרם.
  2. לאחר מכן, הסתכל בחלק העליון של עדכון האינסטגרם שלך, כאשר הסמל שלך עשוי להיות בפינה השמאלית העליונה.
  3. לחץ על הסמל שלך בפינה השמאלית העליונה לאחר שאיתרת אותו.
  4. לחץ על כפתור "מצלמה" אם אתה רוצה לצלם תמונה באותו זמן.
  5. אתה יכול לבחור מתוך הגדרות כגון בומרנג, רגיל, דיבורית ועוד כאשר אתה בוחר בלחצן "מצלמה".
  6. לחץ אישור וצלם תמונה.
  7. לחץ על הסמלים בפינה השמאלית העליונה של הדף שלך כדי להוסיף טקסט, מדבקות או פילטרים לתמונה שלך או שאתה יכול ללמוד כיצד להוסיף מוזיקה לסטורי באינסטגרם .
  8. כאשר אתה מרוצה מהתוצאה, בחר "הסיפור שלך" או לחץ על לחצן החץ כדי להוסיף את התמונה לסטורי שלך באינסטגרם.
תמונה שכבר נשמרה בטלפון החכם שלך יכולה להתווסף גם לסטורי שלך באינסטגרם. כדי לעשות זאת, פשוט חזור על ההליך הקודם ולחץ על הסמל שלך בפינה השמאלית העליונה. במקום ללחוץ על סמל ה"מצלמה", בחר את התמונה או התמונות מהגלריה של הטלפון שלך כדי להוסיף לסטורי שלך באינסטגרם. הוסף את הטקסטים, המסננים או המדבקות הרצויים ושתף אותם בסיפור שלך.

איך למחוק סטורי באינסטגרם

עכשיו כשאתה יודע איך לשתף סיפור באינסטגרם, אתה עשוי לתהות גם איך למחוק סיפור באינסטגרם מפרופיל האינסטגרם שלך. בין אם אתה מתכנן למחוק סיפור באינסטגרם מהאפליקציה או מארכיון האינסטגרם שלך, ישנם שלבים מסוימים שעליך לבצע כדי למחוק אותו באופן ידני. תחילה נסקור כיצד למחוק סיפור באופן ידני באפליקציית אינסטגרם:

איך למחוק סטורי באינסטגרם באופן ידני

אולי לא תרצה לחכות 24 שעות עד שהסיפור שלך באינסטגרם יימחק מהפרופיל שלך. אם אתה מתכנן למחוק את הסיפור שלך באינסטגרם באופן ידני, בדוק את השלבים הבאים כדי למחוק את התמונה שלך:
  1. פתח את חשבון האינסטגרם שלך.
  2. לחץ על כפתור פרופיל האינסטגרם של הפיד שלך בפינה השמאלית התחתונה כדי לגשת אליו.
  3. כדי לצפות סטורי שלך, לחץ על סמל הפרופיל שלך.
  4. לאחר פתיחת הסטורים שלך, לחץ על שלוש הנקודות בפינה השמאלית התחתונה של סטורי  שלך. בחר "מחק" ולאחר מכן אשר את החלטת המחיקה שלך.

יש לך את זה עכשיו! כעת אתה מודע כיצד להסיר סיפור אינסטגרם מהאפליקציה. העוקבים שלך לא יוכלו יותר לגשת לסיפור שלך באפליקציה מאז שמחקת אותו. אבל זכור שזה לא בהכרח אומר שהם לא ראו את זה לפני שהורדת את הסיפור שלך. בנוסף, אם אתה רוצה למחוק סטורי באינסטגרם שלך בגלל פחות אינטראקציה, אתה יכול לשקול לחשוב שוב. אתה יכול לקנות צפיות אמיתיות אינסטגרם כדי להגדיל את מספר הצפיות.

אתה יכול גם למחוק את הסטורי שלך מארכיון האינסטגרם שלך, שם הוא נשמר בעבר. עיין בסעיף הבא כדי ללמוד על השלבים אם ברצונך להסיר סטורי מהארכיון שלך.

איך למחוק סטורי באינסטגרם מהארכיון

אם אתה מתכנן למחוק סיפור אינסטגרם ששמרת מהארכיון שלך, בצע את השלבים שסיפקנו להלן:
  1. לחץ על סמל הפרופיל בפינה השמאלית התחתונה של המסך כדי לגשת לפרופיל האינסטגרם שלך.
  2. לחץ על הסמל בעל השורות המשולשות והקש על כפתור "ארכיון".
  3. בחר "ארכיון סטורי" מתוך אפשרויות הארכיון בחלק העליון.
  4. בחר את הסטורי שברצונך להסיר.
  5. לחץ על כפתור "מחק" על ידי הקשה על שלוש הנקודות בפינה השמאלית התחתונה של התמונה. אמת את החלטתך למחוק את הסטורי.

אתה מוכן! אתה יכול למחוק כל סיפור באינסטגרם שאתה מתחרט על שיתוף עכשיו שאתה יודע כיצד להסיר אותם מהארכיון שלך. השאלות הנפוצות ביותר על מחיקת סיפורי אינסטגרם מכוסות בסעיף הבא, אז בדוק אם עדיין יש לך שאלות לגבי סיפורי אינסטגרם. אם יש לך בעיות במחיקת הסיפורים שלך, אתה יכול לפנות לתמיכה של אינסטגרם .

אולי יעניין אותכם גם

לייקים באינסטגרם: מרכיב חיוני לקידום המותג שלך באינסטגרם

לייקים באינסטגרם: מרכיב חיוני לקידום המותג שלך באינסטגרם

לייקים באינסטגרם: מרכיב חיוני לקידום המותג שלך באינסטגרםבעידן הדיגיטלי, שבו כל פיסת מידע נמצאת במרחק קליק אחד, עולם השיווק עבר שינוי פרדיגמה. ופלטפורמה אחת ששינתה באופן קיצוני את הדרך שבה עסקים מתקשרים עם הקהלים שלהם היא אינסטגרם. אינסטגרם הצליחה להמיר 'לייקים' צנועים...

החשיבות של לייקים באינסטגרם בעידן השיווק הדיגיטלי

החשיבות של לייקים באינסטגרם בעידן השיווק הדיגיטלי

החשיבות של לייקים באינסטגרם בעידן השיווק הדיגיטליבעידן הטכנולוגיה של היום, שיווק דיגיטלי הוא מחליף משחקים, שמניע עסקים לקראת הצלחה. בין ההיבטים הרבים של שיווק דיגיטלי, תפקידה של המדיה החברתית הוא משמעותי במיוחד. מבין פלטפורמות המדיה החברתית הללו, אינסטגרם מחזיקה בעמדה...

מדוע יותר עוקבים ישראלים באינסטגרם מביאים להשפעה רבה יותר

מדוע יותר עוקבים ישראלים באינסטגרם מביאים להשפעה רבה יותר

מדוע יותר עוקבים ישראלים באינסטגרם מביאים להשפעה רבה יותרבעולם המקושר של המאה ה-21, אי אפשר להפריז בחשיבות השיווק הדיגיטלי. בין פלטפורמות המדיה החברתית המרובות המתחרות על תשומת הלב, אינסטגרם מזדקפת, שליטה עצומה על השוק העולמי. ובשוק הדיגיטלי המתפתח במהירות, לדמוגרפי...

0
    0
    סל קניות
    הסל קניות שלכם ריקחזור לדף החנות
    דילוג לתוכן