עוקבים ישראלים, לייקים ישראלים, תגובות מישראלים, צפיות מישראלים, הגדלת החשיפה, שירותים בלעדיים כאן בתן לייק במחירים הזולים ביותר! נצלו את ההטבות קוד הקופון הבלעדיות שלנו ותהנו ממבצעים מטורפים! זמינים לכל שאלה כאן tenlikeisrael@gmail.com

התחברות

עוקבים ישראלים, לייקים ישראלים, תגובות מישראלים, צפיות מישראלים, הגדלת החשיפה, שירותים בלעדיים כאן בתן לייק במחירים הזולים ביותר! נצלו את ההטבות קוד הקופון הבלעדיות שלנו ותהנו ממבצעים מטורפים! זמינים לכל שאלה כאן tenlikeisrael@gmail.com

קרוסלה באינסטגרם: מה זה, ואיך משתמשים

קרוסלה באינסטגרם: מה זה, ואיך משתמשים
On 23 באוקטובר 2022

קרוסלה באינסטגרם: מה זה, ואיך משתמשים

אינסטגרם מבדילה את עצמה מפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית הודות להתמקדות שלה בתמונות. הימים שבהם היה אכפת לך לשנות את גודל תמונת הפרופיל שלך באינסטגרם או לפרסם את תמונות האינסטגרם המרובעות שלך הסתיימו בגלל השדרוגים האחרונים. כיום, משתמשי אינסטגרם יכולים להעלות מספר תמונות לפוסט, סליל או סטורי. בעזרת תכונה זו, תוכל להרחיב את הקהל שלך, לשתף את המסר שלך ולקדם את העסק והתוכן שלך. אז איך אנחנו עושים פוסט קרוסלה באינסטגרם כדי לשתף את הנרטיב שלנו עם העולם? האם פרסום מספר פעמים באינסטגרם עוזר לנו ולעסק שלנו?
במאמר זה נגדיר את פוסט קרוסלת אינסטגרם כדי לעזור לך עם השאלות שלך. בנוסף, אנו נדריך אותך כיצד ליצור שקופיות בפוסטים ובסלילים באינסטגרם תוך תיאור התהליכים ליצירת פוסט קרוסלה. אנו גם ייעץ לך מתי לפרסם את פוסטי הקרוסלה שלך באינסטגרם תוך כדי הדגמה כיצד לפרסם יותר מתמונה אחת באינסטגרם.
 קרוסלה באינסטגרם: מה זה, ואיך משתמשים

קרוסלה באינסטגרם: מה זה?

לפני שתבחנו כיצד פועל פוסט קרוסלה באינסטגרם, עליכם להבין זאת. פוסט קרוסלה באינסטגרם, המכונה לפעמים תמונות מרובות או פוסט מצגת באינסטגרם, מורכב מ-10 תמונות או סרטונים לכל היותר. כיום, רוב משתמשי האינסטגרם שמים לב יותר לפוסטים של קרוסלה מאשר סוגים אחרים של פוסטים באינסטגרם. אתה עשוי לפרסם פוסטים חשובים ומרתקים באמצעות תמונות קרוסלה, להניע את הקוראים לעסוק בחומר שלך. זה לא צריך להיות מפתיע שפוסטים בקרוסלה מייצרים פי 1.4 טווח הגעה ופי 3.1 מעורבות. בהתחשב בעובדה שלתמונות קרוסלה יש שיעור אינטראקציה גבוה יותר באינסטגרם, זה לא צריך להיות מפתיע שרוב המותגים והמשפיענים משתמשים יותר במצגות. עם זאת, זכור שעליך לשקול כמה גורמים בנוגע לעיצוב ולהקשר של פוסטים בקרוסלה לפני יצירת פוסט באינסטגרם.
בדוק את רשימת הבדיקה הבאה אם ​​אינך בטוח בדרישות ליצירת פוסט קרוסלה: פוסט קרוסלה מכיל מינימום 2 תמונות, עם מקסימום 10. פורמטים של תמונות של פוסטים קרוסלה צריכים להיות JPG או PNG כדי לשמור על האיכות. ודא שאורך הסרטון אינו עולה על דקה אחת אם אתה מפרסם סרטון קרוסלה. כלול רכיבים בפוסטים הקרוסלה שלך, כגון כתוביות רלוונטיות, האשטאגים ותיאור מעניין.

קרוסלה באינסטגרם : מתי כדאי להשתמש

עליך להיות מודע מתי ליצור קרוסלת אינסטגרם לפני שאתה בודק כיצד להעלות יותר מתמונה אחת לאינסטגרם. אולי אתה תוהה אילו נסיבות מחייבות פוסטים של קרוסלה. הפוסט העסקי או הפרטי שלך עשוי להגיע ליותר אנשים ולקבל תוצאה חיובית יותר אם תשתף פוסט בודד באינסטגרם.
פוסטים של קרוסלה מגבירים את האינטראקציה, אבל הם אולי לא האפשרות הטובה ביותר שלך. אם אתה רוצה להיות בטוח שפוסט קרוסלה הוא מה שאתה צריך, החליט באילו מהאפשרויות הבאות אתה שוקל להשתמש בתוכן שלך:
תוכן חינוכי הדרכות או שלבים להשגת מטרה חשיפת מוצר או עדכונים של תכונת מוצר חדשה עדכונים על המותג סיפור מותג באמצעות מספר תמונות הצצה אל מאחורי הקלעים לפני ואחרי טרנספורמציות נתונים ואינפוגרפיקה סיכום אירוע אנשים שעובדים מאחורי הסיפור או המותג המלצות מהלקוחות או הלקוחות שלך יש לך את זה עכשיו!
כעת אתה מבין מתי להשתמש בפוסט קרוסלה ומתי מצגת אינסטגרם מתאימה יותר. עכשיו בואו נסתכל כיצד ליצור פוסט קרוסלה באינסטגרם.

קרוסלה באינסטגרם : איך לעשות

אתה תרוויח מפרסום תוכן קרוסלת אינסטגרם בין אם אתה נציג מותג, משפיע מדיה חברתית או מדריך. כדאי ללמוד כיצד לפרסם פוסט קרוסלה בפוסטים או בסלילים באינסטגרם, במיוחד אם המטרה היחידה שלכם היא להגביר את המעורבות ולהגיע לקהל גדול יותר. הגיע הזמן להסתכל על השלבים לפרסום פוסט קרוסלה באינסטגרם עכשיו כשאתה מבין מה זה פוסט קרוסלה ומתי עליך להשתמש בו. נתחיל בדיון כיצד לפרסם יותר מתמונה אחת בפוסטים באינסטגרם תחילה.

קרוסלה באינסטגרם : איך להוסיף שקופיות

אולי לא ברור לך איך להעלות יותר מתמונה אחת לאינסטגרם אם אתה מתכוון לעשות פוסט קרוסלה של התמונות או הסרטונים שלך. אתה יכול ללמוד כיצד לפרסם פוסטים על קרוסלה על ידי ביצוע ההוראות הבאות:
פתח את אפליקציית אינסטגרם שלך ולחץ על סמל "+" בסרגל הניווט שלך. בחר את כל התמונות או הסרטונים הרלוונטיים מגלריית הטלפון שלך (תוכל לאסוף עד 10 תמונות). בדוק את התמונות שבחרת בסדר הנכון על ידי בדיקת המספרים שלהן. לחץ על כפתור "הבא" בפינה השמאלית העליונה. ערוך את התמונות שלך והחל את מסנני האינסטגרם על התמונות שלך בנפרד. לאחר שתסיים עם העריכה, הקש על כפתור "הבא". הוסף את הכיתובים הדרושים, כתוב את הטקסט שלך והוסף האשטאגים רלוונטיים. לחץ על כפתור "שיתוף". אתה מוכן! עכשיו אתה יודע איך ליצור פוסט קרוסלה באינסטגרם. זכור שההוראות הקודמות חלות על פוסטים באינסטגרם עם תמונות וסרטונים. אם ברצונך לשתף קרוסלת אינסטגרם על סיפורים, ייתכן שתצטרך לקחת מסלול חלופי. קרא את הסעיפים הבאים כדי ללמוד כיצד להשתמש בתכונת הקרוסלה של אינסטגרם בסיפורים.

קרוסלה באינסטגרם : איך ליצור שקופיות בסטורי

סטורי באינסטגרם עשויים להיות מועילים אם אתה רוצה שאנשים יסליקו למעלה לקישור שסיפקת בסטורי שלך באינסטגרם או כדי לבקר בפרופיל האינסטגרם שלך. כל שעליך לעשות הוא לבדוק את השלבים שלהלן אם אתה רוצה ללמוד כיצד להוסיף תמונות מרובות לסטורי באינסטגרם ;

פתח את אפליקציית אינסטגרם ולחץ על סמל הפרופיל שלך בפינה השמאלית העליונה. בחר עד 10 תמונות לפי סדר מגלריית הטלפון שלך. הוסף מסננים, טקסט או מדבקות ו-GIFS לתמונות שלך בנפרד. לחץ על כפתור "הבא". בחר את "הסיפורים" שלך ולחץ על כפתור "שתף". זכור שאנשים נשארים בסיפורים רק לכמה שניות לפני שהם עוברים לפרופיל הבא, אז אתה צריך לעסוק בהם ולשכנע אותם לבדוק את הפרופיל שלך. אתה חייב בנוסף להיות בעל תמונת פרופיל טובה באינסטגרם כדי להשיג זאת. אנשים שנוטים לזהות את העבודה שלך עם תמונת הפרופיל שלך שואפים לתמונת פרופיל באינסטגרם בגודל 180 x 180 פיקסלים עם יחס רוחב-גובה של 1:1, הלוגו של המותג שלך או הפנים שלך מקרוב ובמרכז.

אולי יעניין אותכם גם

לייקים באינסטגרם: מרכיב חיוני לקידום המותג שלך באינסטגרם

לייקים באינסטגרם: מרכיב חיוני לקידום המותג שלך באינסטגרם

לייקים באינסטגרם: מרכיב חיוני לקידום המותג שלך באינסטגרםבעידן הדיגיטלי, שבו כל פיסת מידע נמצאת במרחק קליק אחד, עולם השיווק עבר שינוי פרדיגמה. ופלטפורמה אחת ששינתה באופן קיצוני את הדרך שבה עסקים מתקשרים עם הקהלים שלהם היא אינסטגרם. אינסטגרם הצליחה להמיר 'לייקים' צנועים...

החשיבות של לייקים באינסטגרם בעידן השיווק הדיגיטלי

החשיבות של לייקים באינסטגרם בעידן השיווק הדיגיטלי

החשיבות של לייקים באינסטגרם בעידן השיווק הדיגיטליבעידן הטכנולוגיה של היום, שיווק דיגיטלי הוא מחליף משחקים, שמניע עסקים לקראת הצלחה. בין ההיבטים הרבים של שיווק דיגיטלי, תפקידה של המדיה החברתית הוא משמעותי במיוחד. מבין פלטפורמות המדיה החברתית הללו, אינסטגרם מחזיקה בעמדה...

מדוע יותר עוקבים ישראלים באינסטגרם מביאים להשפעה רבה יותר

מדוע יותר עוקבים ישראלים באינסטגרם מביאים להשפעה רבה יותר

מדוע יותר עוקבים ישראלים באינסטגרם מביאים להשפעה רבה יותרבעולם המקושר של המאה ה-21, אי אפשר להפריז בחשיבות השיווק הדיגיטלי. בין פלטפורמות המדיה החברתית המרובות המתחרות על תשומת הלב, אינסטגרם מזדקפת, שליטה עצומה על השוק העולמי. ובשוק הדיגיטלי המתפתח במהירות, לדמוגרפי...

0
    0
    סל קניות
    הסל קניות שלכם ריקחזור לדף החנות
    דילוג לתוכן