עוקבים ישראלים, לייקים ישראלים, תגובות מישראלים, צפיות מישראלים, הגדלת החשיפה, שירותים בלעדיים כאן בתן לייק במחירים הזולים ביותר! נצלו את ההטבות קוד הקופון הבלעדיות שלנו ותהנו ממבצעים מטורפים! זמינים לכל שאלה כאן tenlikeisrael@gmail.com

התחברות

עוקבים ישראלים, לייקים ישראלים, תגובות מישראלים, צפיות מישראלים, הגדלת החשיפה, שירותים בלעדיים כאן בתן לייק במחירים הזולים ביותר! נצלו את ההטבות קוד הקופון הבלעדיות שלנו ותהנו ממבצעים מטורפים! זמינים לכל שאלה כאן tenlikeisrael@gmail.com

איך לקבל יותר תגובות באינסטגרם

איך לקבל יותר תגובות באינסטגרם
On 30 באוקטובר 2022

איך לקבל יותר תגובות באינסטגרם

אתה יוצר פוסט פנטסטי באינסטגרם, לוחץ על פרסום ומחכה שהתגובות יגיעו. אתה מחכה ומחכה עוד קצת, אבל התגובות לעולם לא מגיעות. הגדלת המעורבות באינסטגרם היא בראש סדר העדיפויות עבור רוב העסקים, אך עם 1 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים שתורמים לשיעור מעורבות של 1% בלבד לפוסט, תצטרך להשקיע יותר מאמץ ביצירת פוסטים ראויים לתגובות באינסטגרם. למרבה המזל, המדריך הזה יסביר איך לעשות בדיוק את זה.

תגובות באינסטגרם, למה זה חשוב?

לפני שנצלול לתוך הטקטיקה, בואו נבהיר דבר אחד: תגובות אינסטגרם חשובות. הסיבה הראשונה היא שהערות מאפשרות לך להתחבר לקהל היעד שלך במקום שבו הם "מסתובבים" באינטרנט. אינסטגרם (IG) היא אחת מרשתות המדיה החברתיות הגדולות ביותר עבור אנשים בכל הגילאים, כולל הלקוחות הפוטנציאליים שלך. כאשר משתמשי IG מגיבים על הפוסטים שלך באינסטגרם, אתה למעשה בונה איתם מערכת יחסים, בסופו של דבר בונה נאמנות למותג ומשכנע את הקהל שלך לבצע רכישה.
הערות אינסטגרם הן גם אינדיקטורים טובים לביצועים הטובים ביותר של התוכן. מכיוון שהמטרה של המדיה החברתית היא להעלות את המודעות למותג, להגדיל את טווח ההגעה ולהמיר לקוחות, השתמש בתגובות כדי לשפוט איזה סוג תוכן עובד (ולא) טוב. לבסוף, תגובות הן חלק מרכזי באלגוריתם של אינסטגרם, שקובע כמה אנשים רואים את התוכן שלך. אינסטגרם רוצה להציג תוכן מרגש, חדש ומעניין בפיד החדשות של המשתמש. לכן, יש סיכוי גבוה יותר שפוסטים שוקקים עם מעורבות יתאימו לחשבון מאשר אלה שנפגשו עם שתיקה ברדיו. למעשה, חלק מהמקורות מדווחים שמספר התגובות על פוסט באינסטגרם חשוב יותר ממספר הלייקים שהוא מקבל.

בשורה התחתונה? שיעורי מעורבות גבוהים בפוסט שלך באינסטגרם ימקסמו את הקילומטראז' שלו. אתה תזכה למיקום גבוה יותר בפיד החדשות של העוקבים שלך ואולי תתפוס מקום בדף החקירה – תכונה המשמשת באופן קבוע 500 מיליון עוקבים פוטנציאליים .

10 דרכים לקבל יותר תגובות באינסטגרם

עכשיו כשאתה יודע את החשיבות של קבלת תגובות נוספות באינסטגרם, אתה עלול להישאר עם שאלה אחת: איך אני באמת עושה את זה?

תוכן מרתק

למרות שאינסטגרם היא פלטפורמה ויזואלית, יש מקום לתוכן כתוב נהדר. לכל פוסט (או רשת) באינסטגרם יש מספיק מקום לכתוב כיתוב שמתאר את התוכן, או מפנה לעוקב לעשות משהו בצורה של קריאה לפעולה (CTA). כשזה מגיע לכתיבת כיתובים באינסטגרם, עדיף להשתמש בשפה ידידותית לשיח. למרות שלקוחות משתמשים באינסטגרם באופן פעיל כדי לעשות קניות, להיראות כמו מכירות מדי עלול להפריע. כלול את החלק החשוב ביותר בהודעה שלך כבר בהתחלה. אינסטגרם חותכת את הכיתוב שלך ב-125 תווים, מה שמבקש מהמשתמשים להרחיב את הפוסט כדי לקרוא את השאר. אם כבר מדברים על אורך, כמה תווים צריך להיות הכיתוב שלך באינסטגרם?
אין כלל קשיח. כיתוב יכול להיות מרתק ועוצמתי אם זה מספר פסקאות או משפט בודד. עם זאת, מחקרים מראים שפוסטים באינסטגרם עם 1-50 תווים נוטים לקבל את המעורבות הגבוהה ביותר מחשבונות עם פחות ממיליון עוקבים.

הפעילו את העמוד

משתמשי אינסטגרם אוהבים תחרות או מתנות. לא רק שזה יכול לייצר לידים לעסק שלך, אלא שתחרויות אינסטגרם עושות פלאים להגברת שיעורי המעורבות ולעורר תגובות על הפוסטים שלך. לא משוכנע? קח בחשבון את העובדה שתחרויות מושכות פי 64 תגובות מפוסטים שאינם בתחרות.

הפעילו תחרות אינסטגרם המבקשת מהעוקבים לתייג חבר בקטע התגובות כחלק מדרישות הכניסה. זה יכול להיות אפקט של כדור שלג מכיוון שיותר ויותר אנשים מתייגים את חבריהם, ויוצרים המון פעילות בתגובות שלך באינסטגרם . אפשרות נוספת היא לערוך תחרות כתוביות שבה המשתתפים מציעים כיתוב לתמונה בפוסט שלך. זה יכול להיות יתרון נוסף של יצירת מעורבות הומוריסטית ותוכן עשיר בקטע התגובות.

איך לקבל יותר תגובות באינסטגרם

השתמשו באפשרות הסטורי של "מלא את הריק"

בדיוק כמו ששאלות הן דרך רבת עוצמה להניע מעורבות, משפטים לא גמורים והנחיות "מלא את החסר" יכולים לגרום לעוקבים באינסטגרם להגיב על הפוסטים שלך. במקרה זה, תן למשתמשים התחלה של משפט או הצהרה, מה שיקל עליהם לשתף את התשובה שלהם בתגובות. הנה כמה הנחיות כדי להתחיל: "היום אני מרגיש כמו [ריק]" "צרת המחמד הכי גדולה שלי בשיווק היא [ריק]" "התוכנית שלי להיום היא [ריק]" החלק הכי טוב? קל ליצור גרפיקה פשוטה, וכמעט אין זמן לאנשים לשתף את התשובה שלהם במילה אחת. Win-win!

שאל שאלות

" אם אתה לא שואל, אתה לא מקבל " הוא משפט שאמא שלך כנראה אמרה לך כשהיית ילד. למרות שאולי לא חשבת על זה באותו זמן, זה חל גם על קבלת יותר תגובות באינסטגרם. זה נראה מובן מאליו, אבל על ידי שאילת שאלות, אתה אומר במפורש לעוקבים שלך שאתה מעוניין לנהל איתם שיחה. לכן, עבור כל פוסט שאתה משתף באינסטגרם, שאל שאלות רלוונטיות לתעשייה, למוצרים או לשירותים שלך. אתה יכול גם להריץ סקר אימוג'י, לתת לעוקבים שתי אפשרויות להשאיר כתגובה. (לדוגמה, " איזה אימוג'י מתאר את מצב הרוח שלך היום: 😁 או 😢? ")
כשאתה משתמש בטקטיקה הזו, תמיד היה ברור מאוד מה אתה רוצה שהם יעשו. פרט את העובדה שאתה רוצה שעוקבים יגירו עם תגובה. מחקרים מראים שפוסטים עם המילה "תגובה" בכיתוב מושכים יותר תגובות מאלה שאין להם.

השתמשו בקריאה לפעולה

למרות שהכתוביות באינסטגרם חשובות, יש בעיה קלה: לא כולם קוראים אותן. למעשה, כמעט שני שלישים ממשתמשי אינסטגרם אומרים שהם לא תמיד קוראים כתוביות. מה זה אומר על הכיתובים שאתה שופך את הלב שלך אליהם? הפתרון הפשוט ביותר הוא לכלול קריאה לפעולה (CTA) בתמונה או בתמונה שלך בפועל. כבר הזכרנו שלבקשה מאנשים להגיב יכולה להיות השפעה חיובית על רמות המעורבות ולעורר הערות. הוספת הודעת CTA קטנה . על התמונה האמיתית שלך, כמו גם הכיתוב שלך, יכולה לשכנע את המגוללים לעצור ולהגיב

השתמשו בהאשטגים

Hashtags הם חלק מרכזי בכל אסטרטגיית שיווק באינסטגרם. משתמשי אינסטגרם יכולים לעקוב אחר hashtags, מה שנותן למותגים את היכולת להגיע לאנשים שלא בהכרח עוקבים אחר הפרופיל של העסק שלהם. זו הסיבה שפוסטים באינסטגרם שכוללים לפחות האשטאג אחד רואים בדרך כלל 12.6% יותר מעורבות (כולל תגובות) מאלה שלא. השתמש בכלים כדי למצוא hashtags באינסטגרם שהקהל שלך עוקב אחריהם. לאחר מכן, כלול קומץ מתחת לכל פוסט באינסטגרם. אתה תגדיל את טווח ההגעה של פוסט ותשכנע אנשים להגיב – במיוחד אם יש לך כיתוב שמעודד אותם לעשות זאת.

הגברת פוסט

יש לך פוסט באינסטגרם שמקבל הרבה מעורבות אורגנית? אם יש לך תקציב להשקיע באסטרטגיית השיווק שלך במדיה החברתית, הגדל כמה תגובות שהפוסט שלך מקבל על ידי חיזוקו. כדי לעשות זאת, תזדקק לפרופיל עסקי באינסטגרם שמחובר ל-Facebook Business Manager. לאחר הגדרה, פתח את אפליקציית אינסטגרם ופנה לפוסט שבחרת.

לחץ על כפתור "קדם" ובחר יעד לפוסט המוגבר שלך. במקרה זה, הרלוונטי ביותר יהיה "ביקורים נוספים בפרופיל" או "עוד הודעות". לאחר מכן, הגדר את אפשרויות המיקוד שלך. אתה יכול להשתמש במיקוד האוטומטי של אינסטגרם, שבוחר למי להציג את המודעה שלך בהתבסס על משתמשים שמתנהגים ומעורבים הכי הרבה כמו העוקבים שלך, או קהל מותאם אישית. לאחר הגדרה זו, הגדר תקציב יומי ומשך זמן עבור הפוסט המקודם. אז אתה מוכן להתחיל להסיע יותר אנשים לפוסט אינסטגרם משוכלל שמקבל תגובות באופן טבעי .

הגיבו לתגובות קיימות

כל הנחת היסוד של עידוד תגובות באינסטגרם היא לעזור לך לבנות תחושה של קהילה עם העוקבים שלך. כאשר אתה מקבל הערות, ודא שאתה מגיב כדי להמשיך את השיחה. זה מראה לעוקבים אחרים (ומגיבים פוטנציאליים) שאתה באמת מתעניין במה שיש להם להגיד, ומגדיל את הסיכוי שמשתמשים יקפצו ויתערבו בדיון.
דבר אחד שיש לשים לב אליו כאשר מגיבים לתגובות הוא שתזמון הוא המהות. כ-40% מהצרכנים מצפים שמותג יגיב לשאילתת שירות הלקוחות שלהם במדיה החברתית תוך שעה אחת.

פרסמו סוגי תוכן שונים

נכון, המקום היחיד שבו אנשים יכולים להגיב בפומבי על תוכן האינסטגרם שלך הוא בפוסט עדכון. אבל זה לא אומר שאתה לא יכול להשתמש בסוגים אחרים של תוכן כדי לעודד מעורבות בכל סרטון רשת, תמונה או קרוסלה. אחרי הכל, מה מועיל כיתוב מרתק אם אף אחד לא רואה אותו?
אחת הדרכים לקבל יותר תגובות באינסטגרם היא לשתף את הפוסט עם הסטוריז שלך באינסטגרם באמצעות כפתור מטוס הנייר. הסרטונים האלה בסגנון Snapchat הם אחת התכונות הנפוצות ביותר של הפלטפורמה, כאשר 500 מיליון אנשים משתמשים בסטוריז באינסטגרם מדי יום. השתמש בסטוריז כדרך לקדם תוכן חדש שאולי לא הגיע לראש העדכונים של העוקבים שלך.

פרסמו תוכן בזמן הכי מתאים

יהיה לך קשה לקבל יותר תגובות באינסטגרם אם אתה מפרסם בזמן שרוב העוקבים שלך נמצאים במצב לא מקוון. אז מתי הזמן הטוב ביותר לפרסם באינסטגרם? מחקרים מראים כי שעות אחר הצהריים המאוחרות במהלך השבוע הן כאשר רוב המשתמשים פעילים. עם זאת, מחקרים אלה הם כולם מתאמים. אין "הזמן הטוב ביותר" שמתאים לכל העסקים והחשבונות. במקום זאת, השתמש בניתוח האינסטגרם שלך כדי לראות מתי הקהל שלך הכי פעיל ומעורב. עבור אל הפרופיל של העסק שלך, בחר תובנות ולאחר מכן הקהל שלך.

השתמשו בשירות התגובות שלנו

אנו יודעים שלפעמים קשה לעקוב אחר העצות לעיל ויש אפשרויות שלא תקבלו הערות. כדי להימנע ממצבים כאלה, כאן מגיעות תגובות האינסטגרם שלנו שיכולות לעזור לך להתחיל להגביר את המעורבות בפוסטים שלך. יצרנו את השירותים הטובים ביותר במחיר הטוב ביותר שיכולים לעזור לך בכל מה שאתה רוצה לעשות בנוגע להגדלת האינסטה-חיים שלך. כידוע, אנשים שמים לב למספרים באינסטגרם, ותגובות הן אחד הדברים העיקריים שמוכיחים את ההשפעה הטובה שלך על אחרים. אתה יכול ללכת לקטגוריית תגובות או תגובות מותאמות אישית שלנו ולבחור את החבילה שבה אתה מעוניין. המשך עם ההוראה ותן לתהילה לבוא.

אולי יעניין אותכם גם

לייקים באינסטגרם: מרכיב חיוני לקידום המותג שלך באינסטגרם

לייקים באינסטגרם: מרכיב חיוני לקידום המותג שלך באינסטגרם

לייקים באינסטגרם: מרכיב חיוני לקידום המותג שלך באינסטגרםבעידן הדיגיטלי, שבו כל פיסת מידע נמצאת במרחק קליק אחד, עולם השיווק עבר שינוי פרדיגמה. ופלטפורמה אחת ששינתה באופן קיצוני את הדרך שבה עסקים מתקשרים עם הקהלים שלהם היא אינסטגרם. אינסטגרם הצליחה להמיר 'לייקים' צנועים...

החשיבות של לייקים באינסטגרם בעידן השיווק הדיגיטלי

החשיבות של לייקים באינסטגרם בעידן השיווק הדיגיטלי

החשיבות של לייקים באינסטגרם בעידן השיווק הדיגיטליבעידן הטכנולוגיה של היום, שיווק דיגיטלי הוא מחליף משחקים, שמניע עסקים לקראת הצלחה. בין ההיבטים הרבים של שיווק דיגיטלי, תפקידה של המדיה החברתית הוא משמעותי במיוחד. מבין פלטפורמות המדיה החברתית הללו, אינסטגרם מחזיקה בעמדה...

מדוע יותר עוקבים ישראלים באינסטגרם מביאים להשפעה רבה יותר

מדוע יותר עוקבים ישראלים באינסטגרם מביאים להשפעה רבה יותר

מדוע יותר עוקבים ישראלים באינסטגרם מביאים להשפעה רבה יותרבעולם המקושר של המאה ה-21, אי אפשר להפריז בחשיבות השיווק הדיגיטלי. בין פלטפורמות המדיה החברתית המרובות המתחרות על תשומת הלב, אינסטגרם מזדקפת, שליטה עצומה על השוק העולמי. ובשוק הדיגיטלי המתפתח במהירות, לדמוגרפי...

0
    0
    סל קניות
    הסל קניות שלכם ריקחזור לדף החנות
    דילוג לתוכן