עוקבים ישראלים, לייקים ישראלים, תגובות מישראלים, צפיות מישראלים, הגדלת החשיפה, שירותים בלעדיים כאן בתן לייק במחירים הזולים ביותר! נצלו את ההטבות קוד הקופון הבלעדיות שלנו ותהנו ממבצעים מטורפים! זמינים לכל שאלה כאן tenlikeisrael@gmail.com

התחברות

עוקבים ישראלים, לייקים ישראלים, תגובות מישראלים, צפיות מישראלים, הגדלת החשיפה, שירותים בלעדיים כאן בתן לייק במחירים הזולים ביותר! נצלו את ההטבות קוד הקופון הבלעדיות שלנו ותהנו ממבצעים מטורפים! זמינים לכל שאלה כאן tenlikeisrael@gmail.com

איך להפוך לייקים באינסטגרם למכירתיים

איך להפוך לייקים באינסטגרם למכירתיים
On 30 באוקטובר 2022

איך להפוך לייקים באינסטגרם למכירתיים

כיום אינסטגרם הפכה לאחת האפליקציות המשומשות והפופולריות ביותר. הידעתם ש-50% מהמשתמשים עוקבים אחר מותגים באינסטגרם? זה נכון. באתר הרשתות החברתיות יש 200 מיליון משתמשים המבקרים בכל יום לפחות בפרופיל עסקי אחד.

אינסטגרם היא כבר לא רק מקום שבו אנשים יכולים להתעדכן במשפחה וחברים. יותר ממיליארד משתמשים פעילים חודשיים שלהם מסתמכים על הפלטפורמה כדי לשמור על קשר עם קמעונאים, לקנות מוצרים שמקודמים על ידי משפיענים ולחקור מוצרים חדשים. זה אומר שלעסקים יש פוטנציאל להרוויח הרבה כסף משמירה על נוכחות באינסטגרם. אבל אתה צריך אסטרטגיה שמטפחת לקוחות פוטנציאליים והופכת לייקים למערכות יחסים רווחיות.

להפוך לייקים באינסטגרם ללקוחות

עכשיו כשאנחנו יודעים את הכוח שיש לאינסטגרם לייצר מכירות עבור העסק שלך, בואו נסתכל על שמונה טכניקות חכמות שבהן תוכלו להשתמש כדי להפוך לייקים באינסטגרם למכירות.

הגיבו לתגובות והודעות הכי מהר שניתן

הערות הן דרך מפתח לבנות מערכות יחסים עם העוקבים שלך באינסטגרם . וברגע שיש לך מערכות יחסים חזקות, אתה בונה עוקב נאמן של אנשים שמחכים לקנות ממך. עם זאת, חשוב לעולם לא להשאיר את המגיבים שלך תלויים. תחשוב על זה: האם היית מתרחק מלקוח אם הוא ישאל אותך שאלה פנים אל פנים? או לנתק אם הם התקשרו לחנות שלך? התשובה היא כנראה "לא", וזו הסיבה שאתה צריך לתעדף תגובה לתגובות באינסטגרם . אם עדיין לא השתכנעתם, רק דעו ש-40% מהצרכנים מצפים ממותג להגיב תוך שעה מרגע שליחת ההודעה דרך המדיה החברתית. בנוסף, מענה מהיר על שאילתה מסייע בבניית נאמנות, כאשר כ-35% מהצרכנים מצהירים שהם נאמנים יותר למותגים שמשיבים מיד. בנוסף להגיב לתגובות על הפוסטים שלך, עקוב אחר ההודעות הישירות שלך (DMs). צרכנים שולחים יותר מ-400 מיליון הודעות לעסקים באינסטגרם מדי יום. שמור על תיבת הדואר הנכנס שלך והגיב בהקדם האפשרי.

השתמשו באוטומציה של אינסטגרם

כמובן שלא תמיד ניתן להגיב באופן מיידי, במיוחד מחוץ לשעות העבודה. עם זאת, ניתן לפרוס כלים כמו Instagram Automation מאת ManyChat כדי לתת ללקוחות תגובות בזמן אמת להערות ולהודעות DM שלהם – גם אם הצוות האנושי שלך לא נמצא בסביבה כדי לענות על השאלות שלהם. השתמש בכלי התחלת שיחות כדי להעלות תשובות לשאלות הנפוצות שלך (שאלות נפוצות), כגון שאילתות הקשורות למוצרים לגבי מידות ומלאי. לאחר מכן, הגדר כתובות אתרי יעד כדי להוביל משתמשים לאתר שלך או לדפי המוצר שלך כחלק מהתגובה שלך. זה win-win לכל המעורבים. הלקוח מקבל עזרה מיידית בשאלתו (שיכולה להשפיע על מכירה), מה שמשאיר לצוות המדיה החברתית שלך יותר זמן להרחיב את חשבון האינסטגרם.

בצעו אופטימיזציה של הקישור שלכם בתיאור הפרופיל

עסקים כבר מזמן קוראים לקישורים הניתנים ללחיצה בפוסטים באינסטגרם. עם זאת, למרות התסכולים של משתמשים רבים, לא נראה שזו תהיה תכונה שתושק בקרוב. החדשות הטובות הן שיש דרך לעקיפת הבעיה. השתמש בכלי כמו Campsite או Linkinbio כדי לייעל את הקישור בביוגרפיה שלך (בפרופיל האינסטגרם הראשי שלך) ולהוביל תנועה לאתר שלך. זה יכול להיות דף הבית של האתר שלך, אבל יכול לכלול מספר קישורים, כולל למוצר שזה עתה קידמת, שירות חדש שאתה מציע או סמינר מקוון שאתה מארח. לאחר מכן, השתמש בכיתוב האינסטגרם בפוסטים שלך כקריאה לפעולה (CTA) כדי להפנות אנשים אל הביוגרפיה שלך באינסטגרם.

תייגו מוצרים מחנות האינסטגרם שאתם מנהלים

רוב הפלטפורמות מתפתחות כדי ללכוד את 48% מהאנשים שרוכשים מוצרים דרך רשת מדיה חברתית, כולל אינסטגרם. אחד הפיצ'רים האחרונים של הפלטפורמה, Instagram Shops, מאפשר לעסקי מסחר אלקטרוני להעלות את קטלוג המוצרים שלהם ישירות לאפליקציה. לקוחות יכולים לצפות בחנות האינסטגרם כדי לגלוש ולקנות פריטים מבלי לצאת מהאפליקציה. עצום של 130 מיליון אנשים לוחצים על פוסטים של קניות באינסטגרם מדי חודש. אם אינך משתמש בהם, אתה מפסיד מכירות והכנסות פוטנציאליות של מסחר אלקטרוני. למעשה, פוסטים שניתנים לקניה יכולים להגביר את תעבורת המותג ב-2,600%. פוסטים של קניות מופיעים בדומה לפוסטים רגילים, אבל עם הבדל אחד מרכזי: הם ניתנים ללחיצה.

ודא שיש לך פרופיל עסקי באינסטגרם והעלה תמונות מוצר לפרופיל שלך. תייגו כל מוצר שאתם מדברים עליהם, הפניית משתמשים לדף מוצר מסוים באתר האינטרנט שלכם, ובסופו של דבר, לקראת ביצוע רכישה מבלי להכריח אותם לעבור אל הביוגרפיה שלכם. קדם את הפוסטים הקיימים שלך והפוך אותם למודעות ניתנות ללחיצה, או הגדר מסעות פרסום מורכבים וייעודיים הרבה יותר. אינסטגרם תחייב אותך בכל פעם שאדם ילחץ על הקישור, אבל אתה יכול לשלוט בקלות בתקציב ובהוצאה המקסימלית שלך ליום.
איך להפוך לייקים באינסטגרם למכירתיים

קדמו את המוצרים שלכם על ידי כוכבי רשת

שיווק משפיעים אינו אסטרטגיה חדשה. אבל עסקים הרותמים את כוחו של שיווק משפיענים באינסטגרם משקיעים באסטרטגיה ראויה שכן 88% מהאנשים אומרים שהם קיבלו השראה ממשפיען או בלוגר לבצע רכישה, כאשר 80% מהמשתמשים לוחצים על קישור או תמונה ששותפו ישירות על ידי משפיע. הפוך את שותפויות המשפיעים הללו למכונות להרוויח כסף עבור העסק שלך. כל שעליך לעשות הוא לבקש מהמשפיע לשתף תמונה של המוצר או השירות שלך, ולפרסם אותו מחדש לחשבון שלך עם התג הניתן לקנייה.

בנו מערכות יחסים עם הקהל שלכם

אינסטגרם יכולה לחבר אותך עם קהל היעד שלך, לא משנה היכן הוא נמצא. זה סופר חזק, במיוחד כשאתה משתמש בפלטפורמה כדי לפתח קשרים עמוקים וחזקים עם העוקבים שלך. האמת היא שלא כל מי שאוהב את התוכן שלך באינסטגרם ירכוש משהו ישר. לוקח זמן לטפח לידים לנקודה שהם מרגישים בנוח לסמוך עליך עם הרכישה שלהם.
הנה כמה טיפים לבניית מערכות יחסים משמעותיות שגורמות לעוקבים שלך לרצות לקנות ממך: שתף תוכן באופן עקבי שגורם להם לעשות לייק או להגיב . השתלב בשיחות שלהם על ידי שאילת שאלות והשבה להערותיהם. עודד אותם לשתף תוכן על החברה או המוצרים שלך (שאותו תוכל לפרסם מחדש מאוחר יותר כתוכן שנוצר על ידי משתמשים ). שאל את דעתם על המוצרים החדשים או הקרובים שלך.

השתמשו במודעות אינסטגרם

אמנם ישנן שיטות עבודה מומלצות שכדאי לקחת בחשבון בעת ​​יצירת תוכן באינסטגרם, אך לפעמים, מסיבות שלא יכולת לחזות, פוסטים הופכים לוויראליים. תפוס כל ויראליות שהפוסט שלך באינסטגרם מקבל על ידי הנחת כסף מזומן מאחוריו. מותגים יכולים להגביר את הפוסטים בעלי הביצועים הטובים ביותר ולהגביר את המודעות למותג ישירות באפליקציית אינסטגרם על ידי הפיכת הפוסט הזה למודעה. (תחשוב על זה כמו לשלם לאינסטגרם כדי לשתף את התוכן שלך עם אנשים אחרים.) בטח, זה לא חיוני לבצע מכירות מהחלק האחורי של תוכן אינסטגרם, אבל תוכן בעל ביצועים גבוהים הוא חומר פרסומי מושלם.

לייקים באינסטגרם יכולים להמיר לכם כסף

תמיד נחמד לעשות לייק, אז כשהפוסטים שלך באינסטגרם צוברים לייקים, זה יכול להרגיש טוב. אבל, עד כמה שיהיו לייקים, הם לא ישלמו את החשבונות, ואתה צריך דרך להפוך לייקים באינסטגרם להכנסה לעסק שלך. הטכניקות שחלקנו כאן יעזרו לך לעשות בדיוק את זה. זכור להשתמש בחנויות אינסטגרם כדי לתייג מוצרים בפוסטים, לייעל את הקישור בביו שלך ולהשתמש באוטומציה כדי לתת תגובות בזמן אמת לתגובות או להודעות DM. .

אולי יעניין אותכם גם

לייקים באינסטגרם: מרכיב חיוני לקידום המותג שלך באינסטגרם

לייקים באינסטגרם: מרכיב חיוני לקידום המותג שלך באינסטגרם

לייקים באינסטגרם: מרכיב חיוני לקידום המותג שלך באינסטגרםבעידן הדיגיטלי, שבו כל פיסת מידע נמצאת במרחק קליק אחד, עולם השיווק עבר שינוי פרדיגמה. ופלטפורמה אחת ששינתה באופן קיצוני את הדרך שבה עסקים מתקשרים עם הקהלים שלהם היא אינסטגרם. אינסטגרם הצליחה להמיר 'לייקים' צנועים...

החשיבות של לייקים באינסטגרם בעידן השיווק הדיגיטלי

החשיבות של לייקים באינסטגרם בעידן השיווק הדיגיטלי

החשיבות של לייקים באינסטגרם בעידן השיווק הדיגיטליבעידן הטכנולוגיה של היום, שיווק דיגיטלי הוא מחליף משחקים, שמניע עסקים לקראת הצלחה. בין ההיבטים הרבים של שיווק דיגיטלי, תפקידה של המדיה החברתית הוא משמעותי במיוחד. מבין פלטפורמות המדיה החברתית הללו, אינסטגרם מחזיקה בעמדה...

מדוע יותר עוקבים ישראלים באינסטגרם מביאים להשפעה רבה יותר

מדוע יותר עוקבים ישראלים באינסטגרם מביאים להשפעה רבה יותר

מדוע יותר עוקבים ישראלים באינסטגרם מביאים להשפעה רבה יותרבעולם המקושר של המאה ה-21, אי אפשר להפריז בחשיבות השיווק הדיגיטלי. בין פלטפורמות המדיה החברתית המרובות המתחרות על תשומת הלב, אינסטגרם מזדקפת, שליטה עצומה על השוק העולמי. ובשוק הדיגיטלי המתפתח במהירות, לדמוגרפי...

0
    0
    סל קניות
    הסל קניות שלכם ריקחזור לדף החנות
    דילוג לתוכן