עוקבים ישראלים, לייקים ישראלים, תגובות מישראלים, צפיות מישראלים, הגדלת החשיפה, שירותים בלעדיים כאן בתן לייק במחירים הזולים ביותר! נצלו את ההטבות קוד הקופון הבלעדיות שלנו ותהנו ממבצעים מטורפים! זמינים לכל שאלה כאן tenlikeisrael@gmail.com

התחברות

עוקבים ישראלים, לייקים ישראלים, תגובות מישראלים, צפיות מישראלים, הגדלת החשיפה, שירותים בלעדיים כאן בתן לייק במחירים הזולים ביותר! נצלו את ההטבות קוד הקופון הבלעדיות שלנו ותהנו ממבצעים מטורפים! זמינים לכל שאלה כאן tenlikeisrael@gmail.com

איך למיין הודעות באינסטגרם בקלות

איך למיין הודעות באינסטגרם בקלות
On 21 בנובמבר 2022

כיצד למיין הודעות באינסטגרם בקלות

האם אי פעם רצית להפוך הודעת אינסטגרם ישירה (DM) לא כנקראה? או אולי אתה רוצה למיין ולסנן את ההודעות הישירות שלך באינסטגרם? האם אתה מתגעגע לאחת מהודעות האינסטגרם שלך במאגר ה-DM שלך באינסטגרם? ובכן, אינסטגרם הוסיפה כמה פיצ'רים חדשים לחשבונות עסקיים המאפשרים למשתמשים לסנן את הודעות ה-DM שלהם באינסטגרם לפי חשיבות; זה הודעות ראשוניות לעומת כלליות באינסטגרם.

ניהול ההודעות הישירות שלך באינסטגרם יכול להיות פעולה ממש טובה לעקוב אחריה , במיוחד כאשר אתה בעל דף עסקי באינסטגרם ומקבל המון הודעות על בסיס יומי. עם כל הנסיבות הללו, יש אנשים שמעדיפים לקבל יד מאנשים או אפליקציות המספקות שירותים  ניהול DMs באינסטגרם. עם זאת, יש גם אנשים שמעדיפים לא להשתמש בחלופות אחרות מאשר להישאר עם האפליקציה המקורית.

לכן, אם אתה מחפש דרך לארגן את ההודעות הישירות שלך, אנחנו באים לכאן כדי לספר לך איך לסנן את הודעות האינסטגרם שלך ולמיין אותן בצורה מתקדמת יותר. אתה יכול לעשות זאת מכל מכשיר ומבלי שיהיה לך חשבון אינסטגרם עסקי.
איך למיין הודעות באינסטגרם בקלות

איך למיין הודעות באינסטגרם

במקרה שאתה בעל עסק באינסטגרם או משפיען שעושה שיווק משפיענים בפלטפורמה הענקית הזו, נתקלת בבעיות בארגון הודעות האינסטגרם שלך. לפעמים זה עשוי לקחת שעות כדי למצוא הודעה בתיבת הדואר הנכנס של הודעה ישירה. כמו כן, ייתכן שייקח הרבה יותר זמן לענות או לקרוא אותם. במקרה זה, ישנן שתי קטגוריות שבהן תוכל למיין את הודעות ה-DM שלך: הודעות כלליות באינסטגרם והודעות ראשיות . בדרך זו, תהיה לך הזדמנות לבדוק הודעות אינסטגרם בקלות רבה יותר. דבר חשוב מאוד שעליך לזכור הוא שהתכונה הזו זמינה רק עבור חשבונות אינסטגרם עסקיים.

איך בכלל משיגים הודעות?

כפי שהזכרנו לעיל, אינסטגרם מאפשרת למשתמשים עם חשבון עסקי לסנן את הודעות באינסטגרם שלהם לפי חשיבות. מה זה אומר? ובכן, זה אומר שאם אתה מנהל עסק באינסטגרם ומקבל המון הודעות פרטיות כל יום, יש לך את היכולת למיין את ההודעות שלך ל'כללי ' ו'ראשי ' .

אבל בשביל מה ההפרדות האלה, איך להשיג הודעות פרטיות באינסטגרם ראשוניות וכלליות באינסטגרם, ואיך הן עוזרות לנהל הודעות DM בצורה מקצועית יותר?

ובכן, ההודעות הכלליות באינסטגרם הן אלה שפחות חשובות ואתם יכולים להשיב או לקרוא בכל פעם שיש לכם זמן. כאשר אתה מסמן שיחה ככללית, לא תקבל שום התראות מאינסטגרם. לכן, אם הודעות ה-DM שלך פועלות, תקבל רק התראות עבור השיחות המסומנות כ'ראשית' . אבל איך לסמן שיחה ככללית או ראשית?

קַל! בצע את השלבים הבאים:
  1. הקש והחזק את השיחה שברצונך להעביר לתיבת הדואר הנכנס הכללית או הראשית.
  2. הקש על "העבר לכללי" אם זה בתיבת הדואר הנכנס הראשית ובמקרה השני, הקש על "העבר לראשי"
  3. אתה יכול גם להקיש על סמל הבחירה בפינה השמאלית העליונה של המסך, יש לך הזדמנות לבחור מספר שיחות ולסמן את כולן ככלליות או ראשיות בו זמנית.
זהו זה! ההודעות שלך עכשיו מוינו לפי חשיבותן ועכשיו, תקבל התראות מאלה המסומנות כראשי! זכור שזה זמין רק למי שיש לו חשבון אינסטגרם עסקי! תוהים כיצד לסנן הודעות אינסטגרם ללא חשבון עסקי וכיצד למיין או לסנן אותן לפי סטטוס קריאה? ובכן, אנחנו נגלה ובהחלט נעדכן אתכם! כעת, לאחר שהודענו לך כיצד להפעיל הודעות כלליות באינסטגרם ועל ההבדל בין הודעות ישירות ישירות להודעות ישירות כלליות , הרשו לנו כעת לדבר על איך לסנן את הודעות ה-DM באינסטגרם שלכם.

איך מסננים הודעות באינסטגרם?

התכונה החדשה של אינסטגרם מאפשרת לך לסנן את ההודעות הישירות שלך על סמך שלושה גורמים: האם הן נקראות, ענו וסומנו או לא. אכן, הודעות כלליות באינסטגרם ובהודעות DM ראשיות יישארו נפרדות גם כשאתה משתמש באפשרויות הסינון הללו.
כך ניתן לסנן הודעות באינסטגרם:
  1. עבור לתיבת הדואר הנכנס שלך ב-DM בפרופיל העסקי שלך באינסטגרם.
  2. הקש על 'מסנן' בפינה הימנית העליונה של המסך.
  3. כעת, אתה יכול לבחור את הדרך שבה אתה רוצה שההודעות באינסטגרם שלך יסוננו ויוזמנו. הודעות DM ' לא נקראות' הן אלה שעדיין לא פתחת. הודעות 'לא נענו' הן אלה שקראת, ועדיין לא הגבת. לבסוף, הודעות DM 'מסומנות' הן אלו שסימנת.

איך מסמנים הודעות אינסטגרם?

דרך נוספת לסנן ולארגן את ה-DM שלך היא לסמן אותם. תאר לעצמך שיש לך כמה הודעות חשובות מהלקוחות שלך בתיבת הדואר הנכנס שלך ואתה לא רוצה לפספס אותן. במקרה זה, תוכל לסמן או לסמן אותם כדי להפריד אותם מכל שאר ה-DM בתיבת הדואר הנכנס שלך. לאחר מכן, תוכל לראות את כולם בבת אחת על ידי שימוש בהוראות שניתנו לך בסעיף הקודם.
הנה איך לסמן הודעות באינסטגרם:
  1. ראשית, עבור אל תיבת הדואר הנכנס שלך.
  2. לאחר מכן, הקש על שרשור DM והחזק אותו עד שהאפשרויות יתגלו.
  3. לאחר מכן, הקש על האפשרות 'דגל' .
  4. לבסוף, שרשור ה-DM שלך סומן! אתה חייב לראות סימניה כתומה בפינה הימנית העליונה של ה-DM שלך.
ובכן, הדגמנו כעת כיצד לקבל הודעות כלליות ועיקריות באינסטגרם, וכיצד ניתן למיין ולסנן את הודעות ה-DM שלך. עם זאת, כל הדרכים הללו יעבדו רק אם יש לך חשבון עסקי באינסטגרם. במילים אחרות, אין לך דרך לארגן את ההודעות שלך בחשבון אישי באמצעות אפליקציית אינסטגרם הרשמית. אבל אל תדאג! אנחנו סיפקנו אותך גם על זה! המשך לקרוא כדי לגלות כיצד!

אולי יעניין אותכם גם

לייקים באינסטגרם: מרכיב חיוני לקידום המותג שלך באינסטגרם

לייקים באינסטגרם: מרכיב חיוני לקידום המותג שלך באינסטגרם

לייקים באינסטגרם: מרכיב חיוני לקידום המותג שלך באינסטגרםבעידן הדיגיטלי, שבו כל פיסת מידע נמצאת במרחק קליק אחד, עולם השיווק עבר שינוי פרדיגמה. ופלטפורמה אחת ששינתה באופן קיצוני את הדרך שבה עסקים מתקשרים עם הקהלים שלהם היא אינסטגרם. אינסטגרם הצליחה להמיר 'לייקים' צנועים...

החשיבות של לייקים באינסטגרם בעידן השיווק הדיגיטלי

החשיבות של לייקים באינסטגרם בעידן השיווק הדיגיטלי

החשיבות של לייקים באינסטגרם בעידן השיווק הדיגיטליבעידן הטכנולוגיה של היום, שיווק דיגיטלי הוא מחליף משחקים, שמניע עסקים לקראת הצלחה. בין ההיבטים הרבים של שיווק דיגיטלי, תפקידה של המדיה החברתית הוא משמעותי במיוחד. מבין פלטפורמות המדיה החברתית הללו, אינסטגרם מחזיקה בעמדה...

מדוע יותר עוקבים ישראלים באינסטגרם מביאים להשפעה רבה יותר

מדוע יותר עוקבים ישראלים באינסטגרם מביאים להשפעה רבה יותר

מדוע יותר עוקבים ישראלים באינסטגרם מביאים להשפעה רבה יותרבעולם המקושר של המאה ה-21, אי אפשר להפריז בחשיבות השיווק הדיגיטלי. בין פלטפורמות המדיה החברתית המרובות המתחרות על תשומת הלב, אינסטגרם מזדקפת, שליטה עצומה על השוק העולמי. ובשוק הדיגיטלי המתפתח במהירות, לדמוגרפי...

0
    0
    סל קניות
    הסל קניות שלכם ריקחזור לדף החנות
    דילוג לתוכן