עוקבים ישראלים, לייקים ישראלים, תגובות מישראלים, צפיות מישראלים, הגדלת החשיפה, שירותים בלעדיים כאן בתן לייק במחירים הזולים ביותר! נצלו את ההטבות קוד הקופון הבלעדיות שלנו ותהנו ממבצעים מטורפים! זמינים לכל שאלה כאן tenlikeisrael@gmail.com

התחברות

עוקבים ישראלים, לייקים ישראלים, תגובות מישראלים, צפיות מישראלים, הגדלת החשיפה, שירותים בלעדיים כאן בתן לייק במחירים הזולים ביותר! נצלו את ההטבות קוד הקופון הבלעדיות שלנו ותהנו ממבצעים מטורפים! זמינים לכל שאלה כאן tenlikeisrael@gmail.com

איך להשיג וי כחול ביוטיוב: המדריך המלא

איך להשיג וי כחול ביוטיוב: המדריך המלא
On 21 בנובמבר 2022

איך להשיג וי כחול ביוטיוב: המדריך המלא

ערוץ YouTube מאומת הוא חלומם של רבים בימינו. אחרי הכל, זוהי פלטפורמת הווידאו הגדולה ביותר בעולם המקוון. חוץ מזה, שקול את האפשרות לייצר רווח מסרטוני YouTube שלך. עם כל זה בחשבון, מה יכול להיות טוב יותר מאשר ערוץ YouTube מאומת? מלבד כל החלומות שלך, אנחנו מדברים כאן על שוק ענק.
כשזה מגיע ליוטיוב, תהיו בטוחים שזו העוגה הגדולה ביותר בשוק הסרטונים המקוון. כמו כן, אתה יכול להיות בטוח שאנשים רבים מנסים להשיג חתיכה מהעוגה הזו. עם זאת, כדי לקבל חלק מהעוגה הזו, תחילה עליך לבצע אימות. אתה יכול אפילו לזכות באמון של אנשים שיבקרו בערוץ שלך על ידי קבלת וי כחול ביוטיוב. במאמר זה נסביר את כל מה שאתה יכול לעשות בנושאים אלה. עם זאת, לפני שנעבור לנושאים אלה, בואו ניתן מידע סטטיסטי מעניין על YouTube.

<br />
איך להשיג וי כחול ביוטיוב: המדריך המלא<br />

איך להשיג וי כחול ביוטיוב

שני תהליכים אלו מתבלבלים לעתים קרובות זה עם זה. עם זאת, תהליך אימות חשבון YouTube אינו שונה מהתהליך בפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית. זה פשוט תהליך שבו משתמש האלגוריתם של YouTube כדי לגלות אם אתה משתמש אמיתי. זה קורה רק כאשר אתה מבצע את יצירת החשבון הראשוני שלך. אז איך התהליך הזה עובד? כדי לקבל וי כחול ביוטיוב, כל שעליך לעשות הוא להזין את מספר הטלפון שלך. לאחר מכן, הקלדת הקוד שמגיע לטלפון שלך במסך האימות תשלים את תהליך אימות החשבון שלך.

זהו הליך נפוץ שכמעט כל פלטפורמה מקוונת עוקבת אחריו. אז למה פלטפורמות מדיה חברתית מיישמות את ההליך הזה? התשובה היא למעשה די פשוטה. אני בטוח שכולכם יכולים לנחש את זה. כפי שאתה יודע, פעילויות דואר זבל הן הטרדה של כל משתמש ופלטפורמה ברשתות חברתיות. זו הסיבה שבגללה פלטפורמות מיישמות את הליך האימות הזה. הליך זה נועד לאמת שאינך בוט שמפיץ דואר זבל לפלטפורמה. אז מה מספק חשבון YouTube מאומת למשתמשים? אנו עשויים לפרט אותם כדלקמן:
  1. קודם כל, בדרך זו, אתה יכול להעלות סרטונים באורך של יותר מ-15 דקות לערוץ היוטיוב שלך.
  2. לאחר אימות חשבון YouTube שלך, תוכל להוסיף תמונות ממוזערות מותאמות אישית .
  3. הפלטפורמה גם מאפשרת לך לבצע שידורים חיים ביוטיוב לאחר אימות הערוץ שלך. אתה יכול לקנות צפיות בשידור חי ב-YouTube כדי להוכיח את עצמך עם ספירת צופים גבוהה בצורה טובה יותר.
  4. אימות חשבון YouTube שלך ​​יעניק לך סוף סוף את הזכות לערער על תביעות Content ID.

אז למה חשוב אימות חשבון YouTube? אני יודע שאתה רוצה ליצור ערוץ YouTube חוקי. אם אתה מתכוון לעשות זאת, קודם כל, עליך לאמת את חשבון YouTube שלך. רק כך תוכל לייצר רווחים מערוץ היוטיוב שלך. בואו נסתכל מה זה וי כחול ביוטיוב.

הסבר על וי כחול ביוטיוב

כפי שציינו, אימות YouTube שלך וי כחול ביוטיוב הערוץ אינם זהים. אתה עובר תהליכים שונים כדי לקבל וי כחול ביוטיוב. YouTube מתייחס וי כחול ביוטיוב כאל תג האותנטיות. אז מה זה אומר שלערוץ יש תג אימות? תג זה אומר שהערוץ נמצא בבעלותו של יוצר YouTube. כמו כן, לאנשים או אמנים מפורסמים יש את התג הזה בערוצי YouTube שלהם. לחברות עשויות להיות גם תג אימות עבור ערוץ YouTube שלהן.
וי כחול ביוטיוב הוא דרך מצוינת למבקרי YouTube להבחין בין ערוצים שבבעלות משתמשים כאלה לבין ערוצים המתחזות להם. יש רק דבר אחד שאתה צריך כדי לאמת את חשבון YouTube שלך. זהו קוד האימות שנשלח למספר הטלפון שלך. עם זאת, לזכות בערוץ שלך בוי כחול ביוטיוב נדרש הרבה יותר מזה. קודם כל, תצטרך לעבוד קשה יותר כדי להשיג את התג הזה.
כי יש קריטריונים מסוימים שהערוץ שלך צריך לעמוד בהם כדי לזכות בתג זה. אלה נקראים קריטריונים שלוי כחול ביוטיוב. ברגע שהערוץ שלך עומד בקריטריונים האלה, אתה זכאי לקבל סימן ביקורת אפור קטן ליד שם הערוץ שלך.

כלומר, עמידה בקריטריונים אלו פירושה שהערוץ שלך הוכיח ליוטיוב שהוא אותנטי ולגיטימי. מי שיש לווי כחול ביוטיוב זה יודע היטב כמה קשה לזכות בו.
לכן זה נקרא אות הכבוד. תג אימות לערוץ שלך גם יגרום לתוכן בערוץ שלך לבלוט אפילו יותר. אז, להחזיק אחד מהתגים האלה הוא יתרון להפליא. זה נכון שצריך להתאמץ מאוד כדי להרוויח את זה.

עם זאת, לאחר שהרווחת את זה, הדברים יהפכו להרבה יותר קלים עבורך ב-YouTube. לכן, תג אימות בהחלט שווה את המאמץ.

האם חשוב לקבל וי כחול ביוטיוב?

וי כחול ביוטיוב מספק יתרונות משמעותיים לפרופילים בכל פלטפורמה. קודם כל, YouTube כבר לא מעריך ערוצים לפי מספר הצפיות בסרטוני YouTube . בשלב זה, ערוץ עם תג אימות יעזור לך להגדיל את הפופולריות שלך בפלטפורמה. יתרה מכך, המבקרים כבר לא יתבלבלו בין הערוץ שלך לחקיינים שלך. זה יגדיל גם את ספירת המנויים שלך וגם את מספרי הצפייה שלך באופן אורגני. מבקרים יוכלו כעת למצוא את הערוץ שלך יותר בפלטפורמה בקלות.

זה יגדיל גם את המוניטין שלך וגם את האמינות שלך. זה השלב הראשון בתהליך שייקח אותך שלב אחר שלב מיתוג ביוטיוב. דיברנו על כמה קשה לזכות בתג אימות ערוץ YouTube. בשלב זה, התג הזה גם אומר למבקרים שלך משהו על איכות הערוץ שלך. זה אומר להם שאתה מתעניין בפלטפורמת היוטיוב של הערוץ הזה באופן מקצועי.

לכן, זו הדרך הטובה ביותר ליידע את המבקרים שלך שאכפת לך ומעריך את הערוץ שלך. היה סמוך ובטוח שהעבודה הקשה שלך תזכה לכבוד בפלטפורמת YouTube. הערוץ שלך כבר לא בחיתוליו. כעת, הודות למאמצים שלך, הוא גדל ומתפתח מבחינה מקצועית. היבט חשוב נוסף של תג אימות ערוץ הוא התרומה שלו למיתוג האישי שלך.

אם תוכל לנהל את תהליך המיתוג האישי בהצלחה, יהיו עוד הזדמנויות רבות לייצר רווח ב-YouTube. ראשית, זהות המותג שלך תוסיף ערך נוסף לעבודה שלך.

חוץ מזה, בדרך זו, תוכל להרוויח כסף מהרעיונות שלך באמצעות המותג האישי שלך. הודות לתג האימות של ערוץ YouTube, המבקרים יאמצו את הערוץ שלך הרבה יותר מהר. ערוצי Copycat לא ייהנו עוד מהפופולריות של המותג שלך. כל התנועה שהמותג האישי שלך הרוויח על פרק היד שלך תזרום כעת לערוץ שלך.

באיזה תנאים צריך לעמוד כדי לקבל וי כחול ביוטיוב?

הצהרנו שהערוץ שלך חייב לעמוד בקריטריונים מסוימים כדי לזכות בתג אימות מ-YouTube. נכון שליוטיוב יש קריטריונים מסוימים בהקשר הזה. עם זאת, יש בזה גם כמה קריטריונים מעורפלים. לכן, עליך לנסות לעמוד בקריטריונים שיוטיוב קבעה בבירור בהקשר זה. אז, אל תטריד את עצמך עם קריטריונים מעורפלים.

בוא נרשום את הקריטריונים העיקריים שהערוץ שלך חייב לעמוד בהם לפני שאתה מגיש בקשה לתג האימות של YouTube. ודא שאתה עומד בקריטריונים אלה לפני הגשת הבקשה שלך. אתה יכול גם לגשת לקריטריונים הבסיסיים האלה מדף העזרה והתמיכה של פלטפורמת YouTube. קריטריונים בסיסיים אלה הם 3 בסך הכל. אנו עשויים לפרט אותם כדלקמן:

אימות מזהה הערוץ שלכם

הערוץ שלך הוא המותג האישי שלך בפלטפורמת YouTube. מסיבה זו, הוא חייב באופן טבעי להיות בעל זהות או להיות חלק מזהות. אל תשכח שהערוץ שלך יהיה במצב שיפנה למיליוני אנשים בבוא הזמן. לשם כך, עליך לזהות ולפרט את כל האלמנטים והרעיונות בצורה ברורה. הם יהוו את הזהות של הערוץ שלך. אל תשכח לעדכן מידע זה בעת הצורך. הזהות הזו שתיצור תגרום לערוץ שלך להיראות מלא יותר.

לערוץ שלכם חייב להיות לפחות 100K מנויים

כולנו יודעים כמה קשה להגיע לנתונים האלה. עם זאת, רק בגלל לערוץ שלך יש 100,000 מנויים לא מבטיח שהוא יקבל תג אימות של YouTube. מסיבה זו, היזהר לא לנקוט בשיטות לא אמינות על מנת להגיע למספר הגבוה הזה של מנויים. הרגיע את ההתרגשות שלך והתרחק משיטות לא אמינות שיביאו לך מספר מנויים גבוה במהירות.

הערוץ שלכם חייב להיות מקורי כדי לקבל וי כחול ביוטיוב

ודא שאינך ערוץ העתקה אם אתה רוצה לקבל אימות ב-YouTube. כדאי לשים לב של-YouTube יש עמדה ברורה מאוד בנושא זה. הם מסבירים באופן אישי שהם לעולם לא יאמתו ערוצים שמחקים מותג או ערוץ יוטיוב כלשהו. מסיבה זו, על מנת להשלים תהליך זה בהצלחה, ודא שהערוץ שלך עומד בקריטריון הבסיסי ביותר, מקוריות.
כמו כן, אסור לערוץ YouTube שלך ​​להפר את זכויות היוצרים של ערוצים אחרים או בעלי זכויות. לכן, אם אתה רוצה את תג האימות של ערוץ YouTube, תצטרך כמה רעיונות יצירתיים. כדאי שתתחיל לעבוד על הנושא הזה עכשיו. כפי שציינו, עמידה בקריטריונים אלו אינה מבטיחה שערוץ YouTube שלך ​​יקבל תג אימות.

כי ההחלטה הסופית בנושא זה תמיד שייכת ליוטיוב. קריטריונים אלה מציינים רק שהערוץ שלך כשיר לתג אימות של YouTube. עם זאת, אתה יכול להיות בטוח שאם הערוץ שלך יעמוד בקריטריונים הבסיסיים האלה, הסיכויים יגדלו לטובתך. למעשה, ייתכן של-YouTube אפילו יהיו החלטות חריגות במקרים מסוימים לגבי ערוצים מסוימים שאינם עומדים בקריטריונים אלה.

לכן, כל עוד אתה ממשיך ליצור תוכן עם עבודה קשה וכוונות טובות, לעולם אל ייאוש.

איך להפוך למותג ביוטיוב

יש לך ערוץ יוטיוב כבר הרבה זמן? אם כן, אני בטוח שאתה יודע היטב כמה קשה להגיע ל-100,000 מנויים. אבל, אין צורך להתייאש. כי יוטיוב יכול למתוח את הכלל הזה לא מעט עבור ערוצים מסוימים. אבל איך ולמה? יוטיוב היא פלטפורמה המייחסת חשיבות רבה למיתוג אישי.
עם זאת, אתה באמת צריך להיות מסוגל לבנות נוכחות מותג אישית חזקה בפלטפורמה. אז איך תשיג את זה? קודם כל, החלק הכי חשוב בתהליך הזה הוא לעבוד ממש קשה. התחל בבניית המותג שלך באמצעות כל פלטפורמות המדיה החברתית ביעילות.

לאחר מכן הרחב את המותג שלך על ידי קידום הערוצים שלך בכל פלטפורמת מדיה חברתית. אז, עודדו את העוקבים שלכם בכל פלטפורמה לעקוב אחר הערוצים שלכם. אל תהססו לשתף פעולה על מנת להביא את המותג שלכם לעמדה הרבה יותר חזקה.

אתה יכול להגביר את הערוצים שלך על ידי שיתוף פעולה עם יוטיוברים ומשפיענים אחרים. כל עוד המושגים שלך מתאימים, אף יוטיובר לא ירתע משיתוף פעולה כל כך מועיל הדדי.
אתה יכול להפגין את אותה גישה עבור הפרויקטים הרב-ערוציים שלך.

לא סביר ש-YouTube לא יזכה למותג חזק עם תמיכת קהל חזקה לתג אימות. אם אתה יכול להשיג זאת, YouTube לא יהיה קפדני מדי בקריטריונים של ספירת מנויים. אולי אפילו תמצאו דוגמאות רבות בנושא זה בפלטפורמה.

ייתכן שתגלה שלמותגים אישיים חזקים יש תג אימות ערוץ למרות 40,000 או 50,000 המנויים שלהם.
זה, כמובן, חל רק על ערוצים שאינם מפרים את הנחיות הקהילה של YouTube. בואו נסתכל על גורמים נוספים שיכולים להקל עליכם לקבל תג אימות ערוץ.

קיצור דרך לקבלת וי כחול ביוטיוב

אתה יכול להיות רגוע שהקיצורים עליהם נדבר בסעיף זה אינם הטריקים שאתה נתקל בהם באינטרנט. נזכיר לכם שכדאי לכם להתרחק מטריקים כאלה למען הערוץ שלכם. הצעות אלו מבטיחות לך להרחיב את ערוץ היוטיוב שלך בדרך קצרה. עם זאת, אלו הם טריקים ולא קיצורי דרך. לכן, הם עלולים לגרום לערוץ שלך להפר את הנחיות הקהילה של YouTube ולקבל עונשים.

פעל לפי העצה הזו, גם אם זו לא הדרך הקצרה ביותר לקבל תג אימות של YouTube. אל תנקוט באמצעי הונאה כדי להרחיב את ערוץ היוטיוב שלך. זה יגרום למאמצים האחרים שלך להתבזבז. אם הבהרנו את זה מספיק, אולי נדבר כעת על קיצורי הדרך הלא-צ'יטים שלנו. אז בואו נתחיל לרשום את הטקטיקות המוכחות הללו בהקדם האפשרי.

חשוב להתייחס לערוץ היוטיוב שלכם כאל עסק לכל דבר

הידעתם שיוטיוב מתייחסת לפלטפורמה בראש ובראשונה כאל עסק? זה העדיפות שלהם. בידור ועניינים אחרים מגיעים מאוחר יותר. אז, קודם כל, אתה לא צריך לראות את YouTube כפלטפורמת מדיה חברתית. לטפל בזה במקצועיות. תתייחס לזה כאילו זה העסק שלך. לכן, בדיוק כמו בעסק שלך, עליך לשאוף להוסיף ערך אמיתי ללקוחות שלך. על ידי פעולה זו, תוכל להפוך לשותף עסקי אמיתי של YouTube. לאחר מכן, היא תמשיך לתגמל שותפים עסקיים כמוך בראש סדר העדיפויות.

חשוב לא להפר הנחיות שיוטיוב מדגיש

יוטיוברים רבים לא מאוד זהירים לגבי הנחיות הקהילה. אם יש לך תוכניות ארוכות טווח לערוץ שלך, אתה יכול להיות בטוח שזה יעשה נזק גדול. ראשית, העונשים שהערוץ שלך יקבל כתוצאה מהפרות כאלה יהיו סימן שחור קבוע. אז, הרחיקו את הערוץ שלכם מביזונות כאלה ככל שתוכל. אז מהן הטעויות הנפוצות שמובילות לעונשים כאלה? מה שבדרך כלל גורם לביזונות כאלה הם למעשה טריקים. לאחר מכן, אנו עשויים לפרט את הטריקים הנפוצים הבאים:
שליחת תוכן ספאם שפוגע במשתמשים אחרים.
כל התנהגות לא אתית שתעזור לערוץ שלך לצמוח במהירות.
אם אתה באמת רוצה לקבל את תג אימות הערוץ, אל תערב את הערוץ שלך בהתנהגות אסורה שכזו. בשלב זה, יש משהו יותר חשוב מהנושא הזה. נניח שאתה מקבל תג אימות על ידי שמירה על הערוץ שלך נקי מבושה כזו. זה לא אומר שאתה חופשי לבצע הפרות כאלה יותר. בגלל הסיבות האלה, אפשר גם לאבד את תג אימות הערוץ שלך. לכן, תמיד ובכל נסיבות, דאגו לשמור על הערוץ שלכם נקי אם אתם רוצים לקבל אימות ב-YouTube.

אל תשאירו את הצופים שלכם בלי סרטונים

הצלחת למשוך צופים לערוץ שלך עם איכות הסרטונים שלך. למעשה, רבים מהם גם נרשמו לערוץ שלך. כאשר משתמש נרשם לערוץ שלך, זה אומר שיש לו ציפייה מהערוץ שלך. ציפייה זו תהיה המשך של סרטונים באותה איכות לערוץ יוטיוב. מסיבה זו, אם אתה רציני לגבי העסק הזה, אתה לא צריך להשאיר את המנויים שלך ללא סרטונים.

אתה יכול אפילו להבטיח להם יום ושעה ספציפיים בשבוע כדי להעלות את הסרטונים החדשים שלך. זו תהיה שגרת היוטיוב החדשה שלהם. אם אתה ממשיך את זה ללא תקלות, ודא שהם יאהבו את זה. הרגלים חדשים לרצות את כולם.

אולי יעניין אותכם גם

לייקים באינסטגרם: מרכיב חיוני לקידום המותג שלך באינסטגרם

לייקים באינסטגרם: מרכיב חיוני לקידום המותג שלך באינסטגרם

לייקים באינסטגרם: מרכיב חיוני לקידום המותג שלך באינסטגרםבעידן הדיגיטלי, שבו כל פיסת מידע נמצאת במרחק קליק אחד, עולם השיווק עבר שינוי פרדיגמה. ופלטפורמה אחת ששינתה באופן קיצוני את הדרך שבה עסקים מתקשרים עם הקהלים שלהם היא אינסטגרם. אינסטגרם הצליחה להמיר 'לייקים' צנועים...

החשיבות של לייקים באינסטגרם בעידן השיווק הדיגיטלי

החשיבות של לייקים באינסטגרם בעידן השיווק הדיגיטלי

החשיבות של לייקים באינסטגרם בעידן השיווק הדיגיטליבעידן הטכנולוגיה של היום, שיווק דיגיטלי הוא מחליף משחקים, שמניע עסקים לקראת הצלחה. בין ההיבטים הרבים של שיווק דיגיטלי, תפקידה של המדיה החברתית הוא משמעותי במיוחד. מבין פלטפורמות המדיה החברתית הללו, אינסטגרם מחזיקה בעמדה...

מדוע יותר עוקבים ישראלים באינסטגרם מביאים להשפעה רבה יותר

מדוע יותר עוקבים ישראלים באינסטגרם מביאים להשפעה רבה יותר

מדוע יותר עוקבים ישראלים באינסטגרם מביאים להשפעה רבה יותרבעולם המקושר של המאה ה-21, אי אפשר להפריז בחשיבות השיווק הדיגיטלי. בין פלטפורמות המדיה החברתית המרובות המתחרות על תשומת הלב, אינסטגרם מזדקפת, שליטה עצומה על השוק העולמי. ובשוק הדיגיטלי המתפתח במהירות, לדמוגרפי...

0
    0
    סל קניות
    הסל קניות שלכם ריקחזור לדף החנות
    דילוג לתוכן