עוקבים ישראלים, לייקים ישראלים, תגובות מישראלים, צפיות מישראלים, הגדלת החשיפה, שירותים בלעדיים כאן בתן לייק במחירים הזולים ביותר! נצלו את ההטבות קוד הקופון הבלעדיות שלנו ותהנו ממבצעים מטורפים! זמינים לכל שאלה כאן tenlikeisrael@gmail.com

התחברות

עוקבים ישראלים, לייקים ישראלים, תגובות מישראלים, צפיות מישראלים, הגדלת החשיפה, שירותים בלעדיים כאן בתן לייק במחירים הזולים ביותר! נצלו את ההטבות קוד הקופון הבלעדיות שלנו ותהנו ממבצעים מטורפים! זמינים לכל שאלה כאן tenlikeisrael@gmail.com

קידום ביוטיוב: המדריך המלא להצלחה שלכם

קידום ביוטיוב: המדריך המלא להצלחה שלכם
On 2 במרץ 2022

קידום ביוטיוב: המדריך המלא להצלחה שלכם

אולי אתה שוקל להקים ערוץ יוטיוב, או אולי אתה ותיק ביוטיוב שמעוניין לתת לתוכן שלך רענון נחוץ כדי לעזור לך להגיע ליעדים שלך ולקהל האידיאלי שלך.

לא משנה מה המצב שלך, הכרת האלגוריתם של יוטיוב היא המפתח להשגת כל סוג של הצלחה בפלטפורמה. הידוע לשמצה בשל הבררנות שלו, אלגוריתם יוטיוב יכול ליצור או לשבור את הערוץ שלך. התעלם ממנו, וייתכן שהתוכן שלך לעולם לא יגיע לתוצאות החיפוש או יזכה בכמות הצפייה הרצויה לך.

שחקו את הקלפים שלכם נכון, ואתם בדרך לערוץ החלומות שלכם.

הפוסט בבלוג של היום עוסק כולו באלגוריתם יוטיוב וכמה הסברים על איך זה עובד (ואיך לעקוף את זה). בקיצור, זה המדריך שלך להצלחת יוטיוב. אז בואו נתחיל!

 

הגורמים בדירוג באופן חיצוני

לפני שתתחיל לבצע התאמות בתוך הפלטפורמה, חשוב לזכור שיש מגוון גורמים חיצוניים שיכולים להשפיע על ההצלחה והדירוג שלך בתוך יוטיוב. גורמים אלה אינם בשליטתך, אז זכור זאת כאשר אתה מתקדם.

 

הגורם החיצוני הראשון הוא עניין בנושא שלך . אם הנושא שלך נמצא בנישה קטנה במיוחד, ייתכן שהוא לא ידורג גבוה כמו נושא פופולרי יותר, ולכן הקידום ביוטיוב לא יעבוד לך. אם העסק שלך מתמקד בנושא הנישה הזה, עדיין יש תקווה. שלב נושאים בדירוג גבוה יותר, תוכן כללי יותר או תוכן מגמתי, על מנת להגביר את הדירוג שלך ולהוביל תנועה לערוץ שלך כך שהצופים יוכלו להיחשף לתוכן הנישתי יותר שלך.

 

הבא הוא תחרות . אתה לא יכול לשלוט כמה זמן הקהל שלך מבלה עם ערוצים אחרים והסרטונים שלהם, אבל אתה יכול לגרום לזה לעבוד בשבילך. לכו מעל ומעבר למה שהערוצים האחרים מספקים. תביא יותר ערך (בצורה של הצעות חינמיות, מתנות, תחרויות ותוכן ייחודי יותר) ואולי פשוט תבחין בעלייה בשיעור שימור הווידאו שלך!

 

סוף סוף עונתיות. מספר הצופים עולה ויורד במהלך השנה עקב חגים, לימודים, עבודה והתחייבויות משתנות אחרות. עניין בנושאים מסוימים יכול להשתנות גם בהתאם לעונה, אז השתמש בזה לטובתך. ותכני חזרה לבית הספר צריכים להתפרסם בסוף הקיץ, בעוד סרטוני צביעה עשוי להיות נהדר במהלך עונת החגים ותורם לקידום ביוטיוב .

 

למרות שחשוב לקבל שיש כמה אלמנטים מחוץ לשליטתך, חשוב לא פחות לעשות את המחקר שלך. אם אתה מבחין בירידה מתמדת במעורבות, זה עשוי להיות סימן לכך שהבעיה היא בתוכן שלך – ולכן בשליטתך. אל תפחד להתנסות ולנסות דברים חדשים כדי להגביר את המעורבות שוב , יותר מעורבות בסרטונים שלכם = יותר טוב הקידום ביוטיוב יהיה.

 קידום ביוטיוב: המדריך המלא להצלחה שלכם

שמועות לא נכונות בנוגע לאלגוריתם של קידום ביוטיוב

עכשיו הגיע הזמן להתמודד עם כמה שמועות שגויות שיש לך לגבי האלגוריתם של יוטיוב. הדבר החשוב ביותר לזכור הוא שיוטיוב למעשה מדורג עם מספר אלגוריתמים עבור דפים שונים. לדוגמה, אלגוריתם אחד שולט בתוכן דף הבית, אחר עבור סרטונים מוצעים, ועוד אחד עבור תוצאות חיפוש. מערכת ההמלצות של יוטיוב היא זו שקובעת את דף הבית ואת תוצאות הסרטון המוצעות, לכן מומלץ לעבוד עם אלגוריתם זה על מנת לתת לתוכן שלכם את הסיכוי הטוב ביותר וכך הקידום ביוטיוב שלכם ימשיך לגדול מיום ליום ולהניב לכם תוצאות.

שביעות רצון של הצופים דבר מאוד חשוב

שביעות הרצון של הצופים קובעת מה יוטיוב ייתן עדיפות בדירוג התוכן ולאן בעצם הקידום ביוטיוב שלך מוביל. זה נמדד על ידי הצגת סקרים מעת לעת לאחר סרטון, כדי לשאול את הצופים את מחשבותיהם ודעותיהם על התוכן המדובר. נתוני הסקר הזה משמשים לאחר מכן לאימון מודלים של חיזוי כדי לזהות אילו סרטונים מספקים בעתיד. שביעות הרצון של הצופים נמדדת גם באמצעות לייקים, דיסלייקים ומספר הקליקים על כפתור 'לא אהבתי' (שאותו תוכל לבחור דרך דף הבית שלך או כרטיסיית סרטונים מוצעים).

 

המשמעות היא שצפיות ומנויים אינם הגורמים המכריעים היחידים כשמדובר בדירוג טוב יותר בקידום ביוטיוב. להבטיח שהתוכן שלך מקבל מספיק לייקים, לא יותר מדי דיסלייקים, ובדיקה מעת לעת עם הקהל שלך כדי לראות מה הוא חושב על התוכן שלך יכול לעזור לך לעבוד עם האלגוריתם, ולא נגדו.

טיפים וטריקים מהירים בקידום ביוטיוב

בוא נעבור לכמה טיפים וטריקים שיכולים לעזור לך לשפר את הביצועים הכוללים שלך בקידום ביוטיוב.

 

ראשית, ודא שאתה מבצע אופטימיזציה של הסרטונים שלך עבור קידום ביוטיוב. המשמעות היא כתיבת כותרות, תגים ותיאורים מותאמים. עם זאת, זה לא נעצר במטא נתונים. להבטיח שיש לך תמונה ממוזערת מושכת את העין, ומבוא וידאו שמושך תשומת לב, וכישורי עריכה מוצקים כדי לשמור על עניין הם המפתח להגדלת שיעור הקליקים, המעורבות ושימור הצופים שלך, בהתאמה.

 

כמו כן, מומלץ להשתמש בחותמות זמן בסרטון או בפרקים. זה לא רק נוח יותר לצופים, אלא יכול לגרום לשימור מוגבר.

 

יוטיוב גם הוציאה לאחרונה את YouTube Shorts – אז אל תזניח את פורמט התוכן החדש הזה.

אולי יעניין אותכם גם

לייקים באינסטגרם: מרכיב חיוני לקידום המותג שלך באינסטגרם

לייקים באינסטגרם: מרכיב חיוני לקידום המותג שלך באינסטגרם

לייקים באינסטגרם: מרכיב חיוני לקידום המותג שלך באינסטגרםבעידן הדיגיטלי, שבו כל פיסת מידע נמצאת במרחק קליק אחד, עולם השיווק עבר שינוי פרדיגמה. ופלטפורמה אחת ששינתה באופן קיצוני את הדרך שבה עסקים מתקשרים עם הקהלים שלהם היא אינסטגרם. אינסטגרם הצליחה להמיר 'לייקים' צנועים...

החשיבות של לייקים באינסטגרם בעידן השיווק הדיגיטלי

החשיבות של לייקים באינסטגרם בעידן השיווק הדיגיטלי

החשיבות של לייקים באינסטגרם בעידן השיווק הדיגיטליבעידן הטכנולוגיה של היום, שיווק דיגיטלי הוא מחליף משחקים, שמניע עסקים לקראת הצלחה. בין ההיבטים הרבים של שיווק דיגיטלי, תפקידה של המדיה החברתית הוא משמעותי במיוחד. מבין פלטפורמות המדיה החברתית הללו, אינסטגרם מחזיקה בעמדה...

מדוע יותר עוקבים ישראלים באינסטגרם מביאים להשפעה רבה יותר

מדוע יותר עוקבים ישראלים באינסטגרם מביאים להשפעה רבה יותר

מדוע יותר עוקבים ישראלים באינסטגרם מביאים להשפעה רבה יותרבעולם המקושר של המאה ה-21, אי אפשר להפריז בחשיבות השיווק הדיגיטלי. בין פלטפורמות המדיה החברתית המרובות המתחרות על תשומת הלב, אינסטגרם מזדקפת, שליטה עצומה על השוק העולמי. ובשוק הדיגיטלי המתפתח במהירות, לדמוגרפי...

0
    0
    סל קניות
    הסל קניות שלכם ריקחזור לדף החנות
    דילוג לתוכן