עוקבים ישראלים, לייקים ישראלים, תגובות מישראלים, צפיות מישראלים, הגדלת החשיפה, שירותים בלעדיים כאן בתן לייק במחירים הזולים ביותר! נצלו את ההטבות קוד הקופון הבלעדיות שלנו ותהנו ממבצעים מטורפים! זמינים לכל שאלה כאן tenlikeisrael@gmail.com

התחברות

עוקבים ישראלים, לייקים ישראלים, תגובות מישראלים, צפיות מישראלים, הגדלת החשיפה, שירותים בלעדיים כאן בתן לייק במחירים הזולים ביותר! נצלו את ההטבות קוד הקופון הבלעדיות שלנו ותהנו ממבצעים מטורפים! זמינים לכל שאלה כאן tenlikeisrael@gmail.com

איך לקבל וי כחול באינסטגרם: שלב אחרי שלב

איך לקבל וי כחול באינסטגרם: שלב אחרי שלב
On 2 במרץ 2022

איך לקבל וי כחול באינסטגרם: שלב אחרי שלב

אם ראיתם סימנים כחולים קטנים צצים ליד כמה משמות האינסטגרם האהובים עליכם בענק החברתי של שיתוף התמונות, אולי אתם תוהים מה הם. התשובה די פשוטה: אלו חשבונות שעברו את תוכנית וי הכחול באינסטגרם, שבה בעלי חשבונות יכולים להראות שפרופיל האינסטגרם שלהם הוא הייצוג הלגיטימי של עצמם.

בעוד שחשבונות מאומתים היו בעבר נחלתם של ידוענים, אישי ציבור, משפיענים ועסקים גדולים, כעת כמעט כל מי שמחזיק בחשבון באינסטגרם יכול כעת להגיש בקשה לאימות חשבונותיו (כולל חשבונות אישיים).

מה כל כך חשוב בלהקפיד לאמת את החשבון שלך, ואיך עושים זאת?

האם יש מדריך פשוט כיצד לאמת את האינסטגרם שלך?

בין אם אתה חדש באינסטגרם או מקצוען ותיק, צרכן או יוצר תוכן, או אפילו משווק באינטרנט, אימות חשבונך וקבלת וי כחול משלך יכול להיות דבר נהדר לאמינות החשבון שלך. היום, אתה הולך ללמוד הכל על התהליך של איך לקבל וי כחול באינסטגרם שלך באינסטגרם ולקבל סימן ביקורת משלך כדי שתוכל לקצור חלק מהפרסים שמגיעים עם האימות.

איך לקבל וי כחול באינסטגרם: שלב אחרי שלב

למה זה בעצם חשוב לקבל וי כחול באינסטגרם?

תחשבו על זה. כשאת/ה גולש בטוויטר ומסתכל על כמה מהציוצים החדשים של כמה מהמותגים, השחקנים, הפוליטיקאים, המוזיקאים או העסקים האהובים עליך, יש משהו מרענן בלראות את הוי הכחול הזה ליד שמם. כאשר אתה עושה זאת, אתה יודע שזה החשבון האותנטי, ולא מישהו שמנסה להתחזות למישהו אחר.

זה גם לא משהו שנמצא רק בתחום של סלבריטאים וקונגלומרטים של מיליארדי דולרים. העובדה הפשוטה היא שכיום כמעט כל חשבון יכול לעבור אימות באמצעות תהליך אימות פשוט דרך אינסטגרם. אם אתה משווק אינטרנט שמנסה להשתמש באינסטגרם כדי להגדיל תנועה לאתר או למשפך המכירות שלך, או פשוט לקדם תוכן או מוצרים משלך באינסטגרם, התג המאומת שלך יראה לכל מי שמבקר בעמוד או בפוסטים שלך שאתה העסקה האמיתית.

מומחי האינסטגרם בתן לייק ערכו מחקר ואישרו את התפיסה שרוב משתמשי המדיה החברתית מרגישים טוב יותר בידיעה שהם מקיימים אינטראקציה עם אדם/חשבון אמיתי, ולא מתחזה שמנסה להתחזות כסלבריטי או עסק. הידיעה שמישהו מקיים אינטראקציה עם המותג או האדם האמיתי היא גם דרך מצוינת עבורו לתקשר איתו בזמן אמת, בידיעה שהחשבון מאומת באמת שייך לאותו חברה או אדם ספציפי.

אם אתה רוצה לקצור חלק מהיתרונות של וי כחול באינסטגרם משלך, אבל אתה לא יודע איך לקבל וי כחול באינסטגרם, אל תדאג. אנחנו הולכים להדריך אותך בכל התהליך כדי שיהיה לך קל לקבל וי כחול בחשבונך עוד היום.

אז איך אני מקבל וי כחול באינסטגרם?

בוא נודה בזה, וי כחול ליד שם החשבון שלך הוא גם עניין של פופולריות או סטטוס. הסמל הקטן הזה יושב ליד שמותיהם של ידוענים וארגונים גדולים כבר זמן מה, ועכשיו אתה יכול להצטרף למועדון המאומת הזה על ידי תהליך מהיר ופשוט.

כשיש לך וי כחול באינסטגרם, אתה תהיה המקור האותנטי לכל הדברים הקשורים למותג שלך. אנשים יידעו שהם מקיימים אינטראקציה עם העסקה האמיתית, וזה יגרום להם לעסוק בפרופיל שלך אפילו יותר. זה יכול להיות נהדר להמרת עוקבים ללקוחות פוטנציאליים אם אתה במשחק מכירות מקוון.

אינסטגרם פתחה את תהליך קבלת וי כחול באינסטגרם לכל מי שבבעלותו חשבון אינסטגרם לשימוש אישי, או לאנשים שמנהלים חשבון אינסטגרם עסקי. עם זאת, זה לא יהיה הדבר הכי קל לעשות, מכיוון שעדיין יש כמה סטנדרטים שאינסטגרם שומרת עליהם. אתה צריך להיות חשבון שיש בו אינטרס ציבורי, כפי שאומרים זאת באינסטגרם.

אתה גם צריך תמיד לוודא שאתה מציית בעקביות לתנאי השירות של אינסטגרם, כמו גם להנחיות הקהילה של אינסטגרם. החשבון שלך חייב לעמוד גם בתנאים המוקדמים הבאים כדי להיחשב לאימות:

החשבון שלכם חייב להיות אמיתי לחלוטין

אתה צריך להיות מי שאתה טוען שאתה עבור שיקול לוי כחול באינסטגרם. המשמעות היא שתצטרך להוכיח את זהותך (ייתכן שתצטרך להגיש תעודת זהות/רישיון נהיגה עם תמונה כסוג של זיהוי), להראות שאתה עסק רשום או גוף ציבורי אחר כזה. לפני שאתה מבקש וי כחול באינסטגרם, בדוק שוב כדי לוודא ששמך המלא בתעודת הזהות שלך זהה לביוגרפיה שלך באינסטגרם. אם אתה מנסה לקבל וי כחול בחשבון עסקי, ייתכן שתתבקש להגיש את המסמכים העסקיים הרלוונטיים בתהליך הבקשה.

החשבון שלכם חייב להיות ייחודי

אינסטגרם מקפידה מאוד על חשבון אחד שלהם לכל אימות משתמש. חשבונות מעריצים של ידוענים או מוזיקאים לא יהיו כשירים, וגם דפי תוכן שאינם אוצרים תוכן מקורי. חשבונות ממים גם בדרך כלל אינם נחשבים אפשרות לקבלת וי כחול אינסטגרם. הקפד לפרסם באופן עקבי בזמנים שהעוקבים שלך פעילים.

החשבון שלכם חייב להיות ציבורי

כדי לקבל וי כחול באינסטגרם, עליך להקפיד לפתוח את הפרופיל שלך לציבור. חברות מסוימות אפילו שיחקו עם הרעיון של חשבונות פרטיים, אך לעתים רחוקות זה מצליח, ואינסטגרם לא תזכה אף עמוד לוי כחול באינסטגרם.

פרטי החשבון שלכם חייבים להיות מלאים

עליך לוודא שיש לך ביוגרפיה מלאה בדף שלך, כמו גם תמונת פרופיל נראית טוב, וכמה פוסטים מקוריים. נסה לשמור על הכל מקורי, כי אתה לא רוצה לשתף יותר מדי דברים שלא יצרת. הראה לאינסטגרם שאתה משתמש פעיל בפלטפורמה, על ידי העלאת סיפורי אינסטגרם באופן קבוע וקבלת תמונת הפרופיל העדכנית ביותר.

 איך לקבל וי כחול באינסטגרם: שלב אחרי שלב

1. בפרופיל שלך, לחץ על כפתור התפריט בפינה השמאלית העליונה

2. לחץ על 'הגדרות' בראש הרשימה

3. גלול מטה ולחץ על 'חשבון'

4. כעת לחץ על 'בקש אימות' כדי להתחיל את תהליך

5. מלא את שמך המלא, שם העסק והקטגוריה שלך

6. העלה תמונה באיכות גבוהה של תעודת הזהות והמסמכים העסקיים שלך

7. לחץ על 'שלח' והמתן 24-72 שעות להחלטה

אם החשבון שלך עומד בדרישות המוקדמות לעיל שהוזכרו בפוסט זה, אתה אמור להיות מסוגל לעמוד בדרישות של אינסטגרם ולקבל וי כחול באינסטגרם משלך. כשתעשה זאת, תוכל להפיק את כל היתרונות שסימן הסימון הכחול הנחשק מביא איתו, ותייצג את עצמך ואת המותג שלך כמקור האותנטי היחיד לכל מה שקשור לחיים שלך או לעסק שלך. הוי כחול גם יקל הרבה יותר על מאמצי השיווק שלך באינסטגרם, שכן תוכל לרכוש אמון מעוקבים חדשים בצורה נוחה יותר (אם אתה צריך התחלה עם הגדלת ספירת העוקבים שלך, שקלו להשתמש בקניית עוקבים באינסטגרם מתן לייק).

אולי יעניין אותכם גם

לייקים באינסטגרם: מרכיב חיוני לקידום המותג שלך באינסטגרם

לייקים באינסטגרם: מרכיב חיוני לקידום המותג שלך באינסטגרם

לייקים באינסטגרם: מרכיב חיוני לקידום המותג שלך באינסטגרםבעידן הדיגיטלי, שבו כל פיסת מידע נמצאת במרחק קליק אחד, עולם השיווק עבר שינוי פרדיגמה. ופלטפורמה אחת ששינתה באופן קיצוני את הדרך שבה עסקים מתקשרים עם הקהלים שלהם היא אינסטגרם. אינסטגרם הצליחה להמיר 'לייקים' צנועים...

החשיבות של לייקים באינסטגרם בעידן השיווק הדיגיטלי

החשיבות של לייקים באינסטגרם בעידן השיווק הדיגיטלי

החשיבות של לייקים באינסטגרם בעידן השיווק הדיגיטליבעידן הטכנולוגיה של היום, שיווק דיגיטלי הוא מחליף משחקים, שמניע עסקים לקראת הצלחה. בין ההיבטים הרבים של שיווק דיגיטלי, תפקידה של המדיה החברתית הוא משמעותי במיוחד. מבין פלטפורמות המדיה החברתית הללו, אינסטגרם מחזיקה בעמדה...

מדוע יותר עוקבים ישראלים באינסטגרם מביאים להשפעה רבה יותר

מדוע יותר עוקבים ישראלים באינסטגרם מביאים להשפעה רבה יותר

מדוע יותר עוקבים ישראלים באינסטגרם מביאים להשפעה רבה יותרבעולם המקושר של המאה ה-21, אי אפשר להפריז בחשיבות השיווק הדיגיטלי. בין פלטפורמות המדיה החברתית המרובות המתחרות על תשומת הלב, אינסטגרם מזדקפת, שליטה עצומה על השוק העולמי. ובשוק הדיגיטלי המתפתח במהירות, לדמוגרפי...

0
    0
    סל קניות
    הסל קניות שלכם ריקחזור לדף החנות
    דילוג לתוכן