עוקבים ישראלים, לייקים ישראלים, תגובות מישראלים, צפיות מישראלים, הגדלת החשיפה, שירותים בלעדיים כאן בתן לייק במחירים הזולים ביותר! נצלו את ההטבות קוד הקופון הבלעדיות שלנו ותהנו ממבצעים מטורפים! זמינים לכל שאלה כאן tenlikeisrael@gmail.com

התחברות

עוקבים ישראלים, לייקים ישראלים, תגובות מישראלים, צפיות מישראלים, הגדלת החשיפה, שירותים בלעדיים כאן בתן לייק במחירים הזולים ביותר! נצלו את ההטבות קוד הקופון הבלעדיות שלנו ותהנו ממבצעים מטורפים! זמינים לכל שאלה כאן tenlikeisrael@gmail.com

אינסטגרם אנליטיקס: כל מה שאתם צריכים לדעת

אינסטגרם אנליטיקס: כל מה שאתם צריכים לדעת
On 25 במאי 2022

אינסטגרם אנליטיקס: כל מה שאתם צריכים לדעת

יכול להיות שאתה מתעדכן בכמויות העוקבים והלייקים שלך, ומנסה לפרסם תוכן איכותי על בסיס קבוע, אבל האם אתה פעיל ככל האפשר כדי לוודא שתוכן האינסטגרם שלך אכן יראה על ידי קהל היעד שלו ויגיע למלוא הפוטנציאל שלו ?
אם אתה כמו רוב האנשים שמפרסמים תוכן באינסטגרם, התשובה לשאלה האחרונה היא כנראה לא נחרץ, אבל למה?
זה לא משנה אם אתה יזם, משפיע, אמן או יוצר תוכן, ידיעת הנתונים שלך באמת יכולה להיות המפתח שאתה צריך כדי באמת לפתוח את הפוטנציאל של חשבון האינסטגרם שלך.
הכרת הנתונים שלך וניתוח האינסטגרם שלך יכול לעזור לך לדעת יותר לעומק על האופן שבו אינסטגרם פועלת, וזה יכול למלא תפקיד עצום בחידוד אסטרטגיית השיווק שלך באינסטגרם. אחרי הכל, אם אתה באמת מכוון לנתונים שלך ואתה מכיר את הקהל שלך, אתה יכול להתאים את אסטרטגיות השיווק שלך בזמן שאתה מוצא דרכים חדשות לייצר רווחים בחשבון האינסטגרם שלך.
אתה בוודאי משתוקק ללמוד יותר על כל הפרטים שמאחורי ההתאמה לניתוח האינסטגרם שלך, וזו בדיוק הסיבה שמאמר זה קיים. תלמד מדוע הניתוח שלך באינסטגרם כל כך חשוב, כמה מאפשרויות הניתוח השונות הזמינות לבעלי חשבונות אינסטגרם בכל מקום, ובאילו נתונים אתה באמת צריך להתמקד כדי להפוך את השיווק שלך באינסטגרם לאפקטיבי.

אינסטגרם אנליטיקס, למה זה חשוב?

אינסטגרם היא פלטפורמת המדיה החברתית השנייה הפופולרית בעולם כולו , עם למעלה מ-25 מיליון חשבונות אינסטגרם עסקיים יחד עם למעלה מ-200 מיליון משתמשי אינסטגרם קבועים שעושים צ'ק-אין מדי יום. עם מספרים מסוג זה, ברור למדי שיש הרבה ערך למצוא בהכרת הנתונים מאחורי חשבון האינסטגרם שלך.

האמת הפשוטה היא שאם אתה לא מבין את הקהל אליו אתה מקדם תוכן, או שאתה לא יודע מי רואה ומקיים אינטראקציה עם פרופיל האינסטגרם והפרסומות שלך, או איך ספירת העוקבים והלייקים שלך באינסטגרם מתורגמים לערך, אז אתה אתה פשוט מבזבז את הזמן שלך על הפלטפורמה.

המפתח למונטיזציה של האינסטגרם שלך וסחיטת כל הערך האפשרי ממנו הוא להכיר באמת את הנתונים שלך ולהבין את הניתוח שלך.
הנה רק כמה דוגמאות לדברים שיכולים לקרות אם אינך קובע לוח זמנים לבדיקת ניתוח האינסטגרם שלך.
הפוסטים שלך עלולים להיות ממוקדים לקהלים הלא נכונים לחלוטין. יכול להיות שאתה מפרסם יותר מדי, או לא מספיק. יכול להיות שאתה מושך תנועה לא רלוונטית לאתר שלך. ייתכן שאתה מתעלם מאזכורים פוטנציאליים שעלולים להוביל לשותפויות חשובות בהמשך הדרך. יכול להיות שאתה מפרסם בשעות הלא נכונות של היום, או בימים הלא נכונים בשבוע עבור הקהל שלך. אתה עלול להחמיץ סיכויים למעורבות בתגובות של הפוסט שלך או בסטוריז שלך באינסטגרם.
אלו הם רק חלק מהדברים שתוכל להבין ולהיטיב איתם אם באמת תתעמק בנתונים שלך. המידע שאתה מוצא על ידי הבנת מדדי האינסטגרם שלך יכול להיות אחד הדברים היחידים שאתה באמת צריך כדי להגביר את המשחק שלך באסטרטגיית השיווק שלך באינסטגרם. זה, בתורו, יכול להציע לך יותר ערך עבור העסק שלך, יחד עם הבנה אמיתית של הקהל שלך, ולעזור לך לקבל תוכן רלוונטי מול האנשים שכבר מחפשים אותו.
אינסטגרם אנליטיקס: כל מה שאתם צריכים לדעת

ניתוח פרופילים

לכל נתוני הניתוח אתה יכול לגשת די בקלות דרך דף הפרופיל שלי, שם אתה מוצא את כל הפוסטים שלך באינסטגרם. בעמוד זה תוכלו לראות תובנות משבעת הימים האחרונים. אולי ראיתם את המסך הזה בעבר, אבל אולי לא חשבתם באמת לקפוץ לבדוק את המדדים שלכם.
הנה רק כמה מהדברים שתוכלו לבדוק ולסקור מהמסך הזה.
אינסטגרם הופעות. ההופעות שלך באינסטגרם הן מספר הפעמים שאנשים ראו את הפוסטים שלך במסגרת הזמן שצוינה. אינטראקציות באינסטגרם. זהו מספר האינטראקציות והמעורבות שהיו לאנשים עם החשבון שלך. לְהַגִיעַ. ה"טווח" שלך באינסטגרם הוא המספר הכולל של חשבונות שראו כל אחד מהפוסטים שלך. ביקורים בפרופיל. זהו המספר הכולל של אנשים שעזבו את חשבון האינסטגרם שלך במסגרת הזמן שצוינה. קליקים באתר. זהו מספר הפעמים שאנשים לחצו על הקישור ששמתם בפרופיל האינסטגרם שלכם. באופן אידיאלי, קישור זה צריך להיות האתר האישי או העסקי שלך או חלון הראווה שלך. קליקים ליצירת קשר. זהו מספר הפעמים שאנשים לחצו על כפתור צור קשר בפרופיל האינסטגרם שלך, אותו ניתן למצוא בצורה של כפתור שיחה או אימייל. אזכורים באינסטגרם. זהו המספר הכולל של הפעמים ששם המשתמש של חשבונך הוזכר על ידי משתמשי אינסטגרם אחרים במסגרת הזמן שצוינה.

Audience Analytics

בשיווק מקוון, המפתח ליצירת מכירות והנעת עסקים הוא הבנת קהל היעד שלך. קהל היעד שלך, המכונה גם אווטאר הלקוח שלך, הוא הדמוגרפי שאתה מרגיש שהוא אידיאלי עבור המוצר או השירות שלך. איך קהל היעד שלך תואם כרגע עם הקהל שבודק את התוכן שלך באינסטגרם?
אתה יכול לענות על השאלה הזו בקלות רבה, באמצעות החלק השימושי של מדור הניתוח שלך באינסטגרם שמוקדש אך ורק לעדכן אותך עם הקהל שלך. ישנם מספר גורמים חשובים שאתה צריך לחפש ולשים לב אליהם כאשר אתה בודק את תובנות הקהל שלך.
המיקומים המובילים של אנשים שרואים את הפוסטים שלך. מידע המיקומים המובילים יציג את חמש הערים המובילות, כמו גם את חמש המדינות המובילות בהן נמצאים העוקבים שלך. טווח הגילאים של העוקבים שלך. הכרת טווח הגילאים של העוקבים שלך היא דרך קלה נוספת לספק תוכן ישירות אליהם. אינסטגרם מפרקת את מדדי הקהל שלך לטווחים קלים להבנה. אלה עוברים מ-13 ל-17, 18 ל-24, 25 ל-34, 35 ל-44, 45 ל-54, 55 ל-64, ו-65 ומעלה. מגדר העוקבים שלך. זה מראה לך את התפלגות העוקבים שלך, מופרדים בין גברים לנשים. שעות שהעוקבים שלך פעילים. נתון זה עוזר מאוד לראות את השעה הממוצעת ביום שהעוקבים שלך משתמשים באינסטגרם. ידיעת המידע הזה יכולה לעזור לך לתכנן פוסטים בזמנים שבהם אתה יודע שהעוקבים שלך צפויים לראות אותם. ימים שהעוקבים שלך פעילים. כמו קטע "שעות", זה שימושי כדי להראות לך באילו ימים בשבוע הקהל שלך הכי פעיל באינסטגרם. חמוש במידע זה, תדע את הימים הטובים ביותר בשבוע לתזמן פוסטים בחשבון האינסטגרם שלך.

ניתוח פוסטים בודדים

מלבד לעזור לך להבין את הדמוגרפיה של הקהל וכאשר הם מקוונים הכי הרבה, אתה יכול גם למצוא מידע שימושי לצלול לתוך נתונים מאחורי כל אחד מהפוסטים האישיים שלך באינסטגרם. זו יכולה להיות דרך מצוינת לראות איזה סוג של פוסטים מהדהד עם הקהל שלך, ואיזה תוכן עובד הכי טוב איתם.
אלו הם רק כמה מסוגי הנתונים הסטטיסטיים שתוכלו למצוא עבור הפוסטים האישיים שלכם באינסטגרם.

אינטראקציות. אינטראקציות הן פעולות שנעשו ישירות מהפוסט שלך באינסטגרם. זה יכול להיות משהו כמו בדיקת פרופיל, לחיצה על קישור, לחיצה על כפתור צור קשר בפרופיל ועוד. כל הפעולות הללו מתעדכנות עבורך בחלק זה.
תַגלִית. זה מאפשר לאנשים שמחפשים תוכן חדש באינסטגרם לגלות דברים שסביר להניח שהם ייהנו מהם. כאן, אנשים יראו תוכן חדש וטרי מחשבונות שהם לא עוקבים אחריהם כעת, מותאם במיוחד עבורם. חשבונות עסקיים באינסטגרם יותר ממתאימים להופעה במדור Discovery, מה שמאפשר לאנשים ברחבי העולם למצוא את הדף שלך.
עוקב. קטע זה מראה לך כמה עוקבים חדשים פרסם לך פוסט בודד (אם אתה צריך עזרה בהגדלת החשבון שלך, אתה תמיד יכול לקנות עוקבים באינסטגרם מתן לייק).
לְהַגִיעַ. זה מספר האנשים הייחודיים שראו את הפוסט שלך באינסטגרם.
הופעות. זהו מספר הפעמים שהפוסט שלך נצפה באינסטגרם. האפליקציה גם מפרקת את המידע קצת יותר עבורך, ומאפשרת לך לראות אם ההופעות הללו הגיעו מהאשטאגים, מקטע הבית, מפרופיל או מקטע אחר בפלטפורמה.
הערות. זהו מספר התגובות לפוסט נתון.
נשמרו. זהו מספר החשבונות ששמרו את התוכן שלך בתיקייה השמורה שלהם.

אינסטגרם אנליטיקס הסטורי שלכם

סטורי באינסטגרם הם עוד דרך ענקית שתוכל להתחבר לקהל שלך בפלטפורמה. לעקוף את סנאפצאט עם התכונה הזו, זו הזדמנות ענקית שכל עמוד באינסטגרם צריך לנצל. משתמשי אינסטגרם אוהבים סיפורים, והם דרך מצוינת ליצור אינטראקציה עם הקהל שלך. כמו חלקים אחרים בפרופיל שלך באינסטגרם, הפלטפורמה גם מאפשרת לך לבדוק את המדדים מאחורי הסטוריז שלך באינסטגרם. בוא נבדוק איך זה מתפרק.
חשיפה. זה המספר הכולל של החשבונות באינסטגרם שבדקו את הסטורי שלך. הופעות. זהו המספר הכולל של הפעמים שהסיפור שלך נצפה. עזיבות. זה מספר הפעמים שמישהו הפסיק לצפות בסיפור שלך באמצע הדרך. תשובות. זהו המספר הכולל של תשובות לתוכן בסטורי שלך, כגון תמונה או סרטון. תובנת אנשים. תובנות אנשים יפרטו את החשבונות שבדקו חלק מסוים מהסיפור שלך.

במה להתקדם ?

הרגע קיבלת הרבה מידע על איך אתה יכול לחפור עמוק יותר לתוך הניתוח שלך באינסטגרם. עם כל המידע החדש והטרי הזה שמקשקש במוח שלך, אתה בטוח חושב על דרכים ליישם אותו בחשבון האינסטגרם שלך כדי שתוכל להבין טוב יותר את הקהל שלך ולהפוך את אסטרטגיית השיווק שלך לאפקטיבית הרבה יותר. הצוות בתן לייק זיהה כמה יעדים נפוצים עבור אנשים שמשתמשים באינסטגרם לעסקים, וכמה מדדים עיקריים שתוכל לעקוב אחר עבור כל אחד מהם.

בניית החשיפה

אם אתם מחפשים לבנות מודעות למותג למיזם שלכם, אינסטגרם יכולה להיות כלי רב ערך, שיעזור לכם לשים את התוכן שלכם בפני האנשים שהכי יאהבו אותו. מדדים אלו עשויים לעזור לך אם זו המטרה שלך.

הגדלת ספירת העוקבים: אם ספירת העוקבים שלך עולה, זה חייב לומר שהפוסטים שלך חייבים להדהד עם אנשים. אתה יכול אפילו להפעיל מודעות באינסטגרם עם הגדלת ספירת העוקבים שלך כיעד לקמפיין.
הופעות וטווח הגעה: ככל שיותר אנשים יראו את התוכן שלך, כך ייטב, נכון? המספרים האלה יעזרו לך לעקוב אחר מספר החשבונות שראו את התוכן שלך, כמו גם את המספר הכולל של הפעמים שתוכן נצפה בכל רחבי הפלטפורמה.
כמו כן, שימו עין על מספר הלייקים שהפוסטים שלכם מקבלים מכיוון שזה בדרך כלל אינדיקטור טוב למדידת הצמיחה של חשבונכם (אם אתם זקוקים לעזרה, תמיד תוכלו לקנות מאיתנו לייקים באינסטגרם ).

אינסטגרם אנליטיקס: כל מה שאתם צריכים לדעת

קידום מכירות ולידים

מטרה ענקית בקרב רוב משווקי האינטרנט, לידים ומכירות הם נשמת אפו של כל עסק. אחרי הכל, אלה שני הדברים שמתורגמים ישר למזומן! אתה יכול להפעיל מודעות באינסטגרם, כמו גם לקדם פוסטים. הנה כמה מדדים שצוות תן לייק מציע לבדוק כאשר אתה בוחן קידום מכירות ויצירת לידים נוספים עבור העסק שלך.
קליקים על אתר: תרצה שאנשים יעברו לאתר שלך מהפרופיל שלך באינסטגרם או מרגע שהם רואים את המודעות שלך. אפשרות זו מראה לך כמה אנשים עברו לאתר שלך באינסטגרם, ומאיזה מקור הקליק הגיע, בין אם מהפרופיל שלך או ממודעה. שעות וימים של עוקבים: זה שימושי כדי לדעת מתי הקהל שלך מקוון. דרך מצוינת להבטיח שהפוסטים שלך יצאו באותו זמן שסביר להניח שהם יהיו מקוונים. טופס יצירת קשר לוחץ. בין אם אתה משתמש בלחצן שיחה או אימייל בפרופיל שלך, התובנה הזו תראה לך כמה אנשים לחצו על כפתור יצירת הקשר שלך.

אולי יעניין אותכם גם

לייקים באינסטגרם: מרכיב חיוני לקידום המותג שלך באינסטגרם

לייקים באינסטגרם: מרכיב חיוני לקידום המותג שלך באינסטגרם

לייקים באינסטגרם: מרכיב חיוני לקידום המותג שלך באינסטגרםבעידן הדיגיטלי, שבו כל פיסת מידע נמצאת במרחק קליק אחד, עולם השיווק עבר שינוי פרדיגמה. ופלטפורמה אחת ששינתה באופן קיצוני את הדרך שבה עסקים מתקשרים עם הקהלים שלהם היא אינסטגרם. אינסטגרם הצליחה להמיר 'לייקים' צנועים...

החשיבות של לייקים באינסטגרם בעידן השיווק הדיגיטלי

החשיבות של לייקים באינסטגרם בעידן השיווק הדיגיטלי

החשיבות של לייקים באינסטגרם בעידן השיווק הדיגיטליבעידן הטכנולוגיה של היום, שיווק דיגיטלי הוא מחליף משחקים, שמניע עסקים לקראת הצלחה. בין ההיבטים הרבים של שיווק דיגיטלי, תפקידה של המדיה החברתית הוא משמעותי במיוחד. מבין פלטפורמות המדיה החברתית הללו, אינסטגרם מחזיקה בעמדה...

מדוע יותר עוקבים ישראלים באינסטגרם מביאים להשפעה רבה יותר

מדוע יותר עוקבים ישראלים באינסטגרם מביאים להשפעה רבה יותר

מדוע יותר עוקבים ישראלים באינסטגרם מביאים להשפעה רבה יותרבעולם המקושר של המאה ה-21, אי אפשר להפריז בחשיבות השיווק הדיגיטלי. בין פלטפורמות המדיה החברתית המרובות המתחרות על תשומת הלב, אינסטגרם מזדקפת, שליטה עצומה על השוק העולמי. ובשוק הדיגיטלי המתפתח במהירות, לדמוגרפי...

0
    0
    סל קניות
    הסל קניות שלכם ריקחזור לדף החנות
    דילוג לתוכן