איך להשיג יותר עוקבים באינסטגרם
ייתכן שתרצה שיהיו לך יותר עוקבים באינסטגרם מסיבות רבות. חלקם רוצים שזה יגדיל את הנוכחות של המותג שלהם במדיה החברתית. אחרים רוצים שזה ימכור את המוצרים שלהם באינסטגרם. יש אנשים שרוצים לקבל יותר עוקבים כדי להרוויח כסף באינסטגרם כמשפיען. לא משנה מי מהם אתה, תוכל להגיע ליותר עוקבים על ידי יישום השיטות עליהן נדבר כעת.
בשביל זה, אתה צריך לשפר את הנוכחות שלך באינסטגרם. אז, יש לך שמץ של מושג איך לעשות את זה? אם אין לך מושג לגבי הגדלת חשבון האינסטגרם שלך, אל תדאג כי אתה במקום הנכון. אז, אנו אגיד לך את הצעד הראשון שאתה צריך לעשות כדי לשפר את חשבון אינסטגרם שלך.
אז בואו נתחיל עכשיו.
טיפים איך להשיג עוקבים באינסטגרם
הדבר הראשון והחשוב ביותר שאתה צריך לעשות כדי לפתח את חשבון האינסטגרם שלך הוא להגדיל את ספירת העוקבים באינסטגרם שלך. הגדלת ספירת העוקבים שלך פירושה הרחבת טווח הגעה עוד יותר.
יש לכך חשיבות רבה הן לאנשי מקצוע בתחום המסחר האלקטרוני, הן למותגים והן למשפיענים. ישנן דרכים רבות להשיג יותר עוקבים באינסטגרם עבור האנשים האלה.
כתוצאה מעבודה קפדנית, תוכלו לצבור עוקבים נוספים באינסטגרם על ידי יישום הטיפים עליהם נדבר בקרוב. רוב הטיפים ברשימה זו הם בחינם לחלוטין.
עם זאת, לא שכחנו את אלה שעדיין צריכים לגדול מהר יותר. אז בוא לא נחכה לך יותר. זה הזמן להתחיל את רשימת הטיפים שלנו כדי להשיג לך יותר עוקבים באינסטגרם.
צרו האשטאג עם המותג שלכם
לפני שנסביר כיצד האשטאגים יכולים להגדיל את ספירת העוקבים שלך, בואו נסביר מה הם עושים. מה עושים האשטאגים ממותגים ומותאמים אישית? הודות להם, אתה יכול ליצור אוסף על ידי איסוף הפוסטים הטובים ביותר שלך.
אז איך זה יכול לעזור לך להגדיל את ספירת העוקבים שלך? אנו יכולים להסביר זאת באמצעות דוגמה פשוטה. נניח שיצרת אוסף על ידי חיבור הפוסטים הטובים ביותר שלך דרך ההאשטאגים האלה.
משתמש אחר יכול לבצע חיפוש המכוון לאוסף הזה שלך באינסטגרם. במקרה זה, משתמשים אלו יתקלו באוסף המעורבים ביותר שלך מלכתחילה בתוצאות החיפוש. למשתמשים אלה שיראו את הפוסטים המובילים שלך יהיה גם סיכוי גבוה יותר לעקוב אחר החשבון שלך.
במקרה הגרוע, הם יאהבו ויגיבו על הפוסטים הנהדרים האלה שהם נתקלים בהם.
אתה יכול גם ליצור האשטאגים מותאמים אישית עבור מסעות הפרסום השיווקיים שלך. קדם את ההאשטאג הזה שיצרת במיוחד עבור מסע הפרסום שלך. אז, ציין אותם בביו של כל חשבונות המדיה החברתית שלך.
עליך לכלול את ההאשטאגים המיוחדים האלה במודעות של המותג שלך, בקבלות ואפילו בשלטים של החנויות שלך. לפיכך, כולם יכולים להיות מודעים לכך.
חלקם עשויים אפילו להעדיף להפנות אנשים להאשטאגים מותאמים אישית אלה באמצעות שידורי רדיו. ביצוע כל זה יאחד את מסע הפרסום שלך על ידי שילוב פעילויות השיווק הלא מקוונות שלך והן שלך.
אופטימיזציה של הביו שלכם באינסטגרם
אתה מצליח למשוך יותר ויותר משתמשים לדף הפרופיל שלך מדי יום. זהו צעד חשוב ביותר עבורך להשיג יותר עוקבים באינסטגרם ללא ספק.
ובכן, בשלב זה, מה לדעתך גורם להם לעקוב אחר פרופיל האינסטגרם שלך? התשובה, כמובן, היא הדרך בה אתה מקבל אותם בדף הפרופיל שלך. מה זה אומר לפגוש אותם בדף הפרופיל? זה דומה לדרך שבה אתה מקבל את פניהם ברגע שהם נכנסים לחנות שלך.
ראשית, צריכים להיות סמלים בולטים של המותג שלך ואת כתובת האתר שלך בביו שלך. זה גם יעזור לך להוביל תנועה לאתר שלך ולהגדיל את ההמרות. לאחר מכן, הוסף את ההאשטאגים שהזכרנו בהמלצה הקודמת שלנו לביו שלך.
זכור, האשטאגים האלה צריכים להכיל מונחים ספציפיים למותג, לקמפיין השיווקי ולתעשייה שלך. לבסוף, ודא ששם המשתמש שלך תואם את שמות המשתמש של חשבונות המדיה החברתית האחרים שלך והמותג שלך. בוא נעבור עכשיו לטיפ הבא.
צרו מסלול לתוכן שלכם
הכלל הראשון לצבור יותר עוקבים וגם מעורבות הוא לא לפרסם באופן אקראי. אם אתה רוצה להשיג יותר מעורבות, כל מה שאתה צריך לעשות הוא לפרסם מתי העוקבים שלך הכי יעילים.
אם אתה רוצה לצבור יותר עוקבים באינסטגרם, אתה צריך לעשות את אותו הדבר. הפעם, עליכם לשתף את הפוסטים שלכם כשהעוקבים הפוטנציאליים שלכם הכי יעילים בפלטפורמה. אז איך קובעים ומתזמנים זמנים אלו?
הקפדה על לוח השנה התוכן הזה שהכנת תספק לעוקבים שלך גם חוויה עקבית. יצרת את יומן התוכן שלך כתוצאה ממחקר וניתוח אינטנסיביים.
אז מה תעשה כדי לזכור לפרסם בכל התאריכים והשעות האלה? אל תדאג. ישנם גם כלים שעשויים לעזור לך בהקשר זה. שימוש באחד מהכלים הללו עשוי לעזור לך בהקשר זה.
הצטרפו לטרנדים חמים באינסטגרם
הפעם, כדאי להשתמש בהאשטאגים כלליים וטרנדיים יותר יחד עם האשטאגים הללו. לשם כך, עליך לבצע מחקר כדי לזהות את הנושאים החמים הפופולריים בסדר היום.
לאחר מכן, הוסף את ההאשטאגים הפופולריים האלה לפוסט שלך בזמן שאתה מתכנן אותם. האשטאגים האלה נקראים האשטאגים סופר-פופולריים.
בדרך זו תוכלו להגיע למותג שלכם לקהל רחב בהרבה. אז איך מוצאים את ההאשטאגים הסופר-פופולריים האלה? בוא נסביר את זה עכשיו.
הודות לגוגל טרנדס, זיהית נושאים פופולריים בהצלחה. עם זאת, אין ללכת רחוק מדי בעניין זה. עליך להיות מתון בעת השימוש בהאשטאגים אלה.
.האשטאגים הסופר-פופולריים האלה לא צריכים להוות חלק גדול מאסטרטגיית השיווק שלך במדיה החברתית.
נכון שההאשטגים האלה פונים לקהל רחב הרבה יותר. זה גם עשוי לפתות אותך. עם זאת, האשטאגים העל האלה יכולים רק לעזור לך להגדיל את ספירת העוקבים שלך. זה אולי לא יעזור הרבה במונחים של טרנספורמציה, שזה הצורך האמיתי של העסק שלך.
לאסטרטגיית שיווק מכוונת המרה במדיה חברתית, כדאי להשתמש גם בהאשטאגים המיוחדים שהזכרנו בצורה מאוזנת. כך, תוכל להגיע לקהלים רחבים יותר מבלי לפגוע במיקוד ההמרה שלך.
אסור להזניח את הרילס
כי התכונה הזו מביאה לך יותר הזדמנויות מאשר להשיג עוקבים לאינסטגרם. אני חושב שזה יספיק לומר דבר אחד כדי להסביר כמה חשובה רילס באינסטגרם החדש. תכונת הרילס נמצאת כעת במרכז סרגל הניווט הראשי.
תכונה זו מאפשרת לך לשתף סרטונים במקום תמונות סטילס. למרות שאורך הווידאו הזה יכול להיות עד 30 שניות, אפשר גם להוסיף מוזיקה. אז למה השימוש בתכונת הרילס כל כך חשוב?
עשה מחקר כדי להשתמש בסרטוני רילס בצורה יעילה יותר עבור המותג שלך. אתה יכול לצלם סלילים שיבליטו את המותג שלך עם הרעיונות החדשים שתקבל כתוצאה ממחקר זה. בואו נעבור לטיפ השימושי הבא שלנו.
סדרו בצורה טובה את התוכן שלכם
היכולת של חשבונך לספק את שני התנאים הללו תהיה יעילה גם בהגדלת ספירת העוקבים שלך באינסטגרם. אז איך אתה יכול להשיג את זה? ישנן דרכים רבות להשיג חשבון שיכול לעמוד בתנאים אלה. בואו נתחיל להסביר את הדרכים האלה עכשיו.
רוב הסרטונים בפלטפורמות פייסבוק ואינסטגרם נצפים בשקט. עם זאת, לצופים גם קצת יותר קשה לעכל סרטונים אילמים. זה מה שאתה צריך לעזור להם, באמת. אתה יכול להקל עליהם את התהליך הזה על ידי הוספת כתוביות לסרטונים שלך.
בוא ניתן לך טיפ נוסף שעשוי לעזור לך ליצור כתוביות בסרטונים שלך. אתה יכול לנצל את תכונת הכתוביות האוטומטית עבור סרטוני הטלוויזית אינסטגרם שלך.
יתר על כן, אתה יכול להשתמש בתכונה זו ב-16 שפות שונות.
צרו אסטרטגיה נכונה עבור השיווק שלכם
לכן מותגים צריכים ניהול שיווק מקצועי במדיה חברתית בדיוק. כל המותגים חייבים לטפל באסטרטגיות המדיה החברתית שלהם בצורה מקצועית.
בהתבסס על חשיבות המצב הזה, מותגים מסוימים עשויים להעדיף לעבוד עם סוכנות מקצועית.
מותגים בעלי תקציבים נוחים בוחרים להעסיק אנשי מקצוע שיעבדו במחלקה הרלוונטית. לאסטרטגיית מדיה חברתית מוצלחת יותר, עליך לבחור גם באחת משתי האפשרויות הללו.
עם זאת, כאן, נביא מספר המלצות לעסקים שאין להם תקציבים המתאימים לשתי האפשרויות הללו. טיפים אלה יעזרו לך להבהיר מעט את תוכניות האינסטגרם שלך.
לפני שתעצב תוכנית טובה, שאל את עצמך מדוע אתה רוצה יותר עוקבים באינסטגרם.
קבע את המטרה של אסטרטגיית האינסטגרם שלך כדי לענות על שאלה זו.
אנו עשויים לחלק את היעדים העיקריים שאתה יכול להגדיר עבור אסטרטגיית האינסטגרם שלך לשלוש קטגוריות. אחת המטרות החשובות ביותר היא להגביר את המודעות למותג שלך בפלטפורמת אינסטגרם.
מטרה חשובה נוספת של אסטרטגיית האינסטגרם שלך עשויה להיות להגדיל את מכירות המוצר שלך. אתה יכול גם להגדיר את האסטרטגיה של חשבון האינסטגרם של המותג שלך כמניע תנועה לאתר שלך.
הגדר אחת מהמטרות הללו עבור אסטרטגיית האינסטגרם שלך. היצמד גם לאסטרטגיה הזו.