איך להגדיל את המעורבות שלכם בטוויטר
היעד שלך צריך תמיד לכלול אנשים שיכולים ליצור איתך אינטראקציה, להוטים לצייץ מחדש את הציוצים שלך, בעלי מספר עוקבים גבוה אך גם פתוחים לתקשורת. 100 אנשים שעוקבים אחריך בהתאם לתחום ההתמחות שלך או למטרות שלך הקשורות לעסק של המוסד שלך, יקרים הרבה יותר מאלפי העוקבים שעוקבים אחריך באופן אקראי או מגדילים אותם באמצעות רכישות. אז בואו נסתכל מה אתה צריך כדי להגביר את המעורבות שלך בטוויטר.
תמונת הרקע שלכם בטוויטר והפרופיל
למה בעצם הם צריכים לעקוב אחריכם?
קודם כל, אתה יכול להתחיל במתן מידע על העבודה שלך ועל תחום ההתמחות שלך. מי שעוקב אחריך צריך לחשוב שאתה די מוכשר ומנוסה בתחום ההתמחות שלך. עבדו כדי להשיג זאת ולעולם אל תטעו את העוקבים שלכם. גם אם אתה מתכוון לכתוב פוסטים שאינם שלך, הקפד לציין את המקור. כמו כן, היזהר לא לשבש את השיתוף השגרתי.
העוקבים שלך צריכים לדעת שאתה תפרסם כמה פוסטים כל יום, כל ערב, או כל בוקר. פרסום מעט מדי או שיתוף של תוכן חסר ערך לא מביא עוקבים חדשים, והם מרחיקים את אלה ממך.
אם אתה רוצה לצבור עוקבים לחשבון תאגידי, שימו לב לעבודת זהות ארגונית. קדם את המוצר או השירות שלך על ידי הוספת תמונות וסרטונים לקידום מכירות. שתף בתגובה לשאלות שעלולות להתעורר לגבי המוצרים והשירותים שלך. אתה יכול לעשות עבודה שאפתנית במדיה חברתית עם מערך תאגידי טוב.