עוקבים ישראלים, לייקים ישראלים, תגובות מישראלים, צפיות מישראלים, הגדלת החשיפה, שירותים בלעדיים כאן בתן לייק במחירים הזולים ביותר! נצלו את ההטבות קוד הקופון הבלעדיות שלנו ותהנו ממבצעים מטורפים! זמינים לכל שאלה כאן tenlikeisrael@gmail.com

התחברות

עוקבים ישראלים, לייקים ישראלים, תגובות מישראלים, צפיות מישראלים, הגדלת החשיפה, שירותים בלעדיים כאן בתן לייק במחירים הזולים ביותר! נצלו את ההטבות קוד הקופון הבלעדיות שלנו ותהנו ממבצעים מטורפים! זמינים לכל שאלה כאן tenlikeisrael@gmail.com

טיפים להגברת המעורבות בסטורי באינסטגרם

On 9 בפברואר 2022

טיפים להגברת המעורבות בסטורי באינסטגרם

עם למעלה מ-400 מיליון משתמשים יומיים פעילים, סטורי באינסטגרם אינו דבר שצריך להקל בו ראש. עם כל כך הרבה צופים פוטנציאליים, זה יותר ממותר לחלום שאתה יכול לקבל קהל גדול גם לסטורי באינסטגרם שלך.

למעשה, ההתמקדות העיקרית של רוב משווקי האינסטגרם כרגע היא לנצל את הסטוריז למיטב הפוטנציאל שלהם ויותר ויותר מעורבות מתוכם.

אז, ללא עיכובים נוספים, אלו הם כמה מהטיפים הטובים ביותר להגברת המעורבות בסטורי האינסטגרם שלך.

ספר את הסיפור

ובכן, השתמש בסיפורי אינסטגרם כדי למעשה לספר 'סטורי'. אני לא אומר שאתה מתאר את 'הארנב והצב' דרך הסטוריז שלך באינסטגרם. סיפור הוא כאשר אתה נותן לקהל שלך הקשר לגבי מה שקורה בתמונות או בסרטונים שלך עם התחלה וסוף נכונים.

זה מאוד מפתה פשוט להעלות תמונה רק בשביל להעלות. אבל, סטורי באינסטגרם הם לא משהו שאתה צריך לקחת בקלות ראש. אתה צריך להשקיע את זמנך ביצירת סיפור מרתק כמו גם מפורט היטב שיעבירו את הנקודה והופכים את החוויה לטובה יותר עבור כולם.

השתמש במדבקות

יש כל מיני מדבקות שתוכלו להשתמש בהן בסטורי שלכם באינסטגרם. הם דרך קטנה ומהנה להפוך את הסטוריז שלך לאינטראקטיביים יותר ולהגביר את שיעור המעורבות שלהם. אתה יכול להשתמש במדבקות אלה גם עבור משוב רציני הקשור לעסקים.

לדוגמה, אתה יכול להשתמש במדבקות כדי שהעוקבים שלך יוכלו לבחור את המוצר, השירות או התכונה שהם אוהבים יותר מהאחר. או שאתה יכול להשתמש במדבקת השאלה כדי לגרום לאנשים לשאול אותך שאלות לגבי מוצרים או שירותים מסוימים וכו'. מדבקות מיקום יגרמו לסטורי שלך להופיע בחיפושים אזוריים.

בקיצור, יש כמה שימושים למדבקות של סטורי מלבד הפיכת הסטורי שלך לתוסס, רענן ומושך תשומת לב. אז, השתמש בהם עד הפוטנציאל המרבי שלהם.

תוכן שדורש צילום מסך

אלו הם סיפורים שאנשים מרגישים נאלצים לצלם מסך כדי שיוכלו להשתמש בהם מאוחר יותר עם מעגל החברים, המשפחה והעוקבים החברתיים שלהם.

הם יכולים להיות טפטים ממותגים למכשירים ניידים שמשתמשי אינסטגרם יכולים לצלם מסך ולהשתמש בהם בטלפון או בטאבלט שלהם. דרך טובה לפרסם אותם תהיה לעצב כמה טפטים טובים ואז לעצב גרפיקה שמרגשת אותם לכמה טפטים מגניבים שהם יכולים לצלם מסך. כל עסק יכול לעשות את זה.

אתה יכול גם לשתף רשימות עם אנשים עם הדרכות, מתכונים, רשימות בדיקה לעקוב אחריהם או משהו אחר בנוסח זה. הציגו אותם בצורה כזו שאנשים יתרגשו וירגישו שיש להם מה להפסיד אם הם לא יצלמו מסך של הסיפור שלכם.

להנחות

לפעמים, אתה צריך להנחות אנשים לגרום להם לעשות מה שאתה רוצה כי הם צריכים רמזים ויזואליים. לדוגמה, אם יש לך סטורי שיש בו מספר תמונות וכולם קשורים זה לזה, אתה יכול להגיד לאנשים 'להקיש כדי לקבל עוד' בפינה השמאלית התחתונה של הסטורי שלך כדי שהם ידעו שיש עוד. כמו כן, זה נותן לאנשים תחושת שליטה שכולם רוצים.

אתה יכול גם לפרסם תמונות שאנשים צריכים באמת להסתכל בהן כדי למצוא משהו או להבין אותו. לאחר מכן, אתה יכול לעודד אותם 'להחזיק את המסך כדי להמשיך לראות' כדי שהם ידעו שחשוב שהם יעשו זאת, אחרת הם יפספסו.

כמו כן, כפי שציינתי בסעיף הפוסטים המאפשרים צילום מסך, אתה צריך לגרום לאנשים להתרגש על ידי כך שתגיד להם 'להתכונן לצילום מסך'. אתה יכול להשתמש בהנחיות האלה כדי לגרום לאנשים להשקיע יותר בסטורים שלך כדי שתוכל להשיג תוצאות טובות.

היה יצירתי

אחרון, אבל כנראה החשוב מכולם, הוא שאתה צריך להיות יצירתי. אינסטגרם היא פלטפורמה ויזואלית שמתגמלת אנשים שחושבים מחוץ לקופסה והופכים את התוכן שלהם למושך ויזואלית. התמונות והסרטונים המשותפים בפלטפורמה זו הם המוקד העיקרי.

שלא לדבר, אינסטגרם מציעה אינספור פיצ'רים ופילטרים העומדים לרשותכם כדי שתוכלו להשתמש בהם כדי להבליט את התוכן שלכם. תהיו יצירתיים והתנסו עם האפשרויות הללו ותהנו עם השיווק שלכם באינסטגרם.

אולי יעניין אותכם גם

לייקים באינסטגרם: מרכיב חיוני לקידום המותג שלך באינסטגרם

לייקים באינסטגרם: מרכיב חיוני לקידום המותג שלך באינסטגרם

לייקים באינסטגרם: מרכיב חיוני לקידום המותג שלך באינסטגרםבעידן הדיגיטלי, שבו כל פיסת מידע נמצאת במרחק קליק אחד, עולם השיווק עבר שינוי פרדיגמה. ופלטפורמה אחת ששינתה באופן קיצוני את הדרך שבה עסקים מתקשרים עם הקהלים שלהם היא אינסטגרם. אינסטגרם הצליחה להמיר 'לייקים' צנועים...

החשיבות של לייקים באינסטגרם בעידן השיווק הדיגיטלי

החשיבות של לייקים באינסטגרם בעידן השיווק הדיגיטלי

החשיבות של לייקים באינסטגרם בעידן השיווק הדיגיטליבעידן הטכנולוגיה של היום, שיווק דיגיטלי הוא מחליף משחקים, שמניע עסקים לקראת הצלחה. בין ההיבטים הרבים של שיווק דיגיטלי, תפקידה של המדיה החברתית הוא משמעותי במיוחד. מבין פלטפורמות המדיה החברתית הללו, אינסטגרם מחזיקה בעמדה...

מדוע יותר עוקבים ישראלים באינסטגרם מביאים להשפעה רבה יותר

מדוע יותר עוקבים ישראלים באינסטגרם מביאים להשפעה רבה יותר

מדוע יותר עוקבים ישראלים באינסטגרם מביאים להשפעה רבה יותרבעולם המקושר של המאה ה-21, אי אפשר להפריז בחשיבות השיווק הדיגיטלי. בין פלטפורמות המדיה החברתית המרובות המתחרות על תשומת הלב, אינסטגרם מזדקפת, שליטה עצומה על השוק העולמי. ובשוק הדיגיטלי המתפתח במהירות, לדמוגרפי...

0
    0
    סל קניות
    הסל קניות שלכם ריקחזור לדף החנות
    דילוג לתוכן