רוצים להצליח ביוטיוב? הנה שלושה טיפים
בין אם אתה ותיק ביוטיוב מזמן, או יוצר תוכן מתפתח ומנסה ליצור לעצמך שם באתר שיתוף הסרטונים הפופולרי ביותר בעולם, ההצלחה של יוטיוב לא תמיד באה בקלות. עם למעלה מ-2 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים ומקום מוכתר כמנוע החיפוש השני הפופולרי ביותר באינטרנט (שני רק אחרי גוגל), יוטיוב מארח ים של תוכן.
למעשה, יש למעלה מ-500 שעות של תוכן שמתפרסם ליוטיוב בכל דקה. זה 720,000 שעות של תוכן שמתפרסם בכל יום – מה שאומר שהתחרות יכולה להיות עזה.
למרות שזה יכול להיות מהמם לבלוט בקהל, זה לא בלתי אפשרי. עם כמה טריקים מתחת לשרוול תוכל להשיג הצלחה ביוטיוב . הנה איך להתחיל.
היו עקביים
בין אם אתה מפרסם סרטוני יוטיוב רגילים, תוכן בכורה או מארח שידור חי שבועי, שמירה על לוח זמנים עקבי של פרסום היא המפתח להצלחת יוטיוב. ללא עקביות, הקהל שלך לא יוכל לחזות מתי התוכן שלך יעלה, מה שאומר שאתה עלול להחמיץ כמות עצומה של צפייה נאמנה.
פרסום לוח הזמנים של התוכן שלך בקטע 'אודות' של הערוץ שלך או בבאנר של הערוץ שלך הוא דרך מצוינת ליידע את הקהל שלך מתי לצפות לסרטון האחרון. אם אתה רק מתחיל, תתחיל בקטן.
אין צורך לפרסם מדי יום, למעשה, פעם בשבוע זה יותר מהרבה ובהתאם לנישת התוכן שלך אולי תוכל לפרסם בתדירות נמוכה יותר. שאפו לאיכות על פני כמות, אבל מעל הכל היו עקביים.
דרך מצוינת נוספת לעודד את הצופים להתכוונן באופן קבוע היא להזכיר את פעמון ההתראה בסרטונים שלך. כאשר צופה ילחץ על פעמון ההתראה הוא יקבל הודעה בכל פעם שתפרסם סרטון חדש. אז אם תחריג מלוח הזמנים הרגיל שלך ותפרסם מוקדם, או סרטון נוסף, הם יהיו הראשונים לדעת!
השתמשו בעוד פלטפורמות כדי לקדם את הערוץ שלכם
אם אתה עדיין לא מנצל את הקידום בפלטפורמות, זה הזמן להתחיל! לא בטוחים מאיפה להתחיל? עיין במדריך המעמיק שלנו בנושא קידום בין פלטפורמות וכיצד אתה יכול להשתמש בו כדי לקחת את הערוץ שלך לשלב הבא.
השורה התחתונה היא כזו: שיתוף התוכן הקרוב שלך והכרזה על מתנות, עדכונים ועוד, בכמה שיותר ערוצים חשובים מאוד להצלחתך ביוטיוב. עם זאת, אין צורך להגזים – אתה לא אמור להיות נוכח בכל פלטפורמת מדיה חברתית בחוץ.
עצם השיתוף בפלטפורמות שעושות את ההשפעה הגדולה ביותר (וההגיונית ביותר) עבור המותג שלך הוא מה שחשוב. השתמש בסיפורי אינסטגרם לעדכונים מהירים או מבטים מאחורי הקלעים. פינטרסט יכול להיות מקום מצוין לשתף תוכן עשה זאת בעצמך או תוכן הדרכה לפני או אחרי הסרטון עלה.
ודפי פייסבוק וקבוצות הם מקום מצוין להתחיל שיחה על התוכן שלך. אתה יכול אפילו להשתמש בלינקדאין אם נישת התוכן שלך היא בתחום המקצועי. מה שלא תבחר, הישאר נאמן למותג שלך!
השקיעו בכלים לקידום במדיה החברתית
השקעה בכלי לקידום במדיה החברתית – קניית צפיות ביוטיוב, מנויים, לייקים ועוד – היא מרכיב מרכזי להצלחת יוטיוב. גם אם אתה חושב שהערוץ שלך מצליח בלי כלי לקידום במדיה החברתית , רוב הסיכויים שאתה יכול להשתפר! רכישת מנויים ביוטיוב היא לא רק למי שמתקשה להרחיב את הערוץ שלהם.
זוהי אסטרטגיה חכמה להגביר את המעורבות הכוללת ולהגיע לתוצאות החיפוש של יוטיוב מבלי שתצטרך להשקיע המון זמן ואנרגיה בהפעלת האלגוריתם של יוטיוב למען התוכן שלך.
עם ספק צפיות חזק ביוטיוב בצד שלך, אתה יכול להגדיל את הצפיות שלך ביוטיוב, להשיג יותר לייקים, להגדיל את הערוץ שלך עם מנויי יוטיוב ולהתחיל את השיחה על ידי רכישת תגובות ביוטיוב. ככל לערוץ שלך יש יותר מעורבות, כך הוא יקבל יותר מעורבות אורגנית!
וזה לא נעצר רק ביוטיוב. אתה יכול להשקיע בכלי לקידום במדיה החברתית עבור המון פלטפורמות. קנה עוקבים של טיקטוק כדי להגביר את הפרופיל שלך ולהגיע לקהל רחב יותר. השקיעו בהצגות של סאונדקלאוד אם אתם מוזיקאים שמחפשים לקחת את המותג שלכם לשלב הבא. ישנם אפילו כלי לקידום במדיה החברתית לאינסטגרם, פייסבוק ועוד. אם אתה יכול לחלום על זה, יש כלי לקידום במדיה החברתית בשביל זה!
שורה תחתונה
עם לוח זמנים עקבי לפרסום תוכן, קידום אסטרטגי בין פלטפורמות והשקעה נבונה בכלי כלי קידום ברשת החברתית, ערוץ יוטיוב שלך בלתי ניתן לעצירה. עם כמה כלים בלבד בארסנל שלך, אתה יכול להגדיל את ערוץ היוטיוב שלך ולהגיע לקהל החלומות שלך מבלי להזיע.
אז למה אתה מחכה? זה הזמן להתחיל להגיע ליעדי המדיה החברתית שלך!