טיפים חשובים לפלייליסטים בספוטיפיי שיעזרו לכם לקבל עוד עוקבים
לא קל להטביע את חותמך בתעשיית המוזיקה. עם כל כך הרבה כישרונות צעירים שעושים את הופעת הבכורה שלהם בתעשייה בכל יום, חשוב להטביע את חותמך.
למרות שמוזיקה טובה היא בהחלט הכרח, זה לבד לא יכול לעשות את המשימה עבורך. אתה גם צריך למצוא כמה דרכים חכמות לשווק את המוזיקה שלך.
ספוטיפיי , אחת מפלטפורמות המוזיקה המקוונות הגדולות ביותר, היא מקום אידיאלי להתחיל בו בעולם המוזיקה. עם כמה מנויים רבים בפלטפורמה, יש לך סיכוי גדול יותר להתגלות על ידי אנשים.
יש לך גם סיכוי להגדיל את בסיס המעריצים שלך ולהיות שם לב לשמות גדולים יותר בתעשייה.
אמנם יש עסקים שיכולים לעזור לך להגדיל את עוקבים ברשימת ההשמעה של ספוטיפיי , אבל הנה כמה דרכים אחרות שתוכל לנסות:
החליטו על שם
הבינו את הקהל שלכם
השתמשו בפלטפורמות אחרות בשביל לקדם
הידעתם שקידום עצמכם בפלטפורמות המדיה החברתיות האחרות יכול להגביר באופן מיידי את המעקב שלכם במידה רבה? סביר להניח שכבר יש לך חברים ועוקבים בפלטפורמות האחרות. פרסום עצמך בפלטפורמות הללו אומר שבסיס העוקבים הקיים שלך צפוי לשמוע ולהירשם לפלייליסט שלך.
אז שימו את הכובע היצירתי והחליטו על דרכים חדשות ויצירתיות בהן תוכלו להשתמש בפלטפורמות לקידום.
בחרו תמונות מיוחדות שיצרו אפקט מסויים
שמתם לב איך כמעט לכל הפלייליסטים הפופולריים שמופיעים בספוטיפיי יש תמונה משלימה? למרות שאתה עשוי להרגיש שהקהל שלך כאן רק בשביל המוזיקה, תמונות יכולות לעשות הרבה מאוד הבדל. תמונות יוצרות אפקט ויזואלי ומגדילות את הסיכוי שאנשים יבחרו בפלייליסט אחד על פני אחר.
כדי לבחור את התמונה הנכונה, אתה צריך לשכוח שאתה היוצר. דמיינו את עצמכם בנעלי הקהל שלכם וחשבו איזו תמונה תגרום לכם ללחוץ קודם. אתה יכול גם ליצור קהל מבחן המורכב מחבריך לבחירה טובה יותר.
מלבד תמונות, הקדישו זמן גם למסגור ביו יפה וקליט. ודא שאתה מעדכן את רשימת ההשמעה שלך מעת לעת וגם השתמש ברשת שלך כדי לקדם אותה. תוך התחשבות בטיפים האלה, אנו מקווים שתוכל להגדיל את המעקב שלך בקלות בזמן קצר בהרבה.