עוקבים ישראלים, לייקים ישראלים, תגובות מישראלים, צפיות מישראלים, הגדלת החשיפה, שירותים בלעדיים כאן בתן לייק במחירים הזולים ביותר! נצלו את ההטבות קוד הקופון הבלעדיות שלנו ותהנו ממבצעים מטורפים! זמינים לכל שאלה כאן tenlikeisrael@gmail.com

התחברות

עוקבים ישראלים, לייקים ישראלים, תגובות מישראלים, צפיות מישראלים, הגדלת החשיפה, שירותים בלעדיים כאן בתן לייק במחירים הזולים ביותר! נצלו את ההטבות קוד הקופון הבלעדיות שלנו ותהנו ממבצעים מטורפים! זמינים לכל שאלה כאן tenlikeisrael@gmail.com

טוויטר לעסקים: המדריך המלא

טוויטר לעסקים: המדריך המלא
On 10 באפריל 2022

טוויטר לעסקים: המדריך המלא

כיום, הכוח של המדיה החברתית יוצר הזדמנויות חדשות לגמרי בחיי היומיום והמסחר. מדי יום, מאות עסקים צומחים הודות להזדמנויות אלו שמציעים ערוצי מדיה חברתית. במילים אחרות, ניצול ההזדמנויות הללו היא אחת הדרכים היעילות ביותר להגדיל את הרווחיות שלך.

היום נתמקד בטוויטר, שהיא אחת הפלטפורמות הפופולריות ביותר. זה לא משנה אם אתה עסק חדש או מותג מבוסס, טוויטר היא אחת הפלטפורמות הטובות ביותר לעסקים. הודות לטיפים שנחלוק במדריך שלנו, תוכל לנצל את ההזדמנויות הללו ולהגדיל את הרווחיות שלך על ידי צמיחה. אז, ללא עיכובים נוספים, בואו נתחיל.

למה טוויטר לעסקים חשוב לעסק שלך?

ראשית, בואו נדבר קצת על מדוע חשובה טוויטר כדי להגיע לקהל רחב יותר ולהרחיב את העסק שלכם. תוך כדי כך, נרוויח, כמובן, מהכוח של נתונים סטטיסטיים. קודם כל, לפי הנתונים, כל משתמש פעיל בטוויטר עוקב אחר חמישה מותגים בממוצע. ארבעה מתוך חמישה משתמשים פעילים מזכירים לפחות מותג אחד באחד מהציוצים שלהם.

אתה יכול לשקול את הרשת הזו כשוק שבו אתה יכול ליישם את אסטרטגיות השיווק שלך כדי להגדיל את הרווחיות שלך. אבל כפי שמצביעים הנתונים האלה, זה הרבה יותר מזה. כי זה מביא הזדמנויות מצוינות למותגים להבטיח את שביעות רצון הלקוחות.

הסיבה החשובה ביותר לכך היא שהיא מציעה פלטפורמה שבה מותגים עשויים ליצור אינטראקציה עם הקהל שלהם 24/7. הזדמנות זו תקפה לשני הצדדים. כל אדם יכול ליצור אינטראקציה עם מותג בזמן אמת מכאן.

הדרך היחידה להפיק תועלת יעילה מההזדמנויות הללו שמציעה טוויטר היא להיות מסוגל להתבלט. כאן, נשתף גם טיפים שעשויים לעזור לך בכך. אז בואו נתחיל להסביר את הטיפ הראשון שלנו שיהווה את הבסיס לכל עבודת האופטימיזציה שלכם.

טוויטר לעסקים – הכר את הקהל היעד שלך

נניח שהשגת כמות גדולה של קהל לעסק שלך או שהחלטת לקנות עוקבים בטוויטר כדי להגביר קצת את החשבון שלך. עכשיו, מה הלאה? למה אתה חושב ששמנו את זה מלכתחילה? כי תאמין לי, אתה צריך להתמקד בקהל היעד שלך בכל אופטימיזציה שאתה עושה כדי להצמיח את העסק שלך. לא רק בטוויטר אלא גם בכל פלטפורמות המדיה החברתית. לכן, לפני שתתחיל בזה, וודא שאתה מכיר היטב את קהל היעד שלך. אחרת, אם האסטרטגיה שלך לא עובדת, תצטרך לבצע מחדש את כל האופטימיזציה שלך מאפס.

אז מה אתה יכול לעשות כדי להכיר את קהל היעד שלך? למעשה, הרשתות החברתיות מספקות נתונים יוצאי דופן לניתוח קהל יעד. יתרה מכך, עשרות כלים שימושיים בהם תוכלו להשתמש בתהליך זה עומדים לרשותכם. קודם כל, בואו להכיר את הכלים הללו יותר מקרוב.

StatSocial

הוא מספק נתונים חשובים על הדמוגרפיה של העוקבים והמשתמשים שלך שמבצעים אינטראקציה עם הפוסטים שלך. חוץ מזה, הוא מבצע ניתוחי אישיות של משתמשים אלה ומדווח לך עליהם. בדרך זו תוכלו לקבל תובנות עוצמתיות לגבי המניעים של קהל היעד שלכם בפלטפורמה. הודות לתובנות אלו, תוכל לקבל רעיונות מדויקים יותר לגבי התנהגות הרכישה ותחומי העניין האישיים של הלקוחות הפוטנציאליים שלך. אחד המאפיינים הגדולים ביותר שלו הוא שהוא יכול לזהות משפיענים שפונים לקהל היעד שלך.

מינטר

אם אתה צריך נתונים מפורטים יותר על הדמוגרפיה של קהל היעד שלך, הכלי הזה מתאים לך. באמצעות מינטר , אתה יכול לקבל מידע רב מהמין של קהל היעד שלך ועד למיקומו ולשפתו. התובנות החשובות שתשיג מהנתונים הללו ללא ספק יועילו בבניית קהילה למותג שלך. תובנות אלו גם יעזרו לכם להכין את התוכן בצורה שתהדהד עם הקהל שלכם.

טנסור סושיאל

יש סיבה נראית לעין מדוע טנסור בולטת בקרב מתחרותיה והיא מהטובות בתחומה. התכונה החשובה ביותר שלו היא שזהו כלי מבוסס בינה מלאכותית. הודות לבינה מלאכותית, הוא לוכד את כל המגמות הקשורות לקהל היעד שלך. והוא מכין דוח מפורט מאוד עם נתונים חשובים עליהם. הודות לנתונים שמספקת טנסור , אנחנו יכולים בעצם לסווג את התובנות שתוכלו לקבל לגבי קהל היעד שלכם. התובנות השימושיות ביותר הן זהות הקהל, ניתוח תרבות ומדידת קמפיינים.

איך להבין את הקהל היעד שלך בטוויטר לעסקים

אז מה בדיוק צריך לנתח באמצעות כלי יעד אלו ואחרים? קודם כל, נסו להבין על אילו נושאים קהל היעד שלכם מצייץ באופן כללי. בדרך זו, אתה יכול לקבוע באיזה סוג של נושאים הם מתעניינים ובאילו האשטאגים הם משתמשים בציוצים שלהם.

כך, תוכלו להכין את הציוצים שלכם באופן שימשוך את תשומת ליבם ויופיע בציר הזמן שלהם. בזמן ניתוח קהל היעד שלך, עליך לבחון גם את הציוצים שבהם אנשים מדברים על המותג שלך. כך, קודם כל, תוכל להבין בצורה ברורה כיצד המוניטין של המותג שלך בפלטפורמה.

אתה יכול גם לקבוע באילו מילות מפתח והאשטאג הם משתמשים הכי הרבה בזמן שאתה מדבר על המותג שלך. בזמן העבודה על קהל היעד שלך, אתה בהחלט צריך לקבוע את פרקי הזמן שבהם הם הכי פעילים בטוויטר. כי כשאנשים לא פעילים כאן, ציוצים מצטברים בציר הזמן שלהם. כתוצאה מכך, הציוצים שהצלחתם להכניס לציר הזמן שלהם ייעלמו בין מאות הציוצים שמצטברים כאן.

מסיבה זו, הקפידו לשתף את הציוצים שהכנתם בכל המאמץ כשהם הכי פעילים.

בצעו אופטימיזציה לפרופיל שלכם

אופטימיזציה של פרופיל הטוויטר שלך מורכבת מכמה שלבים. בוא נתחיל קודם מהביוגרפיה שלך. הביוגרפיה שלך היא הדבר הראשון שהעוקבים שלך או כל משתמש מברך אותם כשהם מגיעים לדף שלך. אתה יכול להתייחס לזה כדף הנחיתה של האתר שלך. הביוגרפיה שלך היא גם אחד המרכיבים החשובים ביותר שאלגוריתם החיפוש של טוויטר לוקח בחשבון בעת ​​דירוג תוצאות החיפוש. לכן, בחר את המילים הנכונות כדי להעריך את מגבלת 160 התווים שבה תוכל להשתמש כאן. חלק זה אמור למשוך את קהל היעד שלך וגם לכלול את מילות המפתח וההאשטגים הנכונים כדי להוביל יותר.

ושא נוסף שכדאי לשים לב אליו הוא תמונת הפרופיל שלך. מותגים חייבים להשתמש בתמונה של הלוגו שלהם. מצד שני, התמונות הללו חייבות להיות ניתנות לזיהוי. כי זה נושא חשוב באמינות הארגונית. סוגיה נוספת בנוגע לתמונות היא לשקול כיצד הן ייראו במכשירים ניידים.

png,jpg,gif תמונות הפרופיל שלך בפורמטים אלה חייבות להיות בגודל 400×400 פיקסלים. אגב, נזכיר שגודל הקובץ יכול להיות מקסימום 2 מגה. בזמן שאנחנו מדברים על תמונות, בואו נזכיר גם תמונות כותרות. זה קטע נהדר שבו אתה יכול להציג את המותג שלך כרצונך. אתה יכול לשנות את התמונות שתציג כאן בהתחשב בחגים ובימים מיוחדים. יחד עם זאת, אתה יכול לשנות תמונה זו בהתבסס על הנסיבות הייחודיות של המותג שלך. הגבול היחיד למה שאתה יכול לעשות כאן הוא כמה אתה יצירתי. לבסוף, נזכיר לכם שתמונת הכותרת צריכה להיות בגודל 1500×1500 פיקסלים.

 טוויטר לעסקים: המדריך המלא

טוויטר לעסקים – שפרו את העסק שלכם על ידי ניתוח המתחרים שלכם

המתחרים שלך כבר הבינו כמה חשובה השוק של טוויטר. מסיבה זו, רובם כנראה יסיימו את לימודיהם כאן לפניכם. אם אתה חדש בכלי התקשורת האלה, זה נכון לחלוטין שאתה מאחוריהם. אבל אל תדאג! למצב זה יש גם כמה יתרונות שתוכלו לנצל מיד.

אבל למען האמת, זה תהליך שידרוש עבודה קשה. בואו נתחיל לעבוד עכשיו. כדי להפיק תועלת מהמתחרים שלך, תחילה עליך לזהות את המתחרים שלך המשתמשים בטוויטר בהצלחה. זה היה החלק הקל. כעת, כדאי לבחון את התוכן השיווקי שמניע אותם להצלחה כאן. עליך לקבוע איזה סוג של אסטרטגיות שיווק וטקטיקות הם יישמו לאורך זמן. כמו כן, בדקו איך המתחרים שלכם עושים בטוויטר לגבי שירות לקוחות.

איסוף מידע זה תחילה ייתן לך רעיונות ליצירת אסטרטגיית שיווק משלך. חוץ מזה, זה גם יספק תובנות חשובות על עריכת התוכן שתכין לציוצים שלך. אם אתה בסדר עם הבעיות האלה, אתה בהחלט צריך לבצע את ניתוח SWOT. SWOT מייצג חוזקות, חולשות, הזדמנויות ואיומים. הקפד לרשום את תוצאות הניתוח הזה על מסמך.

אתה יכול להוריד תבניות SWOT בחינם מהאינטרנט שבהן תוכל להשתמש לשם כך. אז מה היתרון של SWOT? זה כולל את נקודות החוזק של המתחרים שלך שכדאי לנקוט נגדם אמצעי זהירות. עם זאת, זה כולל גם את החולשות שלהם שיכולות ליצור הזדמנויות חדשות עבורך.

כדאי לנצל את הנתונים הללו. לאחר מכן, רשום הזדמנויות אפשריות בתבנית SWOT שעלולות להתרחש בעתיד. לבסוף, הוסף כאן אילו איומים נקודות החוזק של המתחרים שלך עלולות להוות עבורך.

הכינו את התוכן שלכם

אחד הגורמים החשובים ביותר שיגדילו את ערך חשבון הטוויטר שלכם הוא הפוסטים שתשתפו. בשביל זה אתה צריך להיות מסוגל להכין תוכן מוצלח. כמובן, יש כמה טריקים לעשות זאת. תחילה עליך לשקול את אישיות הקונה שלך בעת הכנת התוכן שלך.

ככל שפרסונת הקונה שלך מזדהה יותר עם קהל היעד שלך, כך תוכל להכין את התוכן שלך כך שיפנה לקהל היעד שלך. עכשיו נתחיל להסביר את הטריקים של הכנת התוכן.

בזמן הכנת התוכן שלך, עליך לגרום לזה להרגיש כאילו אתה מנהל שיחה עם הקהל שאליו אתה פונה. חוץ מזה, הכנת ציוצים קצרים ותמציתיים המצביעים על תוכן ארוך יותר תהפוך את הפוסטים שלך לבעלי ערך. אל תשכח לכלול קישורים לתוכן ארוך שאתה מצביע עליו בציוצים אלה.

שאל שאלות כדי לנצל את הסקרים בטוויטר. זוהי דרך מוצלחת לעודד את הקהל שלך לעסוק. בדרך זו, אתה גם יכול ללמוד את המחשבות החשובות שלהם על המותג, המוצרים והשירותים שלך. הודות לצולב ערוצים, אתה יכול להדגיש תוכן בעל ערך ששיתפת בעבר.

אתה יכול גם לשקול זאת כשימוש חוזר אסטרטגי בתוכן היקר הישן שלך. אם אתה רוצה להכין ציוצים יקרי ערך, אתה בהחלט צריך לנצל את הכוח של תמונות. לפי מחקר, למשתמשי טוויטר יש סיכוי גבוה יותר ב-80% ללחוץ על ציוץ עם תמונה.

יצירת סדרת תוכן בנושא הוא אחד מרעיונות הציוץ הטובים ביותר. כאן אתה יכול ליצור מבול של תוכן בעל ערך על ידי קישור בין מספר ציוצים המתמקדים בנושא משותף.

סוף סוף הצלחת לפרסם תוכן בעל ערך. עם זאת, אם אף אחד לא יכול לראות את התוכן שלך, משתמשי טוויטר לא יכולים להבין את הערך שלהם.

לשם כך, הקפד למקם את ההאשטאגים הנכונים על הציוצים שלך בזמן פרסומם.

הקפידו לבצע אופטימיזציה של התוכן הישן שלכם

עכשיו אתה יודע איך לייצר תוכן בעל ערך לשיתוף. עם זאת, כפי שציינו זה עתה, אין טעם להיות בעל ערך אם אף אחד לא רואה את התוכן שלך.

אופטימיזציה של התוכן שלך לטוויטר תעזור לך בכך. ההיגיון כאן עובד די פשוט. אתה מבצע אופטימיזציה של התוכן שלך כך שיותר אנשים יוכלו לראות אותו.

אז הם מתעסקים איתם יותר. זוהי מטרת קיומן של כל הרשתות החברתיות. זה כלל זהב להשיג יותר מעורבות כדי שהתוכן שלך יבלוט ברשתות החברתיות.

כבר הזכרנו שאתה יכול להפיק תועלת מהאשטאגים בהקשר זה. עם זאת, עליך לוודא שאתה עושה את הבחירות הנכונות בעת השימוש בהם. יש לכך בעצם שתי סיבות.

הראשון הוא שהציוצים שלך מאפשרים לך להשתמש במספר מוגבל של תווים. כן, האשטאגים גם מוציאים את מגבלת התווים של הציוצים שלך.

הסיבה השנייה היא הימנעות משימוש בהאשטאגים שמשתמשים לא יתעניינו בהם. מכיוון שמשתמשי טוויטר נדיבים מאוד בהערות שליליות על ציוצים הם מוצאים שהם לא רלוונטיים.

זה ללא ספק יפגע במוניטין של המותג שלך. יחד עם זאת, זה בלתי נמנע שזה ישפיע לרעה על המוטיבציה שלך. בנוסף, אופטימיזציה של הציוצים שלך חשובה לא פחות מהתוכן. לדוגמה, אתה יכול להשתמש בכרטיסי טוויטר המתאימים לתוכן שלך.

כך, אתה יכול לארגן את התוכן שלך בסוג כרטיס מתאים בקלות. בזמן שאתה מנצל אותם, אל תשכח להשתמש בלוגו הטוויטר שלך עבור כרטיסי ביקור.

החשיבות במעורבות

בעת השימוש בטוויטר לעסקים, זכור את העובדה שזו רשת חברתית ולא פלטפורמה מסחרית. אז כאן אתה יכול לעשות הרבה יותר מאשר להשמיע את קול המותג שלך ולהציג את המוצרים והשירותים שלך. העניין הוא שאתה צריך לעשות את זה. המפתח לכל זה הוא מעורבות. כן.

כבר אמרנו את זה תוך כדי הסבר למה כדאי לייצר תוכן שיקבל מעורבות. עם זאת, מה שאנחנו מנסים להעביר כאן הוא לא שמשתמשים עוסקים בתוכן שלך. הבסיס של אינטראקציות חברתיות הוא שתקשורת היא תמיד הדדית.

אז, אתה גם צריך ליצור אינטראקציה עם משתמשים או קהל היעד שלך כדי להגביר את המעורבות שלך בטוויטר . אֵיך? כמובן, הדרך שבה מותג מתקשר עם קהל היעד שלו צריכה להיות שונה מהאופן שבו משתמשים אחרים מתקשרים זה עם זה.

תן לי להסביר את זה עם כמה דוגמאות. הם עשויים לעורר גם אותך. אחת הדרכים היעילות ביותר עבור מותגים ליצור אינטראקציה עם קהל היעד שלהם היא לפרסם פוסטים פרסומיים או הגרלות. פוסטים אלו נוטים לצייץ מחדש על ידי משתמשים.

זה אומר שהם יכולים להגיע לקהל הרבה יותר רחב מהרגיל. הם גם יוצרים הזדמנות מהנה למותגים ליצור אינטראקציה עם הקהל שלהם.

הזדמנות נוספת עבורך ליצור אינטראקציה עם הקהל שלך היא על ידי תגובה להערות שלהם. כך, תהיה לך הזדמנות להראות עד כמה למותג שלך אכפת מהדעות של הלקוחות.

אנו עשויים לבחון סוגיה זו בשתי קטגוריות. הראשון הוא להראות שאתה מעריך את הלקוחות שלך על ידי מענה למי שמגיב על הפוסטים שלך.

השני הוא להגיב למשתמשים שחולקים את החוויות שלהם על ידי ציון שם המותג שלך. זו רמה אחרת של לימוד יחסי ציבור.

אולי יעניין אותכם גם

לייקים באינסטגרם: מרכיב חיוני לקידום המותג שלך באינסטגרם

לייקים באינסטגרם: מרכיב חיוני לקידום המותג שלך באינסטגרם

לייקים באינסטגרם: מרכיב חיוני לקידום המותג שלך באינסטגרםבעידן הדיגיטלי, שבו כל פיסת מידע נמצאת במרחק קליק אחד, עולם השיווק עבר שינוי פרדיגמה. ופלטפורמה אחת ששינתה באופן קיצוני את הדרך שבה עסקים מתקשרים עם הקהלים שלהם היא אינסטגרם. אינסטגרם הצליחה להמיר 'לייקים' צנועים...

החשיבות של לייקים באינסטגרם בעידן השיווק הדיגיטלי

החשיבות של לייקים באינסטגרם בעידן השיווק הדיגיטלי

החשיבות של לייקים באינסטגרם בעידן השיווק הדיגיטליבעידן הטכנולוגיה של היום, שיווק דיגיטלי הוא מחליף משחקים, שמניע עסקים לקראת הצלחה. בין ההיבטים הרבים של שיווק דיגיטלי, תפקידה של המדיה החברתית הוא משמעותי במיוחד. מבין פלטפורמות המדיה החברתית הללו, אינסטגרם מחזיקה בעמדה...

מדוע יותר עוקבים ישראלים באינסטגרם מביאים להשפעה רבה יותר

מדוע יותר עוקבים ישראלים באינסטגרם מביאים להשפעה רבה יותר

מדוע יותר עוקבים ישראלים באינסטגרם מביאים להשפעה רבה יותרבעולם המקושר של המאה ה-21, אי אפשר להפריז בחשיבות השיווק הדיגיטלי. בין פלטפורמות המדיה החברתית המרובות המתחרות על תשומת הלב, אינסטגרם מזדקפת, שליטה עצומה על השוק העולמי. ובשוק הדיגיטלי המתפתח במהירות, לדמוגרפי...

0
    0
    סל קניות
    הסל קניות שלכם ריקחזור לדף החנות
    דילוג לתוכן