עוקבים ישראלים, לייקים ישראלים, תגובות מישראלים, צפיות מישראלים, הגדלת החשיפה, שירותים בלעדיים כאן בתן לייק במחירים הזולים ביותר! נצלו את ההטבות קוד הקופון הבלעדיות שלנו ותהנו ממבצעים מטורפים! זמינים לכל שאלה כאן tenlikeisrael@gmail.com

התחברות

עוקבים ישראלים, לייקים ישראלים, תגובות מישראלים, צפיות מישראלים, הגדלת החשיפה, שירותים בלעדיים כאן בתן לייק במחירים הזולים ביותר! נצלו את ההטבות קוד הקופון הבלעדיות שלנו ותהנו ממבצעים מטורפים! זמינים לכל שאלה כאן tenlikeisrael@gmail.com

איך לקבל תרומות בטוויץ

איך לקבל תרומות בטוויץ
On 14 במרץ 2022

איך לקבל תרומות בטוויץ

טוויץ היא אחת הפלטפורמות החברתיות הגדולות בעולם. זוהי הכתובת המועדפת ביותר על חובבי משחקים. אם אתה אוהב משחקים ואתה אוהב לראות אנשים משחקים ומנתחים את הפעולות שלהם טוויץ הוא המקום שלך. זה נאמר גם עבור השחקנים הטובים שאוהבים להראות את המשחק שלהם. אז הרבה סטרימרים בפלטפורמה תוהים איך להשיג תרומות בטוויץ.

טוויץ הפך פופולרי מאוד בשנים האחרונות. עכשיו אפשר לראות סטרימרים שאוהבים להרוויח את כספם דרך טוויץ. זה נשמע כמו חלום לקבל תשלום על ידי משחק. עם זאת, זה לא ממש קל. אם אתה רוצה להרוויח כסף בטוויץ דרך תרומות בטוויץ , אתה צריך להיות מתמיד לגבי זמן המשחק שלך. כך תוכלו ליצור לעצמכם קהל. אתה צריך לקחת משחק משחקי וידאו ברצינות. אולי זו לא בדיוק עבודה, עם זאת, זו אחריות וצריכה להיות לך גישה מכבדת לכך. בחרו את המשחקים שלכם בחוכמה והשתדלו להיות מקצועיים ככל שתהיו. ישנן מספר דרכים להרוויח כסף בטוויץ. ניתן לקבל תרומות בטוויץ וטיפים. אנו ניגע כיצד לקבל תרומות בטוויץ בשלוש דרכים אפשריות. עכשיו בואו נסתכל על הדרכים לקבל תרומות בטוויץ.

דרכים לקבלת תרומות בטוויץ

אתה יכול להגדיר תרומות בטוויץ המובילות ישירות לחשבון שלך. ישנן שלוש דרכים לקבל תרומות, אך רק שתיים מהן נמצאות למעשה בשליטתך ישירות. אחד מהם הוא יצירת כפתור תרומה.

 איך לקבל תרומות בטוויץ

יצירת כפתור התרומה

אתה יכול ליצור את לחצן התרומה הזה עם אפליקציות של צד שלישי כגון Donorbox, StreamLabs או StreamBits. אחת האפליקציות המוכרות ביותר של צד שלישי בנושא זה היא Donorbox. אז, ניגע בצעדים לקבלת תרומות מ- Donorbox .

בחר תמונה עבור כפתור התרומה או התרומה שלך. אתה יכול למצוא תמונות זמינות ב-Donorbox. התחל לקשר את טופס ה-Donorbox שלך ל-Twitch על ידי לחיצה על שם המשתמש שלך ב-Twitch ובחירה ב'ערוץ'. הפעל את המתג 'עריכת לוחות'. לאחר מכן לחץ על התמונה הגדולה '+' כדי להוסיף טקסט או חלונית תמונה ולהזין כותרת. בחר 'הוסף תמונה' כדי להוסיף את כפתור התרומה שבחרת מ-Donorbox. עבור אל Donorbox כדי להעתיק את הקישור לדף התרומה שלך. הדבק את הקישור לתיבה שאומרת 'תמונה מקשרת אל' והקלד תיאור. לחץ על 'שלח' וכבה את הפונקציה 'עריכת לוחות'. כעת כפתור התרומה יופיע בזרמי ה-Twitch שלך והצופים יוכלו לתרום ישירות לחשבון הבנק שלך. Donorbox מקבל תרומות באמצעות כרטיסי אשראי, PayPal והעברות בנקאיות ACH בעלות נמוכה.

קבלת תרומות בטוויץ לפייפל ישירות

דרך נוספת לקבל תרומות בטוויץ היא באמצעות פייפל ישירות. אתה יכול לבקש מהצופים שלך לתרום לך ישירות מפייפל . אתה יכול להשתמש בכתובת הדואר האלקטרוני שלך המשויכת לחשבון פייפל שלך או להגדיר קישור PayPal.me.

דרך נוספת והקלה ביותר לקבל תרומות בטוויץ מפייפל היא ליצור כפתור לתרומה של פייפל. להלן השלבים לעשות זאת: היכנס לחשבון פייפל שלך ועבור לפרופיל שלך. לאחר מכן עבור אל 'כלי המכירה שלי'. עבור אל הקטע 'לחצני פייפל' ובחר 'צור כפתור חדש'. בחר בלחצן 'תרומה' מהרשימה והזן את שם ערוץ טוויץ שלך. אתה יכול לשנות את סגנון הכפתור על ידי התאמתו.  שמור את הכפתור בשולחן העבודה שלך על ידי בחירה באפשרות 'שמור תמונה בשם' מקטע התצוגה המקדימה. בחר את המטבע שלך ולחץ על 'לחצן צור'. לאחר מכן עבור ללשונית הדואר האלקטרוני ובצע את האפשרות 'בחר קוד' והעתק את הקוד. היכנס לטוויץ ועבור לקטע ערוץ. לחץ על הלחצן 'ניהול' ולאחר מכן בחר 'ערוך'. השתמש בתמונה '+' כדי להוסיף כותרת. אתה יכול לקרוא לזה 'תרומה'. לאחר שתסיים, לחץ על האפשרות 'תמונה קישורים אל' ולאחר מכן העבר את קוד לחצן התרומה שהעתקת מפייפל. עבור לקטע ניהול ולחץ על 'הצג'. כעת תוכל למצוא את כפתור התרומה החדש שלך עבור פייפל מתחת לטוויץ שלך.

קבלת תרומות בטוויץ דרך Chiers

לטוויץ יש מטבע וירטואלי משלה בשם ביטס. ניתן לקנות ביטים בכסף מהחיים האמיתיים וניתן להשתמש בהם בתוך טוויץ. כשאתה זורם, אתה יכול לראות כמה אלמנטים שנראים כמו תמונות נוצצות בתיבת הצ'אט. אתה יכול לראות כמה ביטים הצופים שולחים לך לפי התמונה של הצאר. הם משתנים מצבע לצבע. כסטרימר, אתה יכול לקבוע את המספר המינימלי של ביטס טו צ'ר בערוץ שלך. הצופים לא יכולים לשלוח ביטס פחות מהמספר שהוגדר.

קריאות הן כמו טיפים, הם קונים על ידי ביטס אבל על ידי צירינג הצופים פותחים את תגי הצ'אט של צ'ר, כך שזה גם העניין שלהם. ייתכן שזו הדרך הקלה ביותר להשיג כסף עם תרומות בטוויץ, עם זאת, אתה יכול להשתמש רק בביטס בתוך טוויץ.

 

אולי יעניין אותכם גם

לייקים באינסטגרם: מרכיב חיוני לקידום המותג שלך באינסטגרם

לייקים באינסטגרם: מרכיב חיוני לקידום המותג שלך באינסטגרם

לייקים באינסטגרם: מרכיב חיוני לקידום המותג שלך באינסטגרםבעידן הדיגיטלי, שבו כל פיסת מידע נמצאת במרחק קליק אחד, עולם השיווק עבר שינוי פרדיגמה. ופלטפורמה אחת ששינתה באופן קיצוני את הדרך שבה עסקים מתקשרים עם הקהלים שלהם היא אינסטגרם. אינסטגרם הצליחה להמיר 'לייקים' צנועים...

החשיבות של לייקים באינסטגרם בעידן השיווק הדיגיטלי

החשיבות של לייקים באינסטגרם בעידן השיווק הדיגיטלי

החשיבות של לייקים באינסטגרם בעידן השיווק הדיגיטליבעידן הטכנולוגיה של היום, שיווק דיגיטלי הוא מחליף משחקים, שמניע עסקים לקראת הצלחה. בין ההיבטים הרבים של שיווק דיגיטלי, תפקידה של המדיה החברתית הוא משמעותי במיוחד. מבין פלטפורמות המדיה החברתית הללו, אינסטגרם מחזיקה בעמדה...

מדוע יותר עוקבים ישראלים באינסטגרם מביאים להשפעה רבה יותר

מדוע יותר עוקבים ישראלים באינסטגרם מביאים להשפעה רבה יותר

מדוע יותר עוקבים ישראלים באינסטגרם מביאים להשפעה רבה יותרבעולם המקושר של המאה ה-21, אי אפשר להפריז בחשיבות השיווק הדיגיטלי. בין פלטפורמות המדיה החברתית המרובות המתחרות על תשומת הלב, אינסטגרם מזדקפת, שליטה עצומה על השוק העולמי. ובשוק הדיגיטלי המתפתח במהירות, לדמוגרפי...

0
    0
    סל קניות
    הסל קניות שלכם ריקחזור לדף החנות
    דילוג לתוכן