איך להגדיל עוקבים באינסטגרם מבלי לעקוב אחרי אחרים
אינסטגרם הוא ללא ספק ערוץ נהדר להשגת יותר עיניים על המותג שלך מקהל היעד אליו אתה רוצה למכור את השירותים שלך. רשתות מדיה חברתיות מאפשרות לאנשים לפרסם תוכן ותמונות חזותיות מעניינים ומרתקים עם פילטרים וכיתובים שונים כדי למשוך את תשומת הלב של קהלים ברחבי העולם. עם זאת, הצלחת הפלטפורמה נמדדת במספר העוקבים שאתה מקבל על הנוכחות הרשמית שלך.
אחת הדרכים המצוינות להגדיל עוקבים באינסטגרם היא לעקוב אחר אחרים ולקוות שגם הם יחזירו לך טובה. אבל עכשיו אתם בוודאי תוהים איך להגדיל עוקבים באינסטגרם מבלי לעקוב אחרי אחרים – נכון? כמובן, כן! מאמר זה יעזור לך להכיר את הטקטיקות העיקריות שאתה יכול לעקוב אחריהם כדי להגדיל עוקבים באינסטגרם באופן אורגני, אז בואו נסתכל עליהם בפירוט:
פרסמו תוכן מרתק מהרגיל
הרעיון של פרסום רגיל בחשבון שלך נשמע מובן מאליו, אבל רוב האנשים לא מעדיפים לפרסם כפי שהם צריכים. השרוך הזה של הצגה קבועה יכול להיות הסיבה היחידה שעלולה להיתקל בבעיה גדולה בבניית קהל המעריצים הנאמן שלך. אין ספק בעובדה זו שככל שאתה מפרסם יותר, כך אתה מקבל יותר תשומת לב על ידי הקהלים שלך. אנשים בודקים את זה באינסטגרם 24/7, אז זה מאוד חשוב לך להעסיק את הפרופיל שלך תמיד כדי למשוך את תשומת הלב של הקהל שלך.
התוכן הישן שפרסמת עשוי להיות פחות מבוסס על ידי אנשים. כמו כן, אתה צריך לזכור שאנשים לא מחפשים הרבה באמצעות האשטגס כמו שאתה חושב. זה משהו שאתה עשוי למצוא לעתים קרובות יותר בפינטרסט בהשוואה לאינסטגרם. הפוסטים האחרונים עשויים לקבל הרבה יותר תשומת לב מהעוקבים שלך ומהמבקרים האחרים מאשר הפוסטים הישנים שלך.
גם לזמן וללוח הזמנים שאתה עושה להעלאת התוכן שלך יש חשיבות רבה. רוב אסטרטגי המדיה החברתית ציינו שערבי שלישי וחמישי הם הזמן הטוב ביותר להעלות את הפוסטים שלך בשידור חי, אבל זה לא אומר שאתה לא צריך לפרסם כל יום. זה משהו שיכול לתת לך את הסיכוי והדרך הטובים ביותר להתחבר לאנשים האידיאליים שלך כשהם קמים בבוקר, חוזרים הביתה אחרי העבודה, ובודקים את הטיפולים החברתיים שלהם, כנראה בערב.
הביאו את התנועה דרך האתר שלכם
האתר שלך הוא עוד דרך טובה להגדיל עוקבים באינסטגרם מבלי לעקוב אחר אחרים. מסיבה מסוימת זו, אתה צריך להוסיף כפתור פשוט "עקוב אחרי באינסטגרם" לאתר שלך כדי לעודד אנשים לבקר באתרי המדיה החברתית שלך גם מי שמגיע לאתר שלך.
עם זאת, אתה גם צריך לזכור שהטקטיקה הזו עשויה לקחת קצת זמן כדי להשתלם לך, אבל היא נותנת לך כמה תוצאות לטווח ארוך. יתר על כן, אתה יכול גם להוסיף קישור לחשבון האינסטגרם שלך על ידיות אחרות של מדיה חברתית, כמו טוויטר ביו, פייסבוק וכו'. ככל שתוסיף קישורים לפרופילים שלך, כך תקבל יותר תנועה, מה שבסופו של דבר משפר את עוקב המעריצים שלך.
הוסיפו האשטאגים לפוסטים שלכם
האשטגים הם דרך טובה מאוד להביא תנועה לנקודות האחיזה הרשמיות שלך במדיה החברתית. הסיבה לכך היא שהדברים שהופכים יותר פופולריים וטרנדיים בפלטפורמה הופכים אותה להאשטאג ממנה שכל אחד יכול להוסיף לכיתובים, לסיפורים, לפוסטים שלו ועוד הרבה יותר. אז, זה אמור להיות אחת הדרכים הנהדרות לשיווק.
לדוגמה, אם להאשטאג "#קפהבעיר" יש מיליון עוקבים ועל ידי הוספתו לפוסטים הציבוריים שלך פירושו שמיליון משתמשים פעילים יכולים לראות את הפוסטים שלך. כמו כן, ככל שתקבל יותר צפייה, כך יותר אנשים יכנסו לפרופיל שלך ויבחרו לעקוב אחריו אם הם מוצאים תוכן מעניין בחוץ. לכן, ישנה חשיבות עליונה לשמור על הפרופיל שלך מעודכן ופעיל כל הזמן עם תוכן חדש ומרתק שיכול למשוך את המשיכה ותשומת הלב של קהלי היעד שלך.
עשו הגרלות
תחרות היא גם דרך מצוינת להשיג יותר ויותר עוקבים רלוונטיים לנישה שלך, כלומר העוקבים הפוטנציאליים. מסיבה זו, עליך תמיד להמתין עד שתהיה לך בסיס חזק לפרופיל שלך לפני שתפעיל עליו תחרות.
העדיפו תמיד לחכות עד שתגיע ל-1000 העוקבים הראשונים לפרופיל שלך. יתר על כן, אתה גם צריך להימנע מהפעלת כל כך הרבה תחרויות בו זמנית; תחרות אחת לשלושה עד ארבעה חודשים היא הגבול הנכון. אנשים גם מחכים לתוכן הגדול הבא שיעלה בדרכם וגם נוטים יותר להשתתף בו, מה שיוביל לך יותר עוקבים מבלי לעקוב אחר פרופילים של אחרים.